Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En Annuhhhhh heeft mijn hele dag gemaakt vandaag, voorverkoop begint morgen al dacht ik, ik vermoed dat dit uitverkocht gaat worden, maar ik moet en zal hierbij zijn. Dit is fantastisch nieuws. Hij komt samen met promoe(DE promoe van looptroop?)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Fuck you lucy Te woman with the tatooed hands Like today godlovesugly shoes trying to find a balance shrapnel party for the fight to write Dat ene nummer waarin hij met luckyiam samen ging, slug 2 woorden, lucky 2, en dan weer slug. En dan dat spokenword stukje, die brief aan bush, ze waren gewoon perfect op elkaar ingespeeld. Oh en natuurlijk dat geniale einde met always coming back home to you ![]() En Slug klonk live gewoon net zo goed(zoniet beter) dan op plaat, op een gegeven moment trok ik het echt niet meer, het was zo vet, niet te geloven. Promoe deed het trouwens ook wel ok, bij dat laatste nummer had hij de meeste mensen ook met zich mee. Maar slug was het hoogtepunt, en dan heb ik het over een andehalf uur durend hoogtepunt ![]() En na de show ging hij gewoon met iedereen lullen enzo, echt liefde voor de fans ![]() Annuh, had jij zo'n half pet ding aan(ben de naam kwijt)? Die leek wel wat op jouw fotoboek, als je dat was heb ik je gezien denk ik.
Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 18:21. |
![]() |
|
ik was alleen in rotterdam, ik had ook een kaartje voor a'dam maar ging een beetje mis met vervoer...
iedereen ging ook echt helemaal los, niemand stond stil en niemand deed niet mee. ik was ook zooooooo uitgeput daarna, ik trok het ook bijna niet meer zo vet was het! het geluid was ook perfect, alles klopte en die brief aan bush was geniaal hehe ik heb ook van slug gekocht ![]()
||
Citaat:
Was het een beetje druk in rotterdam?
|
Melkweg was behoorlijk vol ja. Bij fuck you lucy ontplofte de boel zowat, iedereen ging helemaal los. De sfeer was in amsterdam ook echt goed, ondanks dat er heel veel verschillende soorten mensen waren, iedereen deelde die liefde voor atmosphere gewoon
![]() Enige nadeel was dat iemand op mijn nichtje sprong toen hij wilde stagediven in een groep meisjes, maar toen ik haar rechtop geholpen had vroeg slug 3 keer aan haar of ze geen pijn had en of ze ok was. Ze had niks en dat ongelukje kon gebeuren, het kon de sfeer niet drukken. Was echt een van de beste avonden van mijn leven zondag ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|