|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is de ideale maat borsten? | |||
AA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0.70% |
A |
4 | 1.40% |
B |
98 | 34.39% |
C |
142 | 49.82% |
D |
23 | 8.07% |
D+ |
16 | 5.61% |
Aantal stemmers: 285. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Verwijderd
|
rare vraag, ik heb nog nooit op borsten gelet, ze zaten er al toen ik met mijn vriendin wat kreeg, en daar hoeft ze niks aan te doen, wat mij betreft.
ook is dit natuurlijk een smaak, sommige mensen vinden grote borsten mooi, andere houden meer van kleinere borsten, maar om het nou een mode gril te noemen vind ik wat ver gaan, dan krijg je idd een toeloop op de klinieken voor grotere borsten, of juist kleinere borsten. meestal is puur natuur toch het fijnste |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zouden jullie 2 het misschien eens kunnen worden over wie gelijk heeft?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
AA.
A kan ook... B kan ook... Eigenlijk is alles wel leuk. ![]() Maar als ik puur naar het lichamelijke kijk, vind ik klein veel leuker, omdat dat veel subtieler is. Niet zo enorm groot en overduidelijk, maar lekker klein. ![]() Laat het even duidelijk zijn dat ik m'n vriendin hier niet op selecteer en dat cup D ook leuk kan staan. |
![]() |
|
Als man vind ik een D toch mooier als een A of kleine B.
Vraag me niet waarom maar het is gewoon zo. Misschien heeft het iets te maken met het al oude beeld van vrouwlijkheid ofzo. Overgens nog belangrijker als de maat is voor mij de vorm. Ik zie liever geen borsten als een E waar een vrouw over struikeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Rrr, ik ga voor een keurig handje vol, maar afkeuren.. nooit, en ook hier geldt: Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik extreem klein of extreem groot ook weer niks vind ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2020 om 13:07. |
![]() |
|
Wat ik ook altijd opvallend is dat een bepaalde cup niet altijd zo groot/klein lijkt als dat ie is. Ik heb 80C, en een vriendin van me 70C, maar zij lijkt best wel kleinere borsten te hebben. En ik ken ook mensen met cup D, wat dan weer veeeel groter is dan mijn C...
Als ik zo naar mijn eigen borsten kijk, zou ik ook eerder op een B gokken moet ik zeggen ![]() Of ben ik de enige die dit denkt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je broodmager bent met een D-cup lijken die al veel groter dan iemand met maat 38. Kijk maar naar Fajah Lourens bijvoorbeeld (als je die kent.)
|
Doe mij maar gewoon een meisje waarbij alles in verhouding is enzo.
(ik bedoel een stevig gezet iemand van 2.10m met cup A staat net zo vreemd als een heel iel meisje van 1.50 met een cup E)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Potlood test? Volgens mij loop ik een beetje achter ofzo...
![]() Uitleg gevraagd! ![]() Ontopic: Een B/C vind ik over het algemeen het mooist, en ben dus ook wel tevreden. Maare tjah zoals meerdere al zeggen het ligt ook aan de persoon. Of het bij het lichaam past enzovoorts.
||
Citaat:
Maar goed
|
Zelf val ik niet echt op grote borsten, maar dat is niet door het feit dat grote borsten een associatie oproepen met siliconen.
Siliconen kunnen wel mooi zijn, maar dan moet het goed zijn uitgevoerd en de borsten moeten nog bij het lichaam passen. Dat vind ik het belangrijkste van allemaal, dat de verhoudingen kloppen en bij 95% van de meiden kloppen die volgens mij wel en moet er niks veranderd worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Vuur flyaway | 0 | 22-05-2012 22:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |