![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Tot mijn grootte teleurstelling zie ik dat er nog geen topic is over Pinkpop 2004 ![]() Nu heb ik al wat rondgezocht en heb ik al over geruchten gelezen dat MUSE komt (op de pinkpop site zelf nog wel). Op de site van pinkpop staat ook dat ze nu de bands meteen bekend maken, en dus niet meer wachten tot de persconferentie. Hoe vullen jullie de gouden tip in??? Greetz Pinkpop 2004 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Less Than Jake waarschijnlijk op Pinkpop
Gepost door: Kip - 2003-12-31 13:27:35 - Bron: www.streetwise.com/tourdates Op Streetwise.com staat bij de tourdates van Less Than Jake de volgende datum: SUNDAY 30-May-04 HOLLAND TBA PINKPOP FESTIVAL. Dit is dus nog onder voorbehoud, maar waarschijnlijk staat Less Than Jake op Pinkpop, na T. Raumschmiere is dit de tweede bekende naam. Ik dacht, meld het even ![]() Bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=747 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Less then jake zou te gek zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() gewoon omdat het een strakke live band is en ik denk dat ze het op PP heel goed zullen doen, why not? Als marilyn manson op PP kan staan, waarom IF niet? edit: er is wel wat mis met het PP publiek, dat je die hoedjes koopt om amnesty te sponsoren ok. maar om ze dan ook nog op je kop te zetten ![]()
|
Ik hoorde dat het misschien niet door zou gaan, omdat Jan Smeets heel ziek was en hij het niet wilde verkopen (geruchten, geruchten)...
Maar Jan Smeets heeft toch al jaar en dag een deal met MOJO...? En als ze nu al Muse hebben geboekt, kunnen ze dat toch ook niet zomaar terugdraaien... zal wel niet kloppen dan. Ik twijfel om te gaan... Wil in ieder geval naar Lowlands en Werchter, dus alleen als Pinkpop een 'de moeite waard' line-up heeft ga ik...
|
van www.graz.nl
De eerste namen voor Pinkpop 2004 (29-31 mei) zijn officieel bevestigd: Muse (afsluiter) The Rasmus The Thrills Moloko Less Than Jake Ojos de Brujos T.Raumschmiere
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pinkpop 2006 punkr | 500 | 01-06-2006 08:38 | |
Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 14:49 | |
Muziek |
Muse! inspirations | 46 | 01-11-2004 18:48 | |
Muziek |
Nog fans van HIM hier? Noddy | 98 | 04-10-2004 22:28 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Kaizers Orchestra @ Tivoli, Utrecht, woensdag 18 augustus Verwijderd | 10 | 07-08-2004 16:48 |