Ik heb nu al sinds maandag pijn in mn ringvinger van mn rechterhand. Eerst was het in het bovenste gewrichtje en nu is het een beetje afgezakt naar het gewrichtje eronder. Gisteren had ik sportdag en daar heb ik gevolleybalt maar ik had het wel ingetaped. Mijn vinger is niet dik (ik kan mn ring nog steeds aan en ik kan hem ook nog makkelijk uit doen enzo) en ook niet blauw, er is gewoon niets bijzonders aan te zien.
Ik vind het inmiddels best lang duren want ik weet ook helemaal niet wat ik ermee gedaan heb waardoor het nu zo'n pijn doet en het is nu ook erger dan gisteren (maar dat zou ook kunnen komen door de sportdag). Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er kan zijn maar ik vind het ook niet belangrijk genoeg om gelijk naar de huisarts te gaan want ik kan bijna alles nog. Alleen schrijven en typen gaat wat lastig.
Ik heb geen idee wat er kan zijn, misschien een scheurtje in mn bot ofzo? Ik heb nog nooit wat gebroken dus ik weet niet hoe dat voelt en of het dan ook dik is enzo? Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Kan het een scheurtje zijn ofzo?