Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus tot nu toe: meelman hasseltboy Keyser Saus rare kwast JaJ ZaZoo Goede Fee Machiavelli *gaapt* Nog minstens 1 iemand nodig voor ik de taken ga verdelen(meer mag natuurlijk ook)
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zal dit topic wel gebruiken voor de extra info, want de rest zit vast niet te w88 op meer topics hier over ![]() Tot vanavond (zondag 21 december 2003) kun je je nog inschrijven, na 12 uur wordt de 'inschrijving' gesloten.
||
Citaat:
op wat voor manier komt hier nu middeleeuwen in naar voren, behalve de namen?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *had me ook nog ingeschreven*
|
volgens mij hebben we dan
AlopiA i'll-be-ok meelman hasseltboy Keyser Saus rare kwast JaJ ZaZoo Goede Fee Machiavelli *gaapt* EspumaX
||
Citaat:
![]() alleen moet het dan wel gaan beginnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Daarna is het de bedoeling dat ik voor dinsdag 23 december, 24.00 uur jullie stem binnen heb voor het ophangen(dus wie opgehangen moet worden volgens jou), dit maak ik dan woensdag bekend.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 | |
De Kantine |
[Spel] Weerwolven spel MikeyMo | 29 | 11-01-2004 11:08 | |
De Kantine |
[spel] Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 10-01-2004 16:13 |