Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb alle 8 de episodes al gezien van viva la bam, en ik zelf vind het veel vetter dan jackass.
Alleen sommige dingen zijn best raar BV: Als April en Phil, Bam en zijn maten achter laat op zo'n eilandje, en Bam belt naar Tim Glomb om hout te komen brengen om daar een ramp te bouwen (terwijl ze dus ook gewoon met een bootje terug kunnen) |
![]() |
||
Citaat:
Jerry springer vind ik ook leuk ![]()
|
jah...ghaan ze in een zeehonden pak tussen de zeehonden zwemmen...toen er witte haaien waren gesignaleerd...2 minuten nadat ze uit het water waren kwam er op dezelfde plek een witte haai uit t water springen met n halve zeehond in zn bek....
en later gaan ze, als er een witte haai onder de boot doorzwemt...op die haai springen...en 4 sec daarna meteen in zon kooitje die half boven het water hing.. ![]() Of gaan ze overgooien met vlees tussen een groep hyena's...
|
wildboys heb ik gister of eergister gezien.
ze waren in australie en ze gingen met een dinges satanicus (duivelachtig beest waarvan ik de naam ben vergeten) lopen kloten in van die sekte-pakkies. was wel lache en partyboy (ben zn echte naam ff kwijt) haalde zichzelf onderuit met het boomerang gooien. en steve-o werd gepijnigd door een koalabeertje. lache. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat me raden... Een Tazmaanse duivel? ![]() Taz Hate Water! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had trouwens ook de aflevering gezien waarin phil 24 uur niet mag eten...geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb wildboyz maar een keer deels gezien maar vond dat een beetje afgezaagd. Viva la Bam vond ik dan veel vetter maar dat komt ook door de rest van zn crew. Compton ass Terry vond ik echt te fokking vet
ik ga wel ff die episodes downloaden want ik wil ze wel ff allemaal tjekken |
![]() |
|
Verwijderd
|
kvind het allebei wel leuke programma's,het niveau van jack-asss halen ze beide echter niet
jackass was vernieuwend,deze programmas zijn meer aftreksels ervan. ik heb trouwens wel respect voor die kinders van wildboyz...gewoon een boom inklimmen om een jaguar te aaien getuigt wel van een hoop lef.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vraag me af hoe se bij Viva la Bam aan zo onwijs veel geld komen..
geld voor reclame vliegtuigjes, billboards, limousines, vrachtwagens vol kerstlichtjes, een ijsbaan, een overdekte skatebaan, onwijs grote party's, ontelbaar veel auto's die gesloopt worden etc. etc. ??? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|