Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn zoveel jongerenvakantie reisorganisaties het hangt er alleen vanaf wat je te besteden hebt en wat voor vakantie je wilt..... ik ga zelf ook mee met een jongerenvakantie
![]() maar hier heb je ff een paar sites: www.vinea.nl www.clubadventure.nl www.simbo.nl www.cirkel.nl |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf ga waarschijnlijk naar renesse beetje pilsjes nuttigen en achter de dames aan tot midden in de nacht drinken rond 2 uur wakker worden, beetje op het strand je kater wegwerken 's avonds barbequen en daarna weer achter de dames aan |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vinea zijn hartstikke leuke vakanties, je moet van zulk soort dingen houden, maar het is zeker de moeite waard. Op vakantie met nog ongeveer 10 onbekenden, die je aan het eind vreselijk zult gaan missen *snik*. Heb er zelf enorm veel plezier mee gehad, er is voor ieder wat wils, strand, survival, sport, duiken, cultuur, taal. Wel duur helaas.
||
Citaat:
Alleen al omdat je woonplaats ' Kartonne Doos' is, heb ik ernorm veel respect voor jou! Ik wou dat ik net zo origineel als jij was........ ![]() Maarja, ff on-topic Ik ga met een groep vrienden -weet niet of jij die hebt- maar ik ga dus niet met wild vreemden op pad. Ik houd niet zo van survival, taal enz... Strand en sport is meer mijn doel. Aangezien de cultuur van Zeeland niet veel zal verschillen met die van Noord-Brabant, is ook dit niet aan me besteed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En tot 2 uur slapen? Je bedoelt zeker 2 uur slapen ![]() Ik was vorig jaar elke dag om half 8- 8 uur wakker. Omdat toen de hele camping al wakker was door de temperatuur van 30 graden in de tent. Dit jaar weer renesse trouwens, week 34, 14 t/m 21 aug. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ach, maak je geen zorgen hoor, je afzetten tegen alles wat populair is is slechts een levensfase, tot je ontdekt dat alles wat jij hebt gedaan niets dan gebakken lucht was. En daarnaast een vraagje, keek jij vroeger ook naar Villa Achterwerk?... ik snap wel dat je het verband niet zult zien hoor... |
![]() |
||
Citaat:
Barbecuen is toe gestaan, maar open vuur is verboden! Zorg dat je altijd een emmer water in de buurt hebt staan. Na 23.00 uur is barbecuen niet toegestaan. wat vergeet het maar?
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dibi (GL) bemoeit zich met Marokkaanse jeugd.....in Marokko Gatara | 57 | 18-07-2009 23:28 | |
Drugs & Alcohol |
Jeugd drinkt meer ondanks campagnes Co | 67 | 20-08-2005 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
gespreksonderwerpen kikkerkut | 35 | 24-03-2004 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
nog geen passende titel (dagboek van een leraar) prulleke | 4 | 18-04-2003 22:56 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan in vakantie Starrie | 17 | 10-04-2002 16:05 |