Advertentie | |
|
![]() |
|
Idd verrassend. Ben benieuwd hoe het hier in NH zal gaan volgende week.
Ohja, en Howard Dean is compleet gestoord.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op welke leeftijd ben je in de VS precies stemgerechtigd? En naar welke kandidaat gaat jouw voorkeur uit, of ben je Republikein? |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het overigens niet zo'n enorme verrassing. Heb een mooie weddenschap gewonnen hiermee ![]()
||
Citaat:
![]() *waarom reageer ik hier nog op?* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *niet veel, maar toch...* Laatst gewijzigd op 20-01-2004 om 16:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Terwijl generaal Clark juist veel buitenlandse contacten heeft. Dat maakt een verschil... |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En over Clark's politieke onervarenheid: er zijn meerdere presidenten geweest die dat niet hadden (Washington, Eisenhower) dus dat hoeft niet perse wat te zeggen over hem.
||
Verwijderd
|
Anonymous John schreef op 20-01-2004 @ 18:56:
Citaat:
![]() Ik heb trouwens begrepen dat Gephardt er al uit gestapt is, zijn die eerste verkiezingen echt zo maatgevend? Hij had niet al te veel stemmen, maar dat is nog recht te trekken als je je best doet. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Kerry lijkt mij van alle potentiële democratische kandidaten het meeste richting het republikeins gedachtengoed gaan. Hij komt uit het zuiden, is oorlogsverteraan, etc.. Enerzijds lijkt mij het juist goed om een wat minder conservatieve democraat te krijgen, maar misschien haalt hij juist wel de meeste stemmen uit het midden bij de kiezers die willen stemmen op Bush of een gematigde domcraat.
Tot dat ik gisteren de idiote reactie van hem zag, had Dean mijn voorkeur. Ik vraag me af wie nu het beste is.
||
Citaat:
Gevaar bestaat wel dat George W. BUsh dan een tweede ambtstermijn krijgt. Ow,.. maar ik hoop zo dat het eens anders wordt, daar. En dat het niet steeds zowat alleen tussen democraten en republikeinen gaat. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-Een versterking van de Amerikaanse sociale voorzieningen -Een sterk milieubeleid -Meer rechten voor homoseksuele paren -Acceptatie van het Internationaal Gerechtshof Ik zie Kerry wel zitten als president van de Verenigde Staten. Het enige waarom volgens mij veel mensen hier geloven dat Howard Dean zo progressief is, is omdat hij tegen de Irak-oorlog was. Laatst gewijzigd op 21-01-2004 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nader geen kandidaat voor Amerikaanse Groenen
WASHINGTON - Ralph Nader is geen kandidaat voor de Groenen bij de presidentsverkiezingen volgend jaar in de Verenigde Staten. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN denkt de politicus er nog over na om als onafhankelijk kandidaat mee te doen. Een woordvoerder van de Groenen zei dat de partij zeer teleurgesteld is. Hij kon niet zeggen waarom Nader zijn partijgenoten de rug heeft toegekeerd. Het besluit van Nader, die zelf ook geen toelichting gaf, kan desastreuze gevolgen hebben voor de Groenen omdat er geen andere kandidaat is die het grote publiek aanspreekt. In 2000 wist Nader 2,7 procent van de stemmen te vergaren bij de toenmalige presidentsverkiezingen. Dat was goed voor de derde plaats na de Republikein Bush en de Democraat Gore. Sommige Democraten houden Nader verantwoordelijk voor het nipte verlies van Gore destijds. Nader, de in Connecticut geboren zoon van een Libanese restauranthouder, heeft zich de afgelopen tientallen jaren vooral ingezet voor de belangen van de consumenten. Hij trok ten strijde tegen grote ondernemingen om onder meer veiligheidsmaatregelen af te dwingen. Hij stond begin jaren zeventig aan de wieg van verscheidene consumentenorganisaties zoals Public Citizen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En inderdaad, Dean vond ik wel goed omdat hij het lef had tegen de Irak-oorlog te zijn.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het maakt mij niet uit wie er president wordt, veel slechter dan Bush kunnen ze het niet doen. Door Bush verlang ik bijna terug naar Bill Clinton. |
![]() |
|
|