Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dude, van roken ga je NIET kapuut als je 't met mate doet.... af 'n toe 'n peukkie kan IMHO weinig tot geen kwaad... (okeej, ik = zwaar verslaafd) en die pakjes worden der gewoon zwaar lelijk door |
![]() |
|
![]() |
MAAR er zijn volges mij nu ook pakjes marlboro met voering!!!!dan kun je je peuken veilig van a naar b vervoeren zonder dat ze pijn hebben enz. !!! stoer!!!! maar volgens mij blijven ze toch nog steeds niet helemaal heel als je moeder erop gaat zitten hoor.
maar ik weet het niet zeker maar ik zag zo'n reclame. heb iemand ze al geprobeerd?
||
![]() |
Citaat:
nadelen: fucking texten derop, peuken beschadigen sneller, maar zullen bijna nooit breken wat met 't echte pakje wel af 'n toe gebeurt |
![]() |
|
duidelijk voorbeeld van werkende commerci van die klote regering. hehe...
zorgen met grote teksten op pakkies peuke dat 'de jongeren' het niet meer 'stoer' vinden om te roken... mja achja.. et scheelt dat ik toch nooit marlboro rook en Chesterfield, die niet van die rariteiten heeft, en altijd aan de top zal blijven staan ![]() ![]() CheerZ ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
iedergeval al een poos ma ik snap nie echt het effext... want iedereen weet toch al dat het slecht voor je is? dus om t nog eens op pakjes te zetten is bietje stom ma ja
|
![]() |
Het is wel dodelijk jah, maar elke seconde die je leeft is er weer een minder, en er staat toch ook niet op ene pak melk van "als u dit glas op heeft, bent weer sneller bij de dood" Die waarschuwingen zijn er alleen voor van die "stoere" puber dwergen die stoer proberen te zijn met een sigaret en als ze inhaleren dat ze volledig gaan nekken.... Lucky Strike roker trouwens
![]() ![]()
|
ach gutteguttegut... zijn de feiten te hard ofzo??? vrees niet!!!
![]() ![]() :edit: whoops... note to self: check url's before posting ![]() de aktie is onder juridische druk vd tabaksindustrie stopgezet.
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 00:29. |
![]() |
|
mag je nou de overheid ook aanklagen omdat ze hun beloftes niet nakomen??? stel, ik rook alleen maar omdat er op de pakjes staat dat je er kanker van kunt krijgen, en na 30 jaar heb ik nog steeds geen kanker... heb ik dan juridisch gezien een kans om de overheid aan te klagen vanwege false-advertising ofzo?
![]() (nee, dit stukje is niet serieus... duh)
|
Doordat er in grote letters op de pakjes staat dat het dodelijk is, de bloedvaten vernauwt enzovoort, heb ik toch de neiging gekregen minder te gaan roken, het heeft dus duidelijk WEL een invloed en dat is dus ook de bedoeling van deze campagne. Het komt nu trouwens op alle verpakkingen te staan. Maar best ook, en euh ik denk toch dat ik binnenkort stop met roken, dat is al eerder mijn bedoeling geweest. Het klinkt dom maar die grote letters op de pakjes schrikken me toch wel wat af!
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 13:29. |
![]() |
|
Tja, als mensen willen roken doen ze dat toch wel, wat maakt het nou uit of die zooi op de pakjes staat... ik bedoel... wij rokers hebben het al niet aangenaam (we zijn onderdanig aan onze verslaving en we gaan eerder dood)...
GUN ONS IN IEDER GEVAL DAN EEN MOOI PAKJE. zo. ja of rook gewoon gauloises. xxx Kronkel
|
![]() |
die texten agressief? Damn, ik vind ze te zwak.. ik bedoel, kom op zeg - trek je je daar wat van aan? :/
't mot doeltreffender ![]() "Consumeer en sterf" "Rook nu en krijg over 9 maanden een mongool" "Met een beetje geluk sterft u aan longkanker." "Uw verslaving maakt ons rijk." "Uw dood verbetert de economie." "Rook gerust, wij varen er wel bij!" ![]() uhw.. ow.. ik rook trouwens wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmz.. dan zou'k meer gaan roken, in het kader van 'verzamel alle slogans' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind dat ze er juist positieve texten op moeten plaatsen zoals: Dit pakje help tegen overbevoling Elke sigaret helpt de tabaksplantages in de 3e wereld landen Waarom het leven langer maken dan nodig is? Oud zult u niet worden slank blijft u wel ![]()
|
Deze teksten vallen nog mee vergeleken met canada.
Daar staan op de pakjes kleurenfoto's van zwarte longen, verrookte harten en andere organen die kapot zijn gegaan door het roken. Volgens mij staat er naast dan een foto van een gezond orgaan. Dat is dus echt een coole actie. Misschien werkt het niet bij mensen die nu al verslaafd zijn, maar het zal er zeker voor zorgen dat mensen minder snel beginnen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mensen, vertel eens wat je nieuw hebt, la partie trois Eresh'kigĺl | 500 | 01-10-2004 17:23 | |
Lifestyle |
Wat heb jij als laatste gekocht? rodina | 397 | 16-05-2003 20:30 | |
De Kantine |
die V R E S E L I J K E nieuwe Marlboro pakjes MissCzechMeOut | 16 | 18-05-2002 20:20 | |
Drugs & Alcohol |
Welk merk rook jij?? mario | 39 | 07-02-2002 09:18 |