Een vriend van me heeft em en ik speel er regelmatig mee.

Lekker snel, maar onhandige menu's in vergelijking met m'n T68i, maar misschien is dat eventjes wennen

Ontzettend mooi scherm, 65.535 kleuren TFT

Cool 2e scherm met tijd, bericht, netwerk, batterij aanduiding. Blauwe letters op een zwarte achtergrond Dit is een OLED 256 kleurenschermpej

40-toons polyfone klinkt heel goed

Maarliefst 9mb geheugen

Klein en licht voor een clamshell telefoon

Redelijk goede batterij

JAVA games, MMS, EMS, enz

Fatsoenlijke camera (VGA, wat ook wel de minimumeis is vind ik, aan foto's op postzegelformaat heb je niets)

Geen bluetooth

Infrarood werkt niet met andere telefoons en PDA's, alleen met de pc icm. speciale software. Ik had graag grijsmetallic of zwarte telefoons gezien. Neem een voorbeeld aan de Gx10i. Fantastisch echt chique kleurtje!

Toetsendesign vind ik iets minder, dat blauwe had van mij ook niet gehoeven, ik vind de zilveren versie veel mooier. Maar smaken verschillen.

Geen flits. (alleen e710 heeft n flits!) Soms zien de foto's er leuk uit, soms superwazig. In het donker of met slechte, onregelmatige lichtval (discotheek) is het helemaal bagger. Uitgaansfoto's maken kun je dus wel vergeten....enne.. Als ze nou die VGA 640x480 grens een een keer doorbreken. De Sharp gx-20 maakt natuurlijk de allermooiste VGA-foto's maar die heeft weer andere minpuntjes. Wat ik wel een sterk punt vind van de e700 dat-ie van dichtbij erg goede foto's maakt, van veraf wordt het wat waziger. En zolang er genoeg licht is, is alles ook OK.

Ik mis ook nog een geheugenkaartlezer en camcorderfunctie zoals de Nokia 7650 / 3650 hebben maar daar is Samsung misschien nog niet rijp voor.