Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat is de ideale maat borsten?
AA 2 0.70%
A 4 1.40%
B 98 34.39%
C 142 49.82%
D 23 8.07%
D+ 16 5.61%
Aantal stemmers: 285. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 12:47
Buskruitje
Buskruitje is offline
Is het ineens lelijk als je als vrouw een cupje D hebt? Omdat bepaalde mensen dit op onnatuurlijke wijze hebben laten maken?

Ik heb gewoon cup D van mezelf, en dat ga ik echt niet veranderen ofzo, vindt ik onnodig maar ik wil weten of het nou echt zo raar of lelijk is als sommige mensen beweren.

Natuurlijk zijn kleinere borsten, B ofzo mooier omdat het dichter op het lichaam zit en misschien wat handzamer is, maar is het echt lelijk als een vrouw D heeft?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 12:50
Let's Quit
Let's Quit is offline
Nee, het hoeft niet per defeinitie lelijk te zijn, zo'n cupD. maar zelf vind ik een B cup bij mijzelf wel veel mooier staan.
Oud 20-01-2004, 12:51
Nona
Nona is offline
A/B. Genoeg om even beet te pakken voor de heren (en een aantal dames) en niet te zwaar. Rugklachten maken vrouwen niet mooier.
Oud 20-01-2004, 12:52
Verwijderd
Hier is pas nog een poll over geweest, en die had meer opties... bovendien zijn dit lastige opties, want ik denk dat er uiteindelijk heel veel mensen op b/c willen stemmen. En dat kan niet.

Maar ik vind grote borsten niet per se lelijk... ze worden wel sneller lelijk als je ouder wordt dan kleine borsten, doordat ze meer last van de zwaartekracht hebben. Maar een gewone D-cup, nee, niet mis mee, als het je staat.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:01
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-01-2004 @ 13:51:
A/B. Genoeg om even beet te pakken voor de heren (en een aantal dames) en niet te zwaar. Rugklachten maken vrouwen niet mooier.
Als ik er echt rugklachten van had zou ik ze wel kleiner laten maken......Ik heb er dus geen last van. Maar ik doe aan ballet en daar ziet het er nogal eens raar uit. Omdat ik grote borsten heb, oog ik sneller stevig, terwijl ik vrij mager ben van mezelf, mensen zeggen wel dat het bij me past, maar als je vrij dun bent is het naar mijn idee een heel raar gezicht...

En het allerlastigste aan grote borsten is dat het soms net lijkt of het niet aan je lichaam hoort, ik ben gwend alles met mijn spieren aan te kunnen spannen en borsten zijn toch hoopjes vet met melkklieren......

Haha, je gaat je afvragen waarom mannen (en vrouwen) het aantrekkelijk vinden?? Misschien wat voor een volgende poll.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:04
Verwijderd
Beetje rare poll. Ik zou voor C willen stemmen (heb ik zelf ook) maar D vind ik net weer iets te groot... Heb dus niet gestemd.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:06
Buskruitje
Buskruitje is offline
sorry voor de wazige poll mensen, ben maar een onervaren persoon.............volgende keer doe ik het beter!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:07
Verwijderd
rare vraag, ik heb nog nooit op borsten gelet, ze zaten er al toen ik met mijn vriendin wat kreeg, en daar hoeft ze niks aan te doen, wat mij betreft.

ook is dit natuurlijk een smaak, sommige mensen vinden grote borsten mooi, andere houden meer van kleinere borsten, maar om het nou een mode gril te noemen vind ik wat ver gaan, dan krijg je idd een toeloop op de klinieken voor grotere borsten, of juist kleinere borsten.
meestal is puur natuur toch het fijnste
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 20-01-2004 @ 14:06:
sorry voor de wazige poll mensen, ben maar een onervaren persoon.............volgende keer doe ik het beter!
Ik zal even kijken of ik hem aan kan passen. Dan moeten mensen alleen wel overnieuw stemmen.
Oud 20-01-2004, 13:13
Nona
Nona is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-01-2004 @ 14:11:
Ik zal even kijken of ik hem aan kan passen. Dan moeten mensen alleen wel overnieuw stemmen.
Ieh, dat kan alleen niet. Ik hoop dat ik het goed verdeeld heb zo voor de mensen die al gestemd hebben.
Oud 20-01-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 20-01-2004 @ 14:11:
ehh kruimel, er is iets misgegaan jij zegt: moeten mensen opnieuw stemmen, de poll zegt: je hebt al gestemd...

Zouden jullie 2 het misschien eens kunnen worden over wie gelijk heeft??
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:14
Verwijderd
mes excuses net iets te laat.....
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 20-01-2004 @ 14:13:
ehh kruimel, er is iets misgegaan jij zegt: moeten mensen opnieuw stemmen, de poll zegt: je hebt al gestemd...

Zouden jullie 2 het misschien eens kunnen worden over wie gelijk heeft??
Eh sorry... Fb screwing things up... Wie gelijk heeft...?
Oud 20-01-2004, 13:15
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-01-2004 @ 14:13:
Ieh, dat kan alleen niet. Ik hoop dat ik het goed verdeeld heb zo voor de mensen die al gestemd hebben.
Dankjewel Kruimel! je bent mijn reddende engel!!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
AA.

A kan ook... B kan ook...

Eigenlijk is alles wel leuk.

Maar als ik puur naar het lichamelijke kijk, vind ik klein veel leuker, omdat dat veel subtieler is. Niet zo enorm groot en overduidelijk, maar lekker klein.

Laat het even duidelijk zijn dat ik m'n vriendin hier niet op selecteer en dat cup D ook leuk kan staan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:40
bosei
bosei is offline
Als man vind ik een D toch mooier als een A of kleine B.
Vraag me niet waarom maar het is gewoon zo. Misschien heeft het iets te maken met het al oude beeld van vrouwlijkheid ofzo.

Overgens nog belangrijker als de maat is voor mij de vorm.
Ik zie liever geen borsten als een E waar een vrouw over struikeld.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:45
Nona
Nona is offline
Je mag ook wel wat aan mij geven anders.

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:49
Escapism
Escapism is offline
dat light natuurlijk geheel aan t lichaam van de dame in kwestie
Oud 20-01-2004, 14:55
Nona
Nona is offline
Uh... Een halve cupmaat ofzo? Zijn we dan allebei tevreden?

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 20-01-2004 @ 15:49:
Ja, daar is iedereen het wel over eens denk ik. Ik heb zelf 75E en dat past prima bij de rest van de bouw van mijn lichaam. Ik denk dat het een ander geval wordt als je maatje 34 hebt..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 15:04
Miffy the MoFo
Miffy the MoFo is offline
Ik ben geen fan van grote borsten.
Ik vind die aders die er doorheen lopen niet echt mooi, lijkt alsof het een grote vlees gedreven machine is
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk zijn kleinere borsten, B ofzo mooier omdat het dichter op het lichaam zit en misschien wat handzamer is, maar is het echt lelijk als een vrouw D heeft? [/B]
Natuurlijk niet, tenzij je lolo heet, maar dan heb had je te veel..

Rrr, ik ga voor een keurig handje vol, maar afkeuren.. nooit, en ook hier geldt:

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 15:59
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Deze persoon stemt op B..vin ik persoonljk mooier..
Oud 20-01-2004, 16:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 20-01-2004 @ 16:00:
Ja, daar is iedereen het wel over eens denk ik. Ik heb zelf 75E en dat past prima bij de rest van de bouw van mijn lichaam. Ik denk dat het een ander geval wordt als je maatje 34 hebt..
Ja precies, ik heb 70D/80C (beetje raar ja) en omdat ik best brede heupen heb is het goed in verhouding. Ik vind borsten mooi als ze bij het lichaam van een vrouw passen.

Hoewel ik extreem klein of extreem groot ook weer niks vind

Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:24
Verwijderd
Een C-cup lijkt mij ideaal. Vind dus ook dat ikzelf te weinig heb. Zou graag wat meer willen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:26
tinus11
tinus11 is offline
twijfel tussen b en c, maar werd C.

maar natuurlijk is natuurlijk veel mooier dan plastik
Oud 20-01-2004, 16:28
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Jewel schreef op 20-01-2004 @ 17:24:
Een C-cup lijkt mij ideaal. Vind dus ook dat ikzelf te weinig heb. Zou graag wat meer willen.
Jij bent al mooi genoeg!

Oud 20-01-2004, 16:31
Go
Go is offline
Té grote borsten vind ik absoluut niet mooi. Ik heb voor cup C gestemd, uitgaande van een volwassen vrouw. Trouwens, zo net was er nog een onderwerp bij RTLZ over plastische chirugie, dat het aantal ingrepen toeneemt, ook bij het aantal borstvergrotingen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:34
Princesita
Princesita is offline
Wat ik ook altijd opvallend is dat een bepaalde cup niet altijd zo groot/klein lijkt als dat ie is. Ik heb 80C, en een vriendin van me 70C, maar zij lijkt best wel kleinere borsten te hebben. En ik ken ook mensen met cup D, wat dan weer veeeel groter is dan mijn C...
Als ik zo naar mijn eigen borsten kijk, zou ik ook eerder op een B gokken moet ik zeggen

Of ben ik de enige die dit denkt?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:36
Miffy the MoFo
Citaat:
Princesita schreef op 20-01-2004 @ 17:34:
Wat ik ook altijd opvallend is dat een bepaalde cup niet altijd zo groot/klein lijkt als dat ie is. Ik heb 80C, en een vriendin van me 70C, maar zij lijkt best wel kleinere borsten te hebben. En ik ken ook mensen met cup D, wat dan weer veeeel groter is dan mijn C...
Als ik zo naar mijn eigen borsten kijk, zou ik ook eerder op een B gokken moet ik zeggen

Ik heb je borsten nog nooit gezien
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:39
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Princesita schreef op 20-01-2004 @ 17:34:

Denk dat dat ook kan liggen aan de omvang onder je borsten.
Als je broodmager bent met een D-cup lijken die al veel groter dan iemand met maat 38. Kijk maar naar Fajah Lourens bijvoorbeeld (als je die kent.)
Oud 20-01-2004, 17:57
Boef
Boef is offline
met een leuke B cup is't best aardig leven toch?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:41
Verwijderd
ik ben dan wel een meisje, maar ik vind een c cup altijd iets extra's hebben.

Zelf heb ik ook C, en als ik kijk naar de tijd dat ik nog B had vind ik dit wel veel mooier bij me staan...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 18:48
elledc
elledc is offline
Wat een gelul. Er zijn geen ideale maten.
Het is pas als de borsten vals zijn en er van die gelatine inzit dat het niet meer normaal te noemen is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:10
MazeMouse
MazeMouse is offline
Doe mij maar gewoon een meisje waarbij alles in verhouding is enzo.
(ik bedoel een stevig gezet iemand van 2.10m met cup A staat net zo vreemd als een heel iel meisje van 1.50 met een cup E)
Oud 20-01-2004, 19:47
Verwijderd
Het hangt er toch vanaf hoe de bouw van het meisje is, er is geen perfecte maat
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 20:41
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-01-2004 @ 20:10:
Doe mij maar gewoon een meisje waarbij alles in verhouding is enzo.
(ik bedoel een stevig gezet iemand van 2.10m met cup A staat net zo vreemd als een heel iel meisje van 1.50 met een cup E)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:05
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
bosei schreef op 20-01-2004 @ 15:40:
Als man vind ik een D toch mooier als een A of kleine B.
Vraag me niet waarom maar het is gewoon zo. Misschien heeft het iets te maken met het al oude beeld van vrouwlijkheid ofzo.

Overgens nog belangrijker als de maat is voor mij de vorm.
Ik zie liever geen borsten als een E waar een vrouw over struikeld.
Whaha...ok gelukkig maar, ik struikel bij lange na nog niet en heb de potloodtest pas nog gedaan en doorstaan!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 10:21
Duifje
Duifje is offline
Potlood test? Volgens mij loop ik een beetje achter ofzo...

Uitleg gevraagd!

Ontopic: Een B/C vind ik over het algemeen het mooist, en ben dus ook wel tevreden. Maare tjah zoals meerdere al zeggen het ligt ook aan de persoon. Of het bij het lichaam past enzovoorts.
Oud 21-01-2004, 11:58
Verwijderd
potloodtest is als je een potlood tussen je borsten en je ribben klemt, en als-ie dan niet op de grond valt dan zijn je borsten nog stevig; als-ie valt, dan niet. Maar ik kan dat niet, er bestaat niet zoiets als een plek tussen mijn borsten en ribben.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:21
Duifje
Duifje is offline
Neeeh bij mij ook niet.

*Voelt zich ineens misvormd*
Oud 21-01-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Miffy the MoFo schreef op 20-01-2004 @ 16:04:
Ik vind die aders die er doorheen lopen niet echt mooi, lijkt alsof het een grote vlees gedreven machine is
Is een mens dat niet dan?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 12:56
ofwelmir
ofwelmir is offline
hmm maatje 36 me b is oke, gwoon in verhouding,
en een 38/40 met c is ook weer mooi,

zolang het maar klopt, en bovenal, dat je Zelf tevreden bent,

ik heb op b gestemd, maar dan wel met maatje 34/36
Oud 21-01-2004, 15:13
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-01-2004 @ 12:58:
potloodtest is als je een potlood tussen je borsten en je ribben klemt, en als-ie dan niet op de grond valt dan zijn je borsten nog stevig; als-ie valt, dan niet. Maar ik kan dat niet, er bestaat niet zoiets als een plek tussen mijn borsten en ribben.
Hmm, het kan aan mij liggen, maar volgens mij moet het juist andersom zijn. Als hij valt dan zijn je borsten stevig. Want bij 'hangtieten' blijft het potlood zitten omdat de borst tegen het lichaam aan hangt. Het potlood stop je nl. aan de onderkant van de borst, vervolgens laat je de borst los. Bij hangborsten komt he potlood vast te zitten en dus zijn je borsten niet meer stevig.
Maar goed
Oud 21-01-2004, 15:17
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Zelf val ik niet echt op grote borsten, maar dat is niet door het feit dat grote borsten een associatie oproepen met siliconen.
Siliconen kunnen wel mooi zijn, maar dan moet het goed zijn uitgevoerd en de borsten moeten nog bij het lichaam passen. Dat vind ik het belangrijkste van allemaal, dat de verhoudingen kloppen en bij 95% van de meiden kloppen die volgens mij wel en moet er niks veranderd worden.
Oud 21-01-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-01-2004 @ 16:13:
Hmm, het kan aan mij liggen, maar volgens mij moet het juist andersom zijn. Als hij valt dan zijn je borsten stevig. Want bij 'hangtieten' blijft het potlood zitten omdat de borst tegen het lichaam aan hangt. Het potlood stop je nl. aan de onderkant van de borst, vervolgens laat je de borst los. Bij hangborsten komt he potlood vast te zitten en dus zijn je borsten niet meer stevig.
Maar goed
Ja, dat had ik er ook al bij bedacht, vond het ook niet logisch... maar zo had ik het gelezen in zo'n vrouwenblad.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:22
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-01-2004 @ 16:18:
Ja, dat had ik er ook al bij bedacht, vond het ook niet logisch... maar zo had ik het gelezen in zo'n vrouwenblad.
Dat vind ik echt super vaag, volgens mij verkoopt dat blad echt onzin dan. Ik heb t al een aantal keren zo op TV uitgelegd gezien als ik met het goed herinner en het lijkt mij nog steeds heel logisch.
Oud 21-01-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-01-2004 @ 16:22:
Dat vind ik echt super vaag, volgens mij verkoopt dat blad echt onzin dan. Ik heb t al een aantal keren zo op TV uitgelegd gezien als ik met het goed herinner en het lijkt mij nog steeds heel logisch.
Oh dat kan, vrouwenbladen verkopen wel vaker onzin
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:34
Miffy the MoFo
Citaat:
nare man schreef op 21-01-2004 @ 13:31:
Is een mens dat niet dan?
Ja dat wel, maar een borst
Ik zie het liever als een taartje, niet als een levende vetklomp
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:39