Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In welke provincie woont u?
Overijssel Waar woont u? b in een stad: Hengelo Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? d bejaarden 65+ , die zijn dan vaak het slachtoffer bedoel ik dan Wat verstaat u onder criminaliteit? aller hande crimineel gedrag: diefstal, moord, fraude etc. |
![]() |
|
Groningen (op kamers) Flevoland (ouderlijk huis) Waar woont u? b in een stad (kleine stad en een grote stad) Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) mijn tas werd gestolen, in amsterdam Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad b een dorp geen van beide: ik voel me alleen onveilig in bepaalde situaties, dat heeft vaak niet zo veel te maken met of het een dorp of een stad is heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee zo ja wat gebeurde er? . Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? criminaliteit is een ernstige overtreding van de wet
|
Verwijderd
|
Overijssel Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Zowel provinciaal als stedelijk. Kleine criminaliteit die niet het vermelden waard is. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad LMD. heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? ![]() Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 b jong volwassenen van 18-30 c volwassenen van 30-65 Deze groepen. Het verschil natuurlijk per soort criminaliteit. Belastingfraude (valt dat onder de definitie van criminaliteit?) zal bij jongeren van 12-18 niet veel voorkomen. Klein vandalisme zal voornamelijk bij 12-18 voorkomen. Etc. Wat verstaat u onder criminaliteit? Ik neem het ruim: alle onwettigheden. Inclusief fietsen zonder licht en rechts inhalen. |
![]() |
|
Noord-Brabant Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) beide Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? c vast wel ooit, lang geleden zo ja wat gebeurde er? kan niet echt 1 bepaal voorval herinneren Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? dingen doen die tegen de wet zijn |
![]() |
||
Citaat:
Goed, vragenlijst: In welke provincie woont u? overijssel Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Ik denk dat iedereen dat wel eens gehad heeft. Waarschijnlijk was het met uitgaan, maar precies weet ik het niet meer. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee zo ja wat gebeurde er? . Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 b jong volwassenen van 18-30 16-30 mag dat ook? Wat verstaat u onder criminaliteit? Dingen in strijd met de wet die nadelig zijn voor andere mensen. (ofzo)
|
Verwijderd
|
![]() In welke provincie woont u? Zuid-Holland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) nvt Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad dit lijkt me eerlijk gezegd een beetje logisch maar ja heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? 's avonds op een station Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? criminaliteit ![]() De vragen waren soms wel een beetje raar. Ach ja. ![]() |
![]() |
|
Flevoland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (stedelijk) Ik ging fietsen, toen waren er een paar marokkanen/turken wat het waren doet er niet toe. En toen trokken ze me van mijn fiets en en trappen maar... Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee zo ja wat gebeurde er? . Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? strafbaarheid voor de rechter / misdadigheid |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zuid-Holland Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) btje teveel om op te noemen Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in kweetnie woon in een dorp, voel me er wel veilig, maar in de stad zijn vaak savonds laat nog mensen (maar kan ik dus niet zeggen, want overdag voel ik me zowiezo veilig) heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? enge mensen ![]() Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? bejaarden duh nee opzich jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? onmaatschappelijk gedrag (maar tis te breed, ken ff niet goed omschrijven) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Overijssel Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Ik werd in elkaar getrimd. ![]() In mijn eigen dorp. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad, daar heerst individualiteit (maatschappijleer, olι) heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Niets. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? d bejaarden 65+ Wat verstaat u onder criminaliteit? Het plegen van misdrijven, ongeacht de omvang.
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 16:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Noord-Brabant Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) …………. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee zo ja wat gebeurde er? …………. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? inbraken, misdrijven [/B][/QUOTE]
|
Flevoland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? ja, Diefstal, stedelijk Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? nee Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? Misdrijven
|
Utrecht Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Mijn tas is uit mijn huis gestolen met alles erin, ben een keer van de scooter afgetrapt, fietsen gestolen, fietsen vernield.... Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Wat ik net verteld heb Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Het vernielen van iemand anders eigendommen of het opzettelijk bedrijgen en angst aan jagen met kwadelijke bedoelingen Ik wil nog even iets kwijt; Je vraagt wel naar de bekende weg.....lompe vragen!
|
bedankt
![]() natuurlijk weten wij het antwoord allang, alleen moet je daar bewijsmateriaal voor vinden. Wij hebben gekozen voor een enquete..
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 16:52. |
![]() |
|
Gelderland Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) . Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? groepje hangjongeren die heel leip keken en niet echt aardige dingen riepen ![]() Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles wat volgens de wet niet mag ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Noord-Brabant Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) een vriendin van me kwam erachter dat ze per ongeluk een blikje cola had meegenomen uit de winkel zonder te betalen. stedelijk. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad Heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja b nee Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? zonder rede wat dingen mollen. met een groep een brute overval doen op een tankstationnetje.
|
Noord-Brabant Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad omdat mijn moeder altijd enge verhalen verteld als ik naar een stad ga... Nee, ik weet het niet, ik denk dat in steden gewoon meer criminaliteit is. heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Mijn broertje en ik gingen met de trein naar onze vader en toen we op station Utrecht kwamen, bleek dat boze FC Utrecht supporters een trein in de fik hadden gezet en vervolgens reden er geen treinen meer. Ik geloof dat ze boos waren, omdat er te weinig treinen naar Amsterdam reden voor de amstelcup-wedstrijd tussen Ajax 2 en FC Utrecht ofzo. Dus al die supporters waren boos, alle winkels waren dicht enzo en ik ben voor Ajax. ![]() Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 hoewel 12-18 misschien ook wel veel (lichtere) criminaliteit doet. Wat verstaat u onder criminaliteit? Diefstal, moord, vandalisme, mishandeling...
|
Noord-Brabant Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal nou ja, iedereen komt wel in aanraking met criminaliteit, vandalisme enzo. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad omdat ik een antwoord moet geven en omdat er in een stad meer kroegen enz. zijn, en meer aanleidingen tot criminaliteit en meer mensen, dus, nou ja daarom.... heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie b nee Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? dingen vernielen, uhm nou ja, gewoon alles wat onder delicten valt.
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 17:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zuid-Holland Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) nvt Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee zo ja wat gebeurde er? nvt Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? vergrijpen die anderen schaden |
![]() |
|
Noord-Brabant Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Een fiets van een vriendin werd gejat, in een stad Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee zo ja wat gebeurde er? . Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? d bejaarden 65+ Wat verstaat u onder criminaliteit? [/B] Een situatie waarin er door een of meerdere personen crimineel gedrag wordt vertoond ![]()
|
Zuid-Holland Waar woont u? b in een stad (zoetermeer) Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Niks dus Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Niks, alleen als ik in het donker over straat langs een groepie enge mensen kom ofzo, fiets ik liever snel door... Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles wat niet mag |
![]() |
|
Zuid-Holland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee volgende zin in, en licht toe: [/B] Ik voel me onveiliger in a een stad Tja, veel keuze heb ik niet, aangezien ik me niet zo vaak (lees nooit ![]() heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Handelingen die in strijd met de wet zijn, zoiets.
|
Gelderland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Ik voel me onveiliger in b een dorp is wat kleiner en sociale controle groter. heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Groepen die je lastigvallen, dingen naar je roepen e.d. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Het deelnemen aan criminele activiteiten. |
![]() |
|
Zuid-Holland Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? a ja Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) Stedelijk. Er werd ingebroken. Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? Geen zin om dit toe te lichten. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 Wat verstaat u onder criminaliteit? Dingen die volgens de wet strafbaar zijn.
||
Citaat:
|
Utrecht Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Zo ja wat gebeurde er? En waar vond deze gebeurtenis plaats (provinciaal/stedelijk) . Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in b een dorp omdat ik het gevoel heb dat je dan weinig mensen zijn om je te helpen oid. heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? . Niets bijzonders, er liep gewoon tuig rond Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a jongeren van 12 tot 18 b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Ik hou het maar op : dingen doen die volgens de wet verboden zijn en dan eigenlijk ook wat anderen kan schaden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zuid-Holland Waar woont u? b in een stad Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? a ja zo ja wat gebeurde er? niet veel eigenlijk. Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles wat illegaal is? gokje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Limburg Waar woont u? a/b. In een dorp met stadsrechten ![]() Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b. In stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b. Nee Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in: a. Een stad Heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b. Nee Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? a. Jongeren van 12 tot 18 b. Jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Daden in strijd met de wet. |
![]() |
|
![]() |
Noord-Brabant Waar woont u? a in een dorp Waar denkt u dat criminaliteit het meest voorkomt? b in stedelijk gebied Bent u wel eens met criminaliteit in aanraking gekomen? b nee Vul de volgende zin in, en licht toe: Ik voel me onveiliger in a een stad heeft u u wel eens onveilig gevoeld in een bepaalde situatie? b nee Welke groep is volgens u het meest betrokken bij criminaliteit? b jong volwassenen van 18-30 Wat verstaat u onder criminaliteit? Alles wat bij wet verboden is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoρeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |