Advertentie | |
|
![]() |
|
ff stukje gekopieerd:
Wij hebben hier in NL erg geluk met Dampo Want in sommige landen moeten ze 1,5 liter hoestsiroop wegzuipen om een beetje gek te worden. Jah die Dampo hoestcapsules moet je gewoon slikken, het is 15 mg per capsule, en in een pakje zitten 20 capsules dus je hebt met 1 pakje 300 mg.... Het maffe van deze drugs is dat je verschillende niveau's hebt. voor mij: 50-100 mg > gewoon gevoel dat je in wolken ligt, beetje dronken, niet meer kunnen opstaan, ultiem happy en aan het eind kan ik heerlijk in slaap vallen. 150-300 mg > hier begin ik redelijk te trippen van vooral verschillende kleuren zien, heel snel achter elkaar. vooral op bed liggen naar muziek luisteren is super vet. 400-600 mg > hier begin ik nog harder te trippen ook met visuele shit. in het donker gaan zitten maakt het nog een vettere trip. vriend van mij zat naar mij te schreeuwen op 1 meter afstand want hij dacht dat er een voetbalveld tussen ons in zat. Ik ging lopen en ik had het gevoel alsof mijn benen metersdiep de vloer in zakten. tussen de 600-900 mg > hier had ik voor het eerst in het begin ff een klein kwakkie kots (mjah je moet er wat voor over hebben.) maar daarna werd het echt te bruut voor woorden. ik deed me ogen dicht zag overal tv's in me hoofd kon gewoon ronddraaien en overal andere programma's. heb met een elf gesproken, die noemde zich fangorn, hij was redelijk irritant. verder kon ik in een soort brabbeltaaltje van alles lullen > volgens nuchtere mensen die erbij waren zei ik alles achtersevoren en doorelkaar ofzo ik pakte 2 zinnen maakte er 1 van met alle leters door erlkaar. naja klonk wel vreemd zeiden ze. Verder ik merkte duidelijk dat iemand die niet had gebruikt een soort van karma had wat beetje negatief op mij overkwam. Verder dingen zoals op de bank liggen het dak/ plafon gaat open en je vliegt naar buiten, je vliegt serieus boven je eigen stad. Te waus. als je nog meer wilt wete, moet je naar dit topic
||
Citaat:
Ik weet niet wat voor pillen jij hebt.. Ik zou iig niet ontzettend veel nemen. Het 'scheidt' je geest van je lichaam.. Net alsof het niet bij elkaar hoort... ![]() ![]() Risico's -> tis zowel geestelijk als lichamelijk verslavend (op den duur). -> Bij grote hoeveelheden para op www.jellinek.nl e.d. kun je waarschijnlijk wel meer info vinden. Veel plzier ermee ![]()
||
Citaat:
de enige waar ik t zeker van weet ik van de pillen tegen droge hoest van dampo...
||
Citaat:
![]() ![]() €12,50 voor 7 á 8 keer spacen. (Echter, dan moet je wel weer een pijpje/ gasbrander geval hebben...)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En denk dat ik ook maar ns DXM moet gaan proberen.. Kun je die Dampo gewoon bij de drogist halen ofzo?
|
ik ben zelf ook heel benieuwd!
www.erowid.org, check de '4th plateau' experiences. echt harde trips joh, met hoge dosages paddo's te vergelijken lijkt me zo.
|
oke ik heb die shit gekocht, dampo capsules tegen de droge hoest!
dus, morgenavond trip-time. wat moet ik allemaal bij de hand hebben, mocht het verkeerd gaan?? en welke andere drugs kan ik er goed bij gebruiken? ik heb nog een klein sigaartje liggen, ik heb whiskey, sigaretten, beetje weed nog over.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik heb er tot nu toe twaalf genomen, ik begin het nu te voelen (ongeveer een uur na inname).
ik heb een beetje een kotsgevoel in mn buik, maar dat kan ook honger zijn dus ga ik zo wat chips pakken. heb net ff peuk gerookt, daarna kwamen de effecten, een beetje lammig, een beetje aangeschoten van de drank lijkt wel. als ik kijk lijkt alles veel verder weg dan het is en soms zijn mn bewegingen heel ongecoordineerd en te snel.
|
nou oke dan,
nou voel ik me weer chill, niet gekotst, 't lijkt gewoon alsof ik heel dronken ben, al weet ik dat ik het niet ben en de negatieve dingen krijg ik er niet bij (vage coordinatie etc) maar ik ga zo de resterende vijf nemen en dan licht ik jullie verder in! [edit]Ok alles lijkt nu een droom, niks lijkt echt. ik heb net een vriend gebeld ennu wet ik de helft niet meer, echt alsof t een droom was, heel raar. Als ik loop lijkt het wel alsof ik een beetje zweef... heel maf![/edit] ..maar wel superchill natuurlijk....
Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 19:07. |
![]() |
|
ik ben 15.
nieuw gedeelte: ik keek net naar een muziekfilmpje (thursday- porcelain(live)) en ik was chips aan het eten en toen kauwde ik en hoorde ik de stem niet meer maar de gitaar maakte geluiden en toen dacht ik dat de gitaar zong en zo.. heel freaky. en ik hoor ook allemaal dingen 'erbij'. het is heel moeilijk te omschrijven hoe ik me nu voel..maar één ding is zeker... Ik ben niet meer verkouden!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Dxm Maanmeisje | 51 | 22-05-2006 13:34 | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 20:08 | |
Drugs & Alcohol |
Zeilen onder invloed van DXM passport | 28 | 19-07-2004 12:12 | |
Drugs & Alcohol |
green hornet Verwijderd | 8 | 28-02-2004 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
beste legale spul om van de wereld te komen.. Garbage | 51 | 11-12-2003 20:20 | |
Drugs & Alcohol |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken.... Janet | 176 | 22-07-2003 22:55 |