Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2003, 10:56
svenleuk
svenleuk is offline
hallo,
ik ben van plan de samsung e700 te gaan kopen, wie heeft hem ook en wat vinden jullie ervan. Ben beneiuwt.
Sven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2003, 18:37
Orion16
Orion16 is offline
Een vriend van me heeft em en ik speel er regelmatig mee.

Lekker snel, maar onhandige menu's in vergelijking met m'n T68i, maar misschien is dat eventjes wennen
Ontzettend mooi scherm, 65.535 kleuren TFT
Cool 2e scherm met tijd, bericht, netwerk, batterij aanduiding. Blauwe letters op een zwarte achtergrond Dit is een OLED 256 kleurenschermpej
40-toons polyfone klinkt heel goed
Maarliefst 9mb geheugen
Klein en licht voor een clamshell telefoon
Redelijk goede batterij
JAVA games, MMS, EMS, enz
Fatsoenlijke camera (VGA, wat ook wel de minimumeis is vind ik, aan foto's op postzegelformaat heb je niets)

Geen bluetooth

Infrarood werkt niet met andere telefoons en PDA's, alleen met de pc icm. speciale software. Ik had graag grijsmetallic of zwarte telefoons gezien. Neem een voorbeeld aan de Gx10i. Fantastisch echt chique kleurtje!

Toetsendesign vind ik iets minder, dat blauwe had van mij ook niet gehoeven, ik vind de zilveren versie veel mooier. Maar smaken verschillen.

Geen flits. (alleen e710 heeft n flits!) Soms zien de foto's er leuk uit, soms superwazig. In het donker of met slechte, onregelmatige lichtval (discotheek) is het helemaal bagger. Uitgaansfoto's maken kun je dus wel vergeten....enne.. Als ze nou die VGA 640x480 grens een een keer doorbreken. De Sharp gx-20 maakt natuurlijk de allermooiste VGA-foto's maar die heeft weer andere minpuntjes. Wat ik wel een sterk punt vind van de e700 dat-ie van dichtbij erg goede foto's maakt, van veraf wordt het wat waziger. En zolang er genoeg licht is, is alles ook OK.

Ik mis ook nog een geheugenkaartlezer en camcorderfunctie zoals de Nokia 7650 / 3650 hebben maar daar is Samsung misschien nog niet rijp voor.

Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:56
miro
miro is offline
Jups ik heb m, en hij bevalt prima! Echt niks op aan te merken. Het menuutje en bepaalde handelingen zijn even wennen omdat ik nokia gewend ben, maar nu na 1 maandje kan ik dr prima mee overweg

Dr zijn wel wat kleine dingetjes, het schermpje wordt bijvoorbeeld aardig snel vies. Het is ook niet mogelijk om je telefoon te laten trillen met beltoon tegelijk. Dus het is: eerst trillen, dan beltoon, of het is beltoon of het is trillen maar dus niet tegelijk, das wel irritant. Het schermpje aan de buitenkant gaat redelijk snel uit. Dus als je een oproep hebt gemist kun je dat na een kwartier ofzo niet meer zien (moet je m eerst openmaken) Dr zitten bij mij ook wat sofwarefoutjes in maar ik heb een behoorlijk vroege versie dus dat zal nu niet meer t geval zijn (ik kan dr ook gewoon mee terug)

Dit zijn dus de nadeeltjes maar verder is t echt alleen maar positief, alles werkt naar behoren, mooi geluid, fijne infrarood en gewoon mooi beeld. Je kunt er heel veel leuke dingetjes mee doen. De foto's zijn ook van redelijk goede kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 22:35
Talon
Talon is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 04-12-2003 @ 19:37:
Een vriend van me heeft em en ik speel er regelmatig mee.
met je vriend?

Offtopic: sorry offtopic
Oud 08-12-2003, 17:31
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Talon schreef op 07-12-2003 @ 23:35:
met je vriend?

Offtopic: sorry offtopic
haha OMG *grijns*
Nee alsjeblieft...

*tikt constant met potlood op tafel*