Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2004, 09:00
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
Ik was dus bang dat ik zwanger zou kunnen zijn nu ben ik ongesteld geworden dus is de kans heel erg klein toch wil ik graag een test doen, nou weet ik dat dit moet op de verwachte dag van je menstruatie, nu ben ik eerder ongsteld geworden zou ik het ook nu al kunnen doen?..
Bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 09:03
Miracle
Miracle is offline
Waarom doe je een test als je ongesteld bent geworden? Het lijkt me toch wel duidelijk dan, dat je niet zwanger bent.
Oud 10-01-2004, 09:06
OldSchoolAngie
omdat er ook al ben je ongsteld een kans is dat je ongesteld is..dus ik wil gewoon complete zekerheid..logisch toch?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 09:08
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
OldSchoolAngie schreef op 10-01-2004 @ 10:06:
omdat er ook al ben je ongsteld een kans is dat je ongesteld is..dus ik wil gewoon complete zekerheid..logisch toch?
volgens mij is die kans nihil
Oud 10-01-2004, 09:12
OldSchoolAngie
Citaat:
dreen schreef op 10-01-2004 @ 10:08:
volgens mij is die kans nihil
Die kans is (gelukkig) ook klein maar ik wil gewoon echt zekerheid, zoals ik al zei..Weet jij niet of ik die test dus nu al zou kunnen doen?..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:38
Verwijderd
Als je de pil niet gebruikt en je bent gewoon ongesteld geworden, dan is het onzin om een test te doen. Als je de pil goed gebruikt en je bent gewoon ongesteld geworden ook. Als je de pil gebruikt, maar dat al wekenlang erg onregelmatig doet of als je een pil bent vergeten enzo, dan pas kan het zijn dat je toch zwanger bent, ook al wordt je ongesteld.

Op zich kun je een test altijd doen, hij is alleen minder betrouwbaar als je 'm eerder doet dan de verwachte eerste dag van je menstruatie. Als je er nu maar een paar dagen voor zit dan maakt het niet zo heel veel verschil, maar als je het echt zeker wil weten kun je of een paar dagen wachten en de test doen op de verwachte eerste dag van je menstruatie (of de tweede of derde etc ), of nu alvast een test doen en als daaruit blijkt dat je niet zwanger bent op de verwachte eerste dag van je menstruatie nog een test doen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 16:10
OldSchoolAngie
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-01-2004 @ 13:38:
Als je de pil niet gebruikt en je bent gewoon ongesteld geworden, dan is het onzin om een test te doen. Als je de pil goed gebruikt en je bent gewoon ongesteld geworden ook. Als je de pil gebruikt, maar dat al wekenlang erg onregelmatig doet of als je een pil bent vergeten enzo, dan pas kan het zijn dat je toch zwanger bent, ook al wordt je ongesteld.

Op zich kun je een test altijd doen, hij is alleen minder betrouwbaar als je 'm eerder doet dan de verwachte eerste dag van je menstruatie. Als je er nu maar een paar dagen voor zit dan maakt het niet zo heel veel verschil, maar als je het echt zeker wil weten kun je of een paar dagen wachten en de test doen op de verwachte eerste dag van je menstruatie (of de tweede of derde etc ), of nu alvast een test doen en als daaruit blijkt dat je niet zwanger bent op de verwachte eerste dag van je menstruatie nog een test doen.
Oh dankjewel voor je advies enzo
Ik doe het voor de zekerheid toch nog even...over een paar dagen!
Maar ik ben vannochtend voor het eerst met de pil begonnen, moest op de 1ste dag van mijn menstruatie en heb hem dus nog nooit eerder gehad of dus onregelmatig gebruikt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:25
*underworld*
*underworld* is offline
Ik deed een test toen ik ongeveer een week overtijd was... niet zwanger was de uitkomst.... maar nog steeds niet ongesteld, nog steeds misselijk.... dus nog een test halen!!
En ja hor! Wel zwanger....
Dus mijn advies: Doe de test gewoon, fuck die 8 euro!!
En voor de zekerheid nog een test...!!
Oud 12-01-2004, 20:44
OldSchoolAngie
Citaat:
*underworld* schreef op 12-01-2004 @ 20:25:
Ik deed een test toen ik ongeveer een week overtijd was... niet zwanger was de uitkomst.... maar nog steeds niet ongesteld, nog steeds misselijk.... dus nog een test halen!!
En ja hor! Wel zwanger....
Dus mijn advies: Doe de test gewoon, fuck die 8 euro!!
En voor de zekerheid nog een test...!!
Okay meid maar ik ben al ongesteld en was ook niet misselijk ofzo, maar ga toch een test doen..voor de volle zekerheid!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 06:09
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
ik zou als je je zo'n zorgen maakt ook gewoon een test doen.
De kans is vrij klein dat je zwanger bent, maar de kans bestaat wel!
Er zijn meiden die pas na 8 maanden merken dat ze zwanger zijn en gewoon ongesteld worden!

Regels voor berichten