Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
linkje klikkk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar k ben dan wel de rest van de week vrij! Joeghei! O ja ontopic: misschien ga ik nog naar the Bouncers in t Patro maar dat hangt van mijn geld voorraad af |
![]() |
||
Citaat:
Mwoah.. Matig hoor, spelen er hardcore bandjes.. en als het een goeie band is dan ist niet een duwpitt maar een maaipitt haha, das echt stom gezicht, loopt iedereen daar beetje te windmillen, maar ok. Stockholm Syndrome, Line of Defense, Killtraitors en O'Hara komen vrijdag... Line of Defense is volgensmij een Vegan band, wel vet iig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Arie Ribbens is trouwens een carnavalszanger die altijd grote kutprojecten organiseerd zoals op lowlands vorig jaar of 2 jaar terug de langste polonaise. Dus ik maakte er maar een geintje van dat hij nu de grootste moshpit zou gaan organiseren omdat het dus overkwam alsof de moshpit belangrijker was dan de bands. Tering wat zuigt het als je je grappen uit moet gaan leggen. ![]() K zal volgende keer er weer rolleyes achterzetten, dacht dat het niet nodig was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik dacht dat een band zo heette ![]() en lod is niet vegan, maar wel fucking vet
||
Citaat:
Hahaha, sorry Lompo, ik ben duf en ik kom hier niet vaak genoeg ofzo En ik gaf t zo aan omdat het zo op punx staat en ik het zo gekopierd had.. vandaar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
hardcore topic, de vierde Verwijderd | 500 | 27-01-2009 16:54 | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |