Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja en je kunt er ook zo weinig aan doe he...ik heb het wel tegen em gezegd en hij zegt ook de hele tijd: hoe moet ik je overtuigen dat ik dat niet doe...enzo.. maar toch hou ik dat gevoel... argh
|
Verwijderd
|
Ik ben 1 x echt bang geweest, dat m'n toenmalige vriendin, iets ergs was overkomen, ze moest naar school fietsen, maar het sneeuwde ongelovelijk, en ik was zelf al 4 keer onderuit gegaan bij de lokale kruispunten.
Dus ik viel haar om de hals, toen ik haar rustig op school zat.. Oh, ik lees topic nu goed door.. Ontopic: jawel, maar na een paar minuten weet ik wel dat het weer goed zit, vaak een miscommunicatie van humeur ![]() |
![]() |
|
Ik heb het ook...
![]()
|
Hmm.. dat gevoel is zeer zeker k*t ja!
![]() Bij mijn laatste vriendje had ik dat gevoel cónstant, en uiteindelijk ben ik hem nou toch kwijtgeraakt.. ![]() Zo ervaar ik het nu in ieder geval.. ![]() Liefs |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hebben jongens dit nou ook..of niet?
|
Je moet echt je best doen om dat gevoel niet te hebben, het voegt niks toe aan je relatie en maakt je slechts paranoide. Dit paranoide kan erger worden en voegt niks toe aan je relatie. Je moet niet twijfelen tenzij je echt gegronde redenen hebt. Je moet niet gaan speculeren in je hoofd totdat je iets hebt om over te twijfelen. Juist als je argwaan hebt en dit gaat uiten breekt het je relatie op en tjah dan ben je dus vrij ironisch bezig geweest: Je hebt wat je dacht waar gemaakt door wat je dacht.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder denk ik dat je door het niet te uiten je relatie nog veel meer op breekt, omdat het gevoel en dus ook je gedrag er wel is. De persoon waar je een relatie mee hebt kan dat gedrag niet plaatsen en dat breekt eerder op in een serieuze relatie dan openheid, denk ik. (En dat is ook mijn ervaring.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Heb je ook wel eens het gevoel... dat je te verliefd bent? Dott | 39 | 19-07-2006 14:57 | |
Liefde & Relatie |
heb je dat ook wel eens Mariap0es | 22 | 18-07-2006 19:44 | |
Liefde & Relatie |
Is dit alles?! ikke niet | 18 | 11-06-2005 21:23 | |
Psychologie |
ben jij wel eens eenzaam??? Verwijderd | 84 | 20-01-2004 13:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ballen naar je buik. =/ EvilSmiley | 30 | 02-06-2003 19:39 | |
Liefde & Relatie |
Wie heeft er wel een het gevoel dat je te weinig voor je vriendin doet? NoWorldOrder | 13 | 14-11-2002 22:03 |