Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jaaa! Als je ooit in scotsdale komt, in het centrum zit een ontzettend gave 'Ice-cream parlor' Helemaal rose met wit, zuurstokje buiten. Net zo'n dingetje uit Grease ofzo. Héél leuk en ze hebben er de lekkerste milkshake die ik ooit heb gegeten.! En voor de rest, tja, Bryce enzo. Zion National Park is toch ook niet zover? Die is ook héél mooi.
|
Ik vond Bryce Canyon mooier dan Grans Canyon toen ik er was, maar Grand Canyon is indrukwekkender.
Ow jah ![]() ![]() En als je ergens een stel heel vreemde reclameborden naar een of andere vage winkel in het midden van de woestijn ziet staan, stop even bij die winkel, daar verkopen (of verkochten iig) ze "Arizona Bull Shit", stierenschijt in een glazen bol, vet humor. Er was ook een spookstadje, een mijnstad, ben ik de naam ff van kwijt. En Las Vegas uiteraard. Blijf vooral niet te lang op 1 plek hangen, er is heel veel te zien. Heb zelf een tour gemaakt door geheel West-Amerika, was vet mooi, alleen de verkeerde tijd van het jaat, we mochten Death Valley niet in ![]()
||
Je zegt het zelf al: Grand Canyon, Monument Valley en Bryce Canyon. Phoenix vond ik werkelijk niks aan, niet veel te beleven, maar het was daar dan ook heel erg heet. Zelf vind ik Miami en San Fransico de leukste Amerikaanse steden waar ik ben geweest. Was nog een mooi park daar, maar ik kan me de naam niet meer herrinneren.
![]() Monument Valley is wel kleiner als het altijd lijkt op tv, verder geloof ik dat je er alleen met de auto in mag. Citaat:
![]() Ben het met je eens dat Bryce mooier is dan de Grand Canyon. De Grand Canyon is gewoon zo groot dat je het niet goed kan bevatten. Allebij iig zeer de moeite waard. Jammer dat je Death Vally niet in mocht, vond het echt zeer bijzonder. Ook heel heet trouwens, we hadden de auto aan het koken ![]() Fijne vakantie! De afstanden zijn wel groot, dus hou daar wel rekening mee.
|
ik ben er geweest.
Grand Canyon, Monument Valley en Bryce Canyon heb ik allemaal gezien en dan nog wat van die parken. we hebben ook geisers gezien in 1 van die parken. zo mooi alleen het stonk wel ![]() en death valley heb ik ook gezien,daar was het idd erg heet je moet echt veel foto`s maken enzow omdat je het niet allemaal kan bevatten die mooie dingen. het is zo veel moois in 1 keer ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Er is ook ergens zo'n park met stenen bomen maar ik heb geen flauw idee in welk land, daar wil ik echt nog es heen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoelde Josua tree national park. (geloof dat je het zo schrijft) Helaas was het toen ik daat was heel heiig zodat je niet ver kon kijken, maar als het helder is kan je echt super ver kijken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Las Vagas is idd een van de dingen die je een keer gezien moet hebben. Het is werkelijk krankzinnig daar. Heel erg veel tijd heb je er niet nodig, tenzij je veel dingen wil proberen. Er worden daar veel shows gegeven en als je die wil bekijken is het wel raadzaam om wat langer te blijven, maar verder heb je de gok hallen snel gezien. De strip is wel leuk om even af te gaan en de bijzondere dingen die er staan even te zien (Vergeet de vulkaan niet, die laten ze eens in de zoveel tijd gaan). Opzich heb je in een avond het wel gezien. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog geen 21 bent wordt je daarbinnen bij gokautomaten constant weggestuurt en gemaant door te lopen. Iig is er in Las Vegas veel meer te beleven dan in Phoenix, dus als je ergens tijd moet aftrekken kan je het het beste daar doen. Als je de kans hebt om een stukje door Bryce te wandelen moet je dat ook zeker doen, met alleen aan de rand staan is het minder bijzonder dan als je er ook een stukje hebt doorgelopen. Monument vally mag je trouwens alleen met een auto in, lopen mag iig niet. Ik weet niet hoe jou reis geregelt is, maar het is erg zonde als je er niet in kan. Ik heb trouwens ook wat foto's die ik zelf heb gemaakt daar: http://www.boomspeed.com/ieke/bryce01.jpg http://www.boomspeed.com/ieke/bryce04.jpg http://www.boomspeed.com/ieke/bryce05.jpg http://www.boomspeed.com/ieke/monumentvalley01.jpg http://www.boomspeed.com/ieke/monumentvalley02.jpg
||
Citaat:
![]() Ik heb van meer mensen gehoord dat Phoenix niet zo super is idd, was dan ook niet van plan daar lang te blijven, alleen vanwege vliegveld... Echt zeer mooie foto's ![]() deze: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het een beetje gevaarlijk om in het midden van de weg te gaan staan. ![]() Heel erg veel plezier en geniet ervan ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Hydrogen | 500 | 07-06-2006 14:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Communisme. Waarom zeikt iedereen er zo op? Krastain | 65 | 20-11-2005 22:54 | |
Amerikaanse Verkiezingen - Wie won eerste Debat? hhendrikxx | 65 | 07-10-2004 23:59 |