![]() |
|
Zoals mijn oma al zei: dan maak maar je zin. Zo gepiept hoor. Moe? Hoofd of menstruatiepijn? Gestresst? Sex is het beste medicijn tegen alles!
Ligt er zo'n warm bloot ventje tegen je aan, heerlijk glad en zacht, (maar hard en veelbelovend waar het moet...) en die heeft dan een bepaalde klank in zijn stem, en een bepaalde manier van ietwat moeizamer ademhalen, en al wat voorpret en duidelijk hele goeie ideeen...en hij ruikt zo lekker, en hij smaakt zo lekker...en hij weet precies wat-ie moet doen en zeggen... Hoe kun je dan 'geen zin' houden? Mag je me toch echt eens uitleggen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had in de oorspronkelijke post de zin: op blaasontsteking na opgenoemen, maar omdat dat zo'n bloody obvious medische reden is, die bovendien wel erg persoonlijk bij mij hoort en dus niet voor iedereengeldt, heb ik het er uitgelaten. Maar dan kan ik nog wel zin hebben, het KAN dan gewoon niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik ziek ben, en ik bedoel dus echt ziek, of pijn heb en in mijn geval (en in dat van juno ook, weet ik toevallig) doen die blaasontstekingen verdomd veel pijn, dan kan er inderdaad geen seks, maar dan heb ik ook geen zin in seks. Mannen hebben daar (arme Tom Hanks) gelukkig voor hun nooit zoveel last van, maar een echte goede blaasontsteking doet je huilen op die wc hoor. En als seks nou zou helpen om het het te verzachten zou ik het nog graag ook willen, maar dan gaat bij mij de boel nog meer verkrampen. Maar goed, genoeg over mijn ervaringen met m'n blaas. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Een medische reden is zo'n goede reden dat dat niet zomaar als geen zin valt te kenschetsen. Dus die valt buiten het bestek van dit topic. Geen zin is subjectief, pijn objectief. Om pijn kun je niet heen, als het erg genoeg is. Maar een beetje pijn is uitstekend te verhelpen met sex.
Ondanks een (ietwat) zere blaas heb ik soms wel zin, opwinding zorgt ook voor afleiding van de pijn, maar aanraken? No way. Maar goed, die blaas is te persoonlijk om als argument in dit topic te gebruiken. En pijn, ja, een fikse blaasontsteking, dan zit je echt te huilen van de pijn bloedplassend op de wc, maar niet gaan doet nog meer zeer. (Dan heb ik ook echt geen zin hoor, en helpt ook opwinding niet.) Geen zin is als mijn hoofd er effe niet naar staat. Nou, dat is simpel te verhelpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dus zoals ergens hierboven al is gezegd, niet altijd in eerste instantie zin, maar als hij het goed aanpakt kríjg ik het wel
|
Verwijderd
|
Nee, inderdaad. Bij mn huidige vriend heb ik altijd wel zin eigenlijk, als we eenmaal beginnen. Soms van te voren niet omdat ik heel moe ben of de volgende dag vroeg op moet of weet ik veel wat, maar die zin kan makkelijk opgewekt worden.
Maar bij mn ex was het zo dat ik toe ging geven aan sex hebben omdat ik dacht dat mijn twijfels over de relatie en nooit meer zin in seks hebben dan misschien over zouden gaan. Dan kweek je dus ook echt geen zin meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tegen vermoeidheid vind ik het trouwens prima, want dan krijg je wel weer even energie en val je daarna (niet te snel) lekker in slaap. Tegen stress is het perfect. Tegen pijn vind ik het minder, want daar blijf je je vaak van bewust en dat verhoogt de pret nu eenmaal niet.
||
![]() |
Citaat:
Stel je hebt een gezonde relatie, je bent hartstikke verliefd en op sexueel gebied is alles toppie. Haal nu is dat hele sexuele gebied plotseling weg. Wat krijg je dan? Sex met elkaar is een bepaalde vorm van elkaar erkennen en een manier waarop je je zelfverzekerder gaat voelen omdat er iemand is die jou wil begeren, het doet nog veel meer, maar dat alleen al is goed voor heel wat positieve dingen in je relatie (imho). Het is een manier van aan elkaar laten weten dat je de ander wil, zonder dat je de woorden er voor hoeft te gebruiken. Stel je eens voor, geen sex meer in je relatie als je die wel al gehad hebt, dan komt er een heel stuk meer bij van het aan elkaar laten weten met woorden wat je voor elkaar voelt, wil je dat helemaal duidelijk kunnen maken, en er zijn simpelweg gevoelens die woorden niet kunnen benaderen. En na een tijdje zou het vrij logisch zijn dat je je gaat afvragen of je partner je nog wel aantrekkelijk vind en/of nog wel wil hebben op alle manieren. Ik zeg niet dat als je geen sex hebt in je relatie er wat aan de hand is, ieder heeft een andere relatie, en er zijn er waarschijnlijk ook zat die geen sex bevatten. Maar voor diegene die eerder wel sex hebben gehad in hun relatie is het soms moeilijk te bevatten dat je partner je niet meer zou willen.
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 08:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |