![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat ik kan gaan.. m'n bankrek vind van niet.. ![]() Vind het jammer dat ze zo snel die voorverkoop doen, kan ook in maart ofzo? ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik heb Metallica in topvorm op Werchter gezien dus ik hoef ze niet meer te zien, kan alleen maar tegenvallen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ook allebei kutbands, maar wel topacts.
||
Citaat:
![]() Het ouwe machtige MetallicA is ineens weg... Het is niet meer ruig hard en simpel... nu lopen ze maar wat te raggen echt *** is dat. Erg jammer dat ze het zo hebben verneukt (mede dankzij de nieuwe bassist ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-12-2003 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik baal nog steeds erg van dat die f*cking kaartverkoop deze maand al is.. doe dan maart ofzo ![]() En ja, ik ben blut ![]() ![]()
||
Citaat:
|
degene die net roept dat mede door de nieuwe bassist Metallica verneukt is is een mongool want hij heeft niet eens meegeschreven aan St. Anger.
Ik ben trouwens bang voor alle ' truie bangers' hier dat het komende Slipknot album St. Anger muzikaal redelijk te niet zal doen.
|
Over de prijs, deze site zegt iets heel anders.
Beetje jammer van Slipsnot, eignelijk erg jammer. Maarja, ik ga uiteraard wel. Beetje Slipsnot uitlachen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Komen er 3 bands ofzo??
op ite van mojo en site van amsterdam arena staat Metallica + Pisklont + Support act wie weet hier meer over? ps. Waarom staat er nog nix op de ticketservice site? die mensen daar zijn ook erg traag....
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar hoezeer Metallica ook heerscht, ik ga geen 51 euri neertellen voor een concert, en zeker niet als er een stelletje cliniclows als support act komen.
||
Citaat:
51 euro is idd errug veel.. maar op de site van de Arena zelf staat 46 euro geloof ik? Nah ja zie het zaterdag wel.. wil het iig niet missen. (Neem aan dat ze hierna niet _weer_ in NL komen.. dus deze kans moet ik niet missen ![]()
|
Verwijderd
|
korn speelt dan ook aldus MOJO:
Metallica in concert met KoRn & Slipknot Met de bevestiging van KoRn bij Metallica in de Amsterdam ArenA is de line-up voor 21 juni compleet. Zowel KoRn als Slipknot speelt op deze avond een volwaardige set, voordat hoofdact Metallica optreedt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
[Amsterdam Arena] Metallica, Slipknot + KoRn ANTIWAR | 2 | 21-12-2003 18:50 |