Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 11:20
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Lieve mensen van de middelbare school, wat vinden jullie van de gymlessen en wat zou we veranderd moeten worden?
Oud 10-12-2003, 11:33
Necropedophile
Necropedophile is offline
leuk, niks veranderen
Oud 10-12-2003, 15:05
Verwijderd
In de onderbouw vond ik het niet altijd even leuk. Er was veel te veel verplicht en je deed te veel hetzelfde: altijd basketballen of volleyballen.
Maar in de bovenbouw vind ik het een stuk beter. Je hebt telkens hele andere modules, die je ook kan kiezen, en hebt daardoor veel variatie. Zo gaan we squashen en hebben we ook gespint.
Oud 10-12-2003, 15:07
Verwijderd
-> Algemene Vakken
Oud 10-12-2003, 15:08
Verwijderd
Van mij mogen ze die belachelijke dansjes bij ons wel afschaffen. Verder worden dingen als bokspringen bij turnen voortdurend geherkauwd, dat is zeer irritant voor mensen die het al kunnen (ik kan toevallig al over een kast springen of een koprolletje op de kast maken, velen zijn met mij).
Onze gymleraar is trouwens een tactloze boer, maar dat heeft verder weinig met het vak zelf te maken...
Oud 10-12-2003, 15:29
marrel
marrel is offline
ik vind er nu bij ons in de bovenbouw heel weinig afwissenling inzitten. We zijn elke keer 3 a 4 weken met hetzelfde bezig. Nu bijv. basketbal. Daar word je techniek enzo verbeterd maar ik vind daar niet zo veel aan, helemaal niet zovaak achter elkaar.

In de zomer is het helemaal erg want dan word er alleen maar gesoftbalt
Oud 10-12-2003, 16:54
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-12-2003 @ 16:08:
Van mij mogen ze die belachelijke dansjes bij ons wel afschaffen.
inderdaad en dat ze niet zolang bij 1 ding blijven plakken (5 weken ofzo achter elkaar volleybal)
Oud 10-12-2003, 17:11
extinction
extinction is offline
ik vond gym wel leuk. Turnen was kut.
Oud 10-12-2003, 18:06
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
extinction schreef op 10-12-2003 @ 18:11:
ik vond gym wel leuk. Turnen was enorm kut.
Oud 10-12-2003, 18:08
Negrotiator
Negrotiator is offline
Nee maar eh, het was wel ok hoor gym, maar bij de keuze huis of gym ging ik liever naar huis. In principe vond ik het dus niet zo geweldig. Ik had ook niet zo'n goeie conditie en ik was niet zo goed enzo. Maar eh wat wel veranderd mag worden, is dat ze wat meer keuzevrijheid geven. Doen ze tegenwoordig al, allerlei tripjes, je mag naar het fitnesscentrum, je mag je inschrijven voor allerlei leuke modules, maar ook gewoon in zijn algemeen. Turnen was vreselijk en ieder moment dat ik geturnd heb in mijn leven was een verloren moment. Dit moment is ook een verloren moment trouwens. Gegroet.
Oud 10-12-2003, 18:15
extinction
extinction is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 10-12-2003 @ 19:08:
Nee maar eh, het was wel ok hoor gym, maar bij de keuze huis of gym ging ik liever naar huis.
Ik ging zelfs ná school nog naar de gymzaal.
Oud 10-12-2003, 18:25
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
extinction schreef op 10-12-2003 @ 19:15:
Ik ging zelfs ná school nog naar de gymzaal.
Had je het thuis zoooo naar dan?

Nee maar eh wat vond je zo koel aan gym dan? Ik vond dat echt vreselijk, vechten om een bal met 20 mensen die je niet mag of voor het oog van iedereen falen bij de trampolineee
Oud 10-12-2003, 18:34
extinction
extinction is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 10-12-2003 @ 19:25:
Had je het thuis zoooo naar dan?

Nee maar eh wat vond je zo koel aan gym dan? Ik vond dat echt vreselijk, vechten om een bal met 20 mensen die je niet mag of voor het oog van iedereen falen bij de trampolineee
Ik vond school niet erg, en thuis was het saai, dus ik was graag op school ja

Ik was niet slecht in gym. Zat in het schoolteam bij basketbal (en in de derde bij hockey, aangezien dat zo'n ongelooflijk onpopulaire sport was, kwam iedereen die zich opgaf voor het schoolteam er ook automatisch in , ik kon overigens niet hockeyen, met schooltoernooien dus altijd gigantisch ingemaakt ). Gym was leuk. Maar ik had een erg leuke klas, dus wij maakten het leuk
En turnen was kut, dus als we gingen trampoline springen was ik altijd ongesteld
Oud 10-12-2003, 18:39
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
extinction schreef op 10-12-2003 @ 19:34:
Ik vond school niet erg, en thuis was het saai, dus ik was graag op school ja

Ik was niet slecht in gym. Zat in het schoolteam bij basketbal (en in de derde bij hockey, aangezien dat zo'n ongelooflijk onpopulaire sport was, kwam iedereen die zich opgaf voor het schoolteam er ook automatisch in , ik kon overigens niet hockeyen, met schooltoernooien dus altijd gigantisch ingemaakt ). Gym was leuk. Maar ik had een erg leuke klas, dus wij maakten het leuk
En turnen was kut, dus als we gingen trampoline springen was ik altijd ongesteld

Hoe lang ben jij?

Ik lag dus niet zo goed in mijn klas. Gym was de ultieme confrontatie met mij en mijn pestkoppen die altijd beter bleken in van alles. Ik had wel eens van die buien. Dan kreeg ik ruzie bij het voetballen met allerlei mensen en als we dan buiten voetbalden en de leraar was even weggegaan, dan ging ik iedereen heel hard neerschoppen. Onder het mom van "voetbal is toch een contactsport? " Gedragscodes my ass!
Oud 10-12-2003, 18:49
extinction
extinction is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 10-12-2003 @ 19:39:

Hoe lang ben jij?

1.66. Op m'n identiteitskaart staat 1.67, maar ik heb gelogen
Klein he. Als ik zeg dat ik basketbalde begin mensen altijd te lachen.

Citaat:

Ik lag dus niet zo goed in mijn klas. Gym was de ultieme confrontatie met mij en mijn pestkoppen die altijd beter bleken in van alles. Ik had wel eens van die buien. Dan kreeg ik ruzie bij het voetballen met allerlei mensen en als we dan buiten voetbalden en de leraar was even weggegaan, dan ging ik iedereen heel hard neerschoppen. Onder het mom van "voetbal is toch een contactsport? " Gedragscodes my ass!
( )
Oud 10-12-2003, 19:04
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
extinction schreef op 10-12-2003 @ 19:49:

1.66. Op m'n identiteitskaart staat 1.67, maar ik heb gelogen
Klein he. Als ik zeg dat ik basketbalde begin mensen altijd te lachen.[/B]
Haha, ik dacht dat jij wel langer was dan dat. Op die ene foto van je in het fotoboek lijkt je wel lang. Maar ja je zit dusse das ook weer niet te zeggen.
Oud 10-12-2003, 19:14
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Het zijn heel vaak dezelfde populaire sporten die herhaald worden. Bij ons was er op school een module schermen, voor het eerst in 5 jaar. Dat wilde ik proberen omdat ik het nog nooit gedaan had. Heb ik me voor ingeschreven maar was vol .

Bij lichamelijke opvoeding moet naar mijn mening even veel aandacht worden besteed aan een zo groot mogelijk aantal sporten i.p.v. veel tijd reserveren voor een klein aantal populaire sporten. Dan zou ik het leuk vinden.

OF

Er moet vrijstelling worden gegeven voor lichamelijke opvoeding als een leerling al een x aantal uren aan sport doet buiten school om. Het primaire doel van het is immers beweging, en dat kan ook buiten school. Ik deed jui-jitsu en ik moest nog steeds gaan voetballen op school. Ik haat voetbal, laat mij de sport doen die ik leuk vind.
Oud 10-12-2003, 19:47
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 10-12-2003 @ 20:14:
Er moet vrijstelling worden gegeven voor lichamelijke opvoeding als een leerling al een x aantal uren aan sport doet buiten school om. Het primaire doel van het is immers beweging, en dat kan ook buiten school. Ik deed jui-jitsu en ik moest nog steeds gaan voetballen op school. Ik haat voetbal, laat mij de sport doen die ik leuk vind.
Goed initiatief. Maar dan moet de overheid sporten ook meer subsidiëren en sport meer van overheidswege uit laten gaan. (Staatscomplexen?)...het probleem is dan weer...is schaken ook een sport waarmee je vrijstelling kunt krijgen, of schermen (dat immers minder inspannend is dan wielrennen)...dan moet je een soort verdeling maken, schaken telt dan minder dan schermen en schermen weer minder dan voetbal en voetbal weer minder dan wielrennen etc.

Het probleem is dan weer dan sommige mensen ook graag in hun vrije tijd sporten. Ik fiets bijvoorbeeld wel eens. Dat zou dan niet meetellen als ik niet bij een vereniging aangesloten was...
Oud 10-12-2003, 21:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 10-12-2003 @ 20:14:
nee, dat moeten ze niet doen hoor!
Dat is ten eerste zo moeilijk te controleren. Telt het alleen in clubverband dan, als je een vast aantal uren per week sport? Niet uitvoerbaar als je het mij vraagt. Bovendien kom je op deze manier in aanraking met verschillende sporten
Ik vind gym wel cool , wou dat we het 2x per week hadden Alleen jammer dat de klas niet zo cool is
Alleen softbal, dat is bij mij een nutteloze bezigheid zeg. Ik sla altijd 3x mis
Oud 16-12-2003, 22:32
Luego
Luego is offline
vond gym opzich wel leuk.
turnen soms, hing er vanaf wat we deden. bokspringen had k altijd negens maar snap nog altijd niet hoe je ooit een hurksprong zou kunnen maken....
hockey vind ik geen leuk sport, en aangezien ik op een school zit waar de helft in de bilt, bilthoven-noord, zeist of aan de gracht in utrecht woont, zit de halve school op hockey.... bah
voetbal vind k niet echt geweldig maar ook niet erg.

en basketbal vind ik opzich wel leuk, minder leuk dan korfbal maar dat deden we nooit ondanks dat 1 van de docenten het zelf jarenlang heeft gedaan, alleen jammer dat sommige jongens er niet zo goed tegen kunnen geblokt te worden door een meisje, of een meisje niet te kunnen verdedigen, of dat ze niet van zo ver kunnen schieten....
zat (zit) nog met 2 andere korfballers in de klas, wel lachen altijd met die mensen die denken dat ze geweldig kunnen basketballen.

volleybal: ook wel ok.
Oud 09-01-2004, 19:35
Thijs-Jorgen
Thijs-Jorgen is offline
Ik vind LO het allercoolste wat er is. Ik zit op dit moment op de acedemie voor lichamelijke opvoeding, en hoop over een x-aantal jaren voor de klas te staan.
Het is wel zo dat veel docenten lange blokken van een sport geven, ik keur dat niet goed. Maar je techniek wordt er zeker beter van.
Bij ons op de middelbare school hadden we per blok drie sporten waar we uit mochten kiezen. Daar waren ook sporten als spinning en mountainbiken bij. Dat is dus echt beter.

Ik hoop toch echt dat jullie er wat meer plezier in krijgen. Want het is echt leuk en nog gezond bovendien. Daarnaast zitten scholen te springen om toekomstige collegas voor het vak LO.

Kom gerust langs op de AlO, het is er echt Cool. Misschien wordt jij dan nog weleens een echte LO-docent.
Oud 09-01-2004, 20:12
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Wij moeten regelmatig turnen, nou dan ga ik mooi niet meedoen, want ik ben zó slecht dat ik geen handstand overslag en die troep kan. Hockey, volleybal enzo zijn wel leuk, alleen we doen meestal de hele les hetzelfde. Dus als je de hele les moet trampolinespringen dan is het wel balen.
Oud 09-01-2004, 20:46
Verwijderd
Ik vind de LO lessen die ik krijg erg leuk, dit komt doordat mijn docent zijn eigen visie op gym heeft losgelaten. We hebben een leerlijn en daarin staan 3 catogorieën : bewegingsthema's, kennis-en inzichtsthema's, regelthema's.. Per periode van 12 weken hebben we verschillende domeinen waar je aan kan werken. Een aantal onderdelen zijn verplicht en een aantal onderdelen zijn niet verplicht. Dus eigenlijk is er voor iedereen wat wils. De fanatieke en de minder fanatieke sporter. Per les mag je helemaal zelf bepalen wat je gaat doen en kan je altijd hulp inroepen v/d docent.

Ik ben wel tevreden over mijn lo lessen eigenlijk
Oud 10-01-2004, 18:14
Balance
Balance is offline
altijd hetzelfde: basketbal of voetbal
want tja, dat vonden de jongens zo leuk..
Oud 10-01-2004, 18:56
fractuur
fractuur is offline
Stoppen met turnen. Als het nou bij een simpel bokje bleef.. Maar onze leraar (type tunfanaat) heeft niet door dat 3/4 van onze klas een hopeloze Hollandse bouw heeft wat betreft turnen. Verder iets gevarieerdere balsporten. Basketbal en volleybal zijnleuk, maar niet het hele jaar door. Dansen zou trouwens ook wel een er leuk zijn.
Oud 11-01-2004, 13:15
Aristidis
Aristidis is offline
Ik zou het zo doen:

In de eerste drie jaar zoveel mogelijk sporten doen. (dus niet alleen basketbal, softbal, volleybal en turnen)
Ook bijv. tennis en zwemmen (wordt weinig gedaan)
Na de onderbouw in de bovenbouw zelf keuzes kunnen maken waar je je in wilt verdiepen. (maar dit doen veel scholen al)
Oud 11-01-2004, 18:02
Joke01
Joke01 is offline
Ik houd sowieso niet zo van gymen/sporten, maar ik vind het wel leuk dat ik nu ik in de bovenbouw zit mag kiezen wat ik wil doen, dat scheelt wel weer.

Wat ik wel belachelijk vind van mijn school is dat als je één les mist moet je die altijd inhalen... ik heb een hele week ziek in bed gelegen en heb toen één gymles gemist en nu moet ik in mijn toetsweek, op de dag dat ik eigenlijk vrij zou zijn gaan fluiten op de sportdag van de brugklassen.
Oud 12-01-2004, 17:11
bekkie15
bekkie15 is offline
Heey

Ik ben heel slecht in gym, ik heb een conditie van niks (ookal fiets ik elke dag 22 km) en ben zo stijf als een hark.
Daardoor krijg ik meestal een 5 of een 6 (1/4 van de klas krijgen deze punten zo ongeveer). Ze zeggen op school dat iedereen met gemak een dikke voldoende kan krijgen, maar hier ben ik het niet mee eens.
Alles wat je doet is niet goed, maar ik kan bijv. wel goed badmintonnen (ofzoiets) en daar krijg ik dan ook een 6 voor. En de gene die super atletisch zijn enzo krijgen altijd een 8 of hoger en worden de hemel in geprezen.
Das toch niet eerlijk wel dan?!
Ik vind trouwens dat ze al die super atletische sporten af moeten schaffen en al dat geren. owja ook dat nog de leraar zegt dat iedereen een hele goede conditie kan hebben maare volgens mij heeft dat ook met aanleg enzo te maken. maja ik stop want ken nog wel ff doorgaan over dit onderwerp

groetjes rabecca
ps. wij moeten alles verplicht doen dus we kennen niet kiezen wat we willen gaan doen ofzo anders kan je niet slagen (zeggen ze)

Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 17:21.
Oud 12-01-2004, 17:24
pffff
moet meer spelletjes dan rennen
Oud 12-01-2004, 17:28
mocro12343
ik vind dat er geen pieptesten meer moeten worden gedaan meer leuke dingen
Oud 12-01-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Joke01 schreef op 11-01-2004 @ 19:02:
Ik houd sowieso niet zo van gymen/sporten, maar ik vind het wel leuk dat ik nu ik in de bovenbouw zit mag kiezen wat ik wil doen, dat scheelt wel weer.

Wat ik wel belachelijk vind van mijn school is dat als je één les mist moet je die altijd inhalen... ik heb een hele week ziek in bed gelegen en heb toen één gymles gemist en nu moet ik in mijn toetsweek, op de dag dat ik eigenlijk vrij zou zijn gaan fluiten op de sportdag van de brugklassen.
Zit jij soms in Rotterdam op school ofzo? (mechelton college ofzo?)
Een vriend van mij moest ook fluiten op de sportdag omdat hij 1 uurtje afwezig was geweest..
Oud 27-06-2004, 17:34
Verwijderd
ik vind het vreselijk, er zou veel meer eigen inbreng moeten komen met wat je wil doen.
Oud 27-06-2004, 23:12
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Gymlessen zijn leuk

Wat eraan verandert moet worden?
Meer gymlessen!!!
Oud 01-07-2004, 20:49
Verwijderd
Ik vind gym afgrijselijk.
Oud 02-07-2004, 13:08
Djessieka
Djessieka is offline
meert voetbal
Oud 03-07-2004, 20:06
-=>Knuckles<=-
-=>Knuckles<=- is offline
ik vind gym over het algemeen wel leuk
maar ze zouden wel wat meer afwisseling bij ons mogen doen
het is bij ons:2 rondjes om het veld heen
dan nog ff honkballen( )of voetballen( )en dan moeten we weer helemaal naar school terugfietsen om nog op tijd te zijn voor engels
Oud 03-07-2004, 21:10
romanov
romanov is offline
Citaat:
Djessieka schreef op 02-07-2004 @ 14:08 :
meert voetbal
Nooit gedacht dat ik dit ooit nog uit de mond van een meisje zou horen.
Ik ga overigens ook voor meer voetbal.
Oud 10-07-2004, 10:43
Liesjeuh
Liesjeuh is offline
baseball lijkt mij leuk om es te doen, of mss eens hoogspringen
overigens, ploegen kiezen is VRESELIJK stom, da's toch altijd maar dezelfde ploegen.
o, en me conditielopen (20 min en zo), handstand (kan da nie!!!!!) en radslag, daar moge ze eindelijk wel es stoppe vind ik

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 10:46.
Oud 13-07-2004, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 12-01-2004 @ 18:30 :
Zit jij soms in Rotterdam op school ofzo? (mechelton college ofzo?)
Een vriend van mij moest ook fluiten op de sportdag omdat hij 1 uurtje afwezig was geweest..
Dat moesten mensen bij ons ook wel eens. Ik zat overigens ook in Rotterdam op school, maar niet op het mechelton (melanchton?) college, maar op het emmaus college.

Zelf ben ik nogal een 'zwemfan' en dat onderdeel is bij mij nog nooit ergens in de gymlessen terug gekomen...op zich snap ik dat wel: een zwembad huren is duur...maar goed, een gymzaal kost ook geld als ze die niet bij de school hebben. In de brugklas deden we nog aardig wat verschillende dingen (turnen (bah), volleybal, basketbal, veel atletiek, enz. - we hadden ook een paar keer per jaar een toernooi), daarna nam het wel af...ik heb nog 1,5 jaar op die school gezeten en op zich deed die school wel veel aan verschillende sporten (er was ook een atletiekbaan dicht in de buurt). Dingen die ik echt vond, waren de plasloop (of hoe dat ook alweer heette), dan moesten we met z'n allen een rondje om de Kralingse Plas lopen en daar kreeg je dan een cijfer voor...die piepjestest, de coopertest en, last but not least, turnen.

School daarna was meestal voetbal of basketbal. En in de vierde mochten we geloof ik kiezen wat we deden. School daarna was meestal voetbal, basketbal, volleybal of hockey. En in de vijfde kiezen (bv. paardrijden, fitness, tennis, squash, enz.).

Nou vind ik voetbal, volleybal, basketbal en hockey gelukkig wel leuk. Dat kiezen vond ik op zich ook wel leuk, maar d'r hield niemand echt toezicht en dat vond ik wel jammer...het fitnessen liep dan bv. uit op een uur niks doen...

Beetje lange reply geworden.
Oud 22-07-2004, 10:43
rubenrtv
rubenrtv is offline
Wij mogen niet kiezen wat we willen doen. Onze leraar is een beetje een basketball & volleybal-freak, dus dat doen we het grootste gedeelte van de tijd
Oud 22-07-2004, 20:58
Symphony
Symphony is offline
softbal tot we erbij neervallen...!
mn moeder heeft op dezelfde school gezeten als ik en dezelfde leraar gehad voor sport (maar nee hoor, toeval, daar geloof ik niet in...!) en die deed al exact hetzelfde als wat hij nu, dertig jaar later, nog doet. sorry hoor, maar word je dan niet gek van jezelf?
softbal, softbal, softbal, softbal en als we heel erg hard meneren, mogen we heeel misschien zelfs... jaja, niet te frivool worden... softbal!

*trapt uit frustratie de kat door de kamer*
Oud 13-08-2004, 13:18
SonataGirl
SonataGirl is offline
Wij hebben wel een flexe leraar, zo gek als een deur en nog een leuke vent ook! Ik heb m nu 2 jaar, de 2e 3n 3e. In de eerste had ik een vent die was helemaal gek van turnen enzo, en daar ben ik echt bagger in. Ik had altijd kleine 6-jes. In de tweede kregen we dus die nieuwe vent, en onze klas was ook leuk dus de leraar was wel sociaal om het zo maar te noemen. We hadden om de twee weken een nieuwe sport dus het wisselde steeds af. Dit was in de derde ook zo. Aangezien ik goed ben in balsporten en we dat vaak deden vlogen mn cijfers omhoog, 8,5 en 8. Helaas moeten we verplicht sporten afsluiten zoals hoogspringen, ben ik dus ook bagger in. Voor lul lopen dus in de klas, toen heb ik 4 extra uren bijles gekregen omdt hij het belangrijk vond dat het me lukte, kijk zo'n leraar moet je hebben, eetje die zich ook voor jou wil inzetten...
Oud 20-08-2004, 22:57
MiSzGaNgStA
MiSzGaNgStA is offline
Weet je wat ik zo leuk vind aan gym?
Nix ik haat gym het liefst word het afgeschaft!!!
Het zijn allemaal saaie leraren en saaie lessen.
Oud 24-08-2004, 10:06
Verwijderd
Khad vorig jaar een kloteleraar, hopelijk dit jaar beter
Oud 25-08-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
rubensteffie schreef op 24-08-2004 @ 11:06 :
Khad vorig jaar een kloteleraar, hopelijk dit jaar beter
ja dat heb ik ook wel eens gehad, vandaag mn eerste gymles gehad, en het leek echt een cool mens.
nadeel, ik heb het maar 1 uur per week, en het is zeker 10 minuten heen 10 minuten terug dus we hebben maar zon 20 minuten om te gymen
Oud 29-08-2004, 20:01
Skilly
Skilly is offline
Ik vond het vroeger niks. Maar nu me 4de jaar. Ik heb heleboel van die exacte vakken. En dus allemaal denken die hersens. Ik vindt gym nu een lekkere ontspannende vak No brain use en het mooie is het is op een vrijdag

Wat moet veranderen? Meer buiten gaan maar dat kan natuurlijk weer niet door het weer
Oud 09-09-2004, 22:15
Verwijderd
Meer afwisseling zou prettig zijn geweest.
Oud 10-09-2004, 08:13
Verwijderd
Ik lees dat veel leraren ontzettend veel hetzelfde geven. Heel vreemd. Bij ons was het enorme afwisseling, helaas zat er altijd wel rennen bij, maar dan nog .
Ieder jaar had wel atletiek, balsporten en turnen. Af en toe ook hiphopdansen er tussendoor. En op zich was dat wel handig: zo was er altijd wel wat waar je goed in kon zijn.
En bij turnen moesten we vaak een vrije oefening presenteren waarbij je muziek mocht kiezen en zo, basket, volley en voetbal draaiden uit op klastoernooien enz.
t Was dat ik altijd last had van mijn longen en weinig tot geen inspanning kon doen, anders vond ik het allemaal wel leuk, behalve dingen als rekstok en rennen ^^. Ik was ook vrij goed alleen in basket en voetbal, alleen had ik er de conditie niet voor.
Oud 10-09-2004, 08:15
Verwijderd
Oh ja, 2 dingen mogen echt wel veranderd worden:

Schaf die ontzettend ACHTERLIJKE coopertest af. Het enige wat je doet is jezelf kapot lopen als je het totaal niet kunt voor nog een magere 5 binnen te halen.

En niet vlak na de middagpauze ^^. Zeker niet dat rennen.
Oud 11-09-2004, 16:07
Fieneke
Fieneke is offline
Citaat:
Mutant schreef op 10-09-2004 @ 09:15 :

Schaf die ontzettend ACHTERLIJKE coopertest af. Het enige wat je doet is jezelf kapot lopen als je het totaal niet kunt voor nog een magere 5 binnen te halen.

absoluut

Regels voor berichten