![]() |
|
dit was de vorige:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=551453 ik vond het zo'n fijn topic, dat ik wel een nieuwe wil bij deze "IDM luisteraars, verzamelt u opnieuw"
|
![]() |
|
Onlangs wat gedownload van "Lackluster" uit Finland. Mooie, melodieuze ambient-techno, duidelijk te horen dat het uit het hoge noorden komt. Kwam vervolgens ook een vroege release van hem tegen op een netlabel, uiteraard gratis te downloaden:
Lackluster - You Are On My Mind E.P. Kans bestaat trouwens dat ik a.s. zondagmiddag ook in Utrecht te vinden ben. Weet het alleen nog niet zeker... |
![]() |
||
Citaat:
trouwens, over dat of mensen iets doen met je tips... ik vind je geweldig!
||
Citaat:
![]() ftp://ftp.scene.org/pub/music/artists/distance/mp3/ als je er nog niet genoeg hebt www.mono211.com is nu eenmaal de shizzle check ook de oveloe ep http://www.mono211.com/content/releases/mtkmp117.html ik ben a.s. zondag ook in de helling te vinden, tenzij een kaartje in de voorverkoop kopen noodzakelijk was Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 08:51. |
![]() |
|
tip:
Herbert - The Audience 12" a1 Herbert - The Audience a2 Herbert - The Audience (Matmos shifted my tongue) b1 Herbert - The Audience vs Jamie Lidell and the mysterious szizlas (music no last) b2 Herbert - Foreign Bodies (Plaid mix) is al een oudje, maar kwam 'm gisteren toevallig tegen in een uitverkoopbak voor 3 euro |
![]() |
|
Ik heb iets raars. ("Ja, dat zal wel weer, Gus.")
Op Soulseek heb ik ooit van iemand een CD gedownload van de Druids On Parade. Best een relaxte IDM CD. Op Google is helemaal NIKS over de band te vinden, behalve dat Druids On Parade een stukje is uit een episode van Space Ghost. Kent iemand de band, of heb ik per ongeluk een of andere mislukte Space Ghost episode gedownload ofzo.
|
http://proteus93.remmelt.com/
M.a.w, komt allen naar de grote Soulseek (en vooral Slsk Records) orgie, 14 en 15 mei in Augsburg!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien is het een eigen productie van degene van wie je hebt gedownload, dat gebeurt wel vaker. Ik share bijvoorbeeld muziek van o.m. Kilowatts en Chaosmachine, beiden "thuiswerkers" in het IDM genre en dus ook niet vertegenwoordigd bij allmusic of discogs. |
![]() |
||
Citaat:
Er zal voor die tijd wel wat geregeld worden zodat mensen mee kunnen rijden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Okay ik ben er morgen ook bij in utrecht (het is nu vrijwel zeker)
ik ben te herkennen aan n metroplex trui en met pieter aan mijn zijde. ![]() Ik heb trouwens de lackluster ef tee pee helemaal leeggeleeched en het is erg puik
Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 12:04. |
![]() |
|
Hmm van het internet krijg je meer informatie dan van je broer
![]() narrominded split lp series #2 hydrus / kettel to be released lp tracklisting side one hydrus - chime ep 1.qupex 2.evolve 3.cave 4.mighty-tally side two kettel - yellow baron 1.thanks,friendly sorcerer 2.antique summerhideout 3.glance n2 4.why aren't we talking 5.waking up early 6.weeping pillow II http://www.narrominded.com/catalogue/nm012/index.html
Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 16:10. |
![]() |
|
Het is tenslotte een "algemeen" IDM topic dus maar weer eens on-topic voordat we de toorn van ons aller forumbazen (m/v) opwekken. Wat zijn ieders favoriete IDM-gerelateerde releases van 2003? (geen electro of techno dus)
Mijn favoriete 11 in onbestemde volgorde: Barbara Morgenstern - Nichts Muss Broadcast - Haha Sound Icebreaker International with Manual - Into Forever Erlend Oye - Unrest Four Tet - Rounds LFO - Sheath M83 - Dead Cities, Red Seas and Lost Ghosts Manual - Isares EP Styrofoam - I'm What's There to Show that Someting's Missing Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place Matmos - The Civil War |
![]() |
||
Citaat:
|
favo's 2003:
ik heb niet zoveel uit 2003 ![]() Plaid - Spokes Murcof - Martes (kan ook 2002 zijn) Four Tet - Rounds Living Ornaments - Klonten EP vanwege zijn Tracklisting 1.chriettitulaer 2.aartstaartjes 3.diewertjeblok 4.edwinrutten 5.hanpeekel 6.harmensiezen 7.henkmouwe
||
Citaat:
![]() 1. Funckarma 2. Legowelt 3. Kettel Heb volgens mij iedereen van het forum gezien, maar niemand aangesproken. Ik ben niet zo'n prater. In ieder geval niet met "vreemden" ![]() [En cottoncandy lijkt toch echt op Kelly Osbourne. Zie het maar als een compliment ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Had je trouwens een gestreepte trui aan? BoyLer was dramatisch kut trouwens.. ik hoopte dat ze niet gingen zingen, maar tevergeefs. Wat deden die nerds daar?
|
![]() |
|
|