Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 12:49
Stefanie
Stefanie is offline
Heb je ooit weleens seks gehad met je vriend/vriendin terwijl je daar (op dat moment) eigenlijk geen zin in had?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:54
Verwijderd
Wel met mn ex.. was dan ook de laatste keer.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-01-2004 @ 13:54:
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 13:18
Verwijderd
jep
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 13:22
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
********** schreef op 02-01-2004 @ 14:18:
jep
Vertel ns wat meer...?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 14:53
Nona
Nona is offline
Ja, weleens met mijn ex. Zin maken is echt best moeilijk...
Oud 02-01-2004, 17:09
miekmuis
miekmuis is offline
Uhu. Op mijn vakantie in Londen met mijn vriend.
Hij begon me uit te kleden en ik was zo overrompeld en ook
wat gekwetst door iets van de vorige avond dat ik helemaal
geen zin had, maar hem gewoon zijn gang heb laten gaan.
Hij had niks door en ik durf het hem ook absoluut niet meer te
vertellen.
Oud 02-01-2004, 17:11
Verwijderd
Nee... ik heb niet altijd genoeg zin om m'n vriend zelfstandig te laten bespringen, maar wel altijd genoeg zin om me met plezier te laten verleiden tot seks. En als meneer geen zin heeft in de moeite van het mij verleiden tot seks, nouja, dan is dat jammer voor hem.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 17:38
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-01-2004 @ 13:54:
^
Oud 03-01-2004, 22:53
Verwijderd
Wel vaker met gezonde tegenzin begonnen, maar ik begin er snel genoeg van te genieten.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 23:07
AngelLena
AngelLena is offline
Vaak genoeg. Bij mijn ex had ik niet zoveel zin te hebben. Bleef net zo lang doordrammen tot ik em z'n zin gaf om van het gezeik af te zijn. Na mijn verkrachting betekende sex al niet zo veel meer voor mij, na hem helemaal niets meer, pas na hem met mijn huidige vriend betekende het weer wat het hoort te betekenen. En geen zin staat nu gelijk aan geen sex.
Oud 03-01-2004, 23:42
Bianca83
Bianca83 is offline
ja vaak genoeg!!!! maar als we bezig zijn vind ik het wel weer leuk
Oud 04-01-2004, 11:04
barbara.inc
barbara.inc is offline
Nee, nog nooit. Zodra mn (ex) vriend zin had, werd ik ook wel weer geil
Oud 04-01-2004, 11:17
Verwijderd
volgens mij is dat bij mannen niet mogelijk..nee dus
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 12:58
Verwijderd
Mijn oma zegt altijd "Nooit iets met tegenzin doen."
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 13:41
PMEV
PMEV is offline
Nope
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:51
la femme fatale
la femme fatale is offline
Mja, dat heb ik ook wel eens. Maar als ie eenmaal begint te frummelen, raak ik toch wel in the mood hoor.
Oud 04-01-2004, 17:06
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 04-01-2004 @ 12:17:
volgens mij is dat bij mannen niet mogelijk..nee dus
Best wel mogelijk, als zij zo graag wil. Wat houdt haar tegen als je geen zin hebt als ze geen nee kan accepteren (en geen respect voor je heeft), dat betekent dat niet dat je lichaam niet reageert op sommige prikkels. Is eigenlijk best wel lullig, maar zo kan een vrouw een man ook verkrachten.
Oud 04-01-2004, 18:50
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 19:05
summer1986
summer1986 is offline
Soms heb ik in eerste instantie niet zo'n zin, maar dan pakt hij het zo goed aan dat dit snel over is
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 20:27
xearo
xearo is offline
soms denk ik wel eens: rot op, ik wil slapen. maar dat veranderd best wel snel.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:27
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-01-2004 @ 15:53:
Ja, weleens met mijn ex. Zin maken is echt best moeilijk...
Dan had je inderdaad niet het goede vriendje.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:28
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 04-01-2004 @ 20:05:
Soms heb ik in eerste instantie niet zo'n zin, maar dan pakt hij het zo goed aan dat dit snel over is
Idem.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:42
juno
juno is offline
Zoals mijn oma al zei: dan maak maar je zin. Zo gepiept hoor. Moe? Hoofd of menstruatiepijn? Gestresst? Sex is het beste medicijn tegen alles!

Ligt er zo'n warm bloot ventje tegen je aan, heerlijk glad en zacht, (maar hard en veelbelovend waar het moet...) en die heeft dan een bepaalde klank in zijn stem, en een bepaalde manier van ietwat moeizamer ademhalen, en al wat voorpret en duidelijk hele goeie ideeen...en hij ruikt zo lekker, en hij smaakt zo lekker...en hij weet precies wat-ie moet doen en zeggen...

Hoe kun je dan 'geen zin' houden? Mag je me toch echt eens uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:51
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 05-01-2004 @ 16:42:
Zoals mijn oma al zei: dan maak maar je zin. Zo gepiept hoor. Moe? Hoofd of menstruatiepijn? Gestresst? Sex is het beste medicijn tegen alles!

Ligt er zo'n warm bloot ventje tegen je aan, heerlijk glad en zacht, (maar hard en veelbelovend waar het moet...) en die heeft dan een bepaalde klank in zijn stem, en een bepaalde manier van ietwat moeizamer ademhalen, en al wat voorpret en duidelijk hele goeie ideeen...en hij ruikt zo lekker, en hij smaakt zo lekker...en hij weet precies wat-ie moet doen en zeggen...

Och, een blaasontsteking wil wel eens helpen, de volgende dag om zeven uur op moeten om een presentatie over corporate communicatie te houden die voor 3.5 ECTS meedingt, een telefoontje verwachten omdat je oma op sterven ligt. Ik kan me er wel iets bij indenken dat je niet altijd 24/7 botertjegeil bent/botertje geil kunt worden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:38
juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-01-2004 @ 16:51:
Och, een blaasontsteking wil wel eens helpen, de volgende dag om zeven uur op moeten om een presentatie over corporate communicatie te houden die voor 3.5 ECTS meedingt, een telefoontje verwachten omdat je oma op sterven ligt. Ik kan me er wel iets bij indenken dat je niet altijd 24/7 botertjegeil bent/botertje geil kunt worden.

Ik had in de oorspronkelijke post de zin: op blaasontsteking na opgenoemen, maar omdat dat zo'n bloody obvious medische reden is, die bovendien wel erg persoonlijk bij mij hoort en dus niet voor iedereengeldt, heb ik het er uitgelaten. Maar dan kan ik nog wel zin hebben, het KAN dan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:42
Scatterheart
Scatterheart is offline
Uh, Pien? Zet het maar uit je hoofd dat blaasontsteking wel erg persoonlijk bij jou hoort.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-01-2004 @ 17:42:
Uh, Pien? Zet het maar uit je hoofd dat blaasontsteking wel erg persoonlijk bij jou hoort.
Kom op, doe eens niet zo flauw, je snapt d'r punt toch wel. Een medische oorzaak kan je toch niet als goeie reden voor 'geen zin hebben' zien? Je wil wel maar je kan niet, daar komt het op neer, dus het is een onzin reden. En dat ze zegt dat het bij haar hoort, ik vermoed dat ze daarmee bedoelt dat het erg persoonlijk is voor iemand op een bepaald moment en we hier in het algemeen praten, en dus niet dat ze zegt dat alleen ZIJ blaasontsteking kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:14
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
********** schreef op 05-01-2004 @ 17:51:
Kom op, doe eens niet zo flauw, je snapt d'r punt toch wel. Een medische oorzaak kan je toch niet als goeie reden voor 'geen zin hebben' zien? Je wil wel maar je kan niet, daar komt het op neer, dus het is een onzin reden. En dat ze zegt dat het bij haar hoort, ik vermoed dat ze daarmee bedoelt dat het erg persoonlijk is voor iemand op een bepaald moment en we hier in het algemeen praten, en dus niet dat ze zegt dat alleen ZIJ blaasontsteking kan krijgen.
Nee, ik snap d'r punt niet. Als ik verder op je reactie inga krijg ik straks vast weer te horen dat ik flauw ben, dus dat doe ik dan maar niet.

Als ik ziek ben, en ik bedoel dus echt ziek, of pijn heb en in mijn geval (en in dat van juno ook, weet ik toevallig) doen die blaasontstekingen verdomd veel pijn, dan kan er inderdaad geen seks, maar dan heb ik ook geen zin in seks. Mannen hebben daar (arme Tom Hanks) gelukkig voor hun nooit zoveel last van, maar een echte goede blaasontsteking doet je huilen op die wc hoor. En als seks nou zou helpen om het het te verzachten zou ik het nog graag ook willen, maar dan gaat bij mij de boel nog meer verkrampen.

Maar goed, genoeg over mijn ervaringen met m'n blaas.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 17:37
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Bianca83 schreef op 04-01-2004 @ 00:42:
ja vaak genoeg!!!! maar als we bezig zijn vind ik het wel weer leuk
^
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:23
Verwijderd
Ik had wel eens geen zin in seks met mijn ex...dat kwam vooral 's avonds voor als ik moe was... zoenend en vrijend wakker worden vind ik wel heel erg fijn!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:46
elledc
elledc is offline
Citaat:

Alsof sex nou het belangrijkste is in een relatie. Er zijn nog andere dingen die het zin hebben in sex verminderen zoals vermoeidheid, stress, slecht humeur, of kortweg, geen zin zonder reden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:46
Verwijderd
Ja, wel eens sex gehad en geen zin gehad. Lang geleden weliswaar.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:48
juno
juno is offline
Een medische reden is zo'n goede reden dat dat niet zomaar als geen zin valt te kenschetsen. Dus die valt buiten het bestek van dit topic. Geen zin is subjectief, pijn objectief. Om pijn kun je niet heen, als het erg genoeg is. Maar een beetje pijn is uitstekend te verhelpen met sex.

Ondanks een (ietwat) zere blaas heb ik soms wel zin, opwinding zorgt ook voor afleiding van de pijn, maar aanraken? No way.

Maar goed, die blaas is te persoonlijk om als argument in dit topic te gebruiken. En pijn, ja, een fikse blaasontsteking, dan zit je echt te huilen van de pijn bloedplassend op de wc, maar niet gaan doet nog meer zeer. (Dan heb ik ook echt geen zin hoor, en helpt ook opwinding niet.)

Geen zin is als mijn hoofd er effe niet naar staat. Nou, dat is simpel te verhelpen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
juno schreef op 05-01-2004 @ 15:42:
vreemd genoeg... is dat zo Ik had pas behoorlijke buikpijn, maar toch geil zijn. Sex, weg buikpijn...

Dus zoals ergens hierboven al is gezegd, niet altijd in eerste instantie zin, maar als hij het goed aanpakt kríjg ik het wel
Oud 05-01-2004, 20:21
Verwijderd
Nee, inderdaad. Bij mn huidige vriend heb ik altijd wel zin eigenlijk, als we eenmaal beginnen. Soms van te voren niet omdat ik heel moe ben of de volgende dag vroeg op moet of weet ik veel wat, maar die zin kan makkelijk opgewekt worden.

Maar bij mn ex was het zo dat ik toe ging geven aan sex hebben omdat ik dacht dat mijn twijfels over de relatie en nooit meer zin in seks hebben dan misschien over zouden gaan. Dan kweek je dus ook echt geen zin meer.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:51
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 21:58
Nona
Nona is offline
Citaat:
Dat allemaal? Moderne oma hoor!

Tegen vermoeidheid vind ik het trouwens prima, want dan krijg je wel weer even energie en val je daarna (niet te snel) lekker in slaap. Tegen stress is het perfect. Tegen pijn vind ik het minder, want daar blijf je je vaak van bewust en dat verhoogt de pret nu eenmaal niet.
Oud 06-01-2004, 07:59
leucomelas
leucomelas is offline
jup.... 1 keer, kwas boos op hem..... maar had zoiets van "ach mannen.... lekker oppervlakkig, zal um maar even sex geven dan kan ik daak iets anders gaan doen en boos blijven zijn..."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 08:34
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 05-01-2004 @ 19:46:
Alsof sex nou het belangrijkste is in een relatie. Er zijn nog andere dingen die het zin hebben in sex verminderen zoals vermoeidheid, stress, slecht humeur, of kortweg, geen zin zonder reden.
Weinig sex leidt tot onzekerheid leidt tot nog minder sex.

Stel je hebt een gezonde relatie, je bent hartstikke verliefd en op sexueel gebied is alles toppie. Haal nu is dat hele sexuele gebied plotseling weg. Wat krijg je dan? Sex met elkaar is een bepaalde vorm van elkaar erkennen en een manier waarop je je zelfverzekerder gaat voelen omdat er iemand is die jou wil begeren, het doet nog veel meer, maar dat alleen al is goed voor heel wat positieve dingen in je relatie (imho). Het is een manier van aan elkaar laten weten dat je de ander wil, zonder dat je de woorden er voor hoeft te gebruiken.

Stel je eens voor, geen sex meer in je relatie als je die wel al gehad hebt, dan komt er een heel stuk meer bij van het aan elkaar laten weten met woorden wat je voor elkaar voelt, wil je dat helemaal duidelijk kunnen maken, en er zijn simpelweg gevoelens die woorden niet kunnen benaderen. En na een tijdje zou het vrij logisch zijn dat je je gaat afvragen of je partner je nog wel aantrekkelijk vind en/of nog wel wil hebben op alle manieren.

Ik zeg niet dat als je geen sex hebt in je relatie er wat aan de hand is, ieder heeft een andere relatie, en er zijn er waarschijnlijk ook zat die geen sex bevatten. Maar voor diegene die eerder wel sex hebben gehad in hun relatie is het soms moeilijk te bevatten dat je partner je niet meer zou willen.

Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 08:36.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 09:53
elledc
elledc is offline
Citaat:
Soullar schreef op 06-01-2004 @ 09:34:
Weinig sex leidt tot onzekerheid leidt tot nog minder sex.

Stel je hebt een gezonde relatie, je bent hartstikke verliefd en op sexueel gebied is alles toppie. Haal nu is dat hele sexuele gebied plotseling weg. Wat krijg je dan? Sex met elkaar is een bepaalde vorm van elkaar erkennen en een manier waarop je je zelfverzekerder gaat voelen omdat er iemand is die jou wil begeren, het doet nog veel meer, maar dat alleen al is goed voor heel wat positieve dingen in je relatie (imho). Het is een manier van aan elkaar laten weten dat je de ander wil, zonder dat je de woorden er voor hoeft te gebruiken.
Ik geef je helemaal gelijk, sex is belangrijk in een relatie maar staat niet op de eerste plaats. Ik kan me geen relatie voorstellen zonder sex, het is iets intiems wat de relatie sterker maakt. Maar sex mag niet een must worden elke dag, laten we het zo zeggen, ik hou van sex maar het is geen hoofddoel, er geen zin in hebben, zorgt voor een keerje sex een andere keer, en misschien nog intenser.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten