Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2004, 16:21
Inbraak
Inbraak is offline
Zou ik graag nog op de quote knop willen kunnen drukken om eventueel de tekst te kopieëren naar een ander topic

Jullie zouden er bijvoorbeeld dit kunnen neerzetten:

Dit topic is helaas gesloten, reageren is dus niet meer mogelijk. Je kan dit bericht nog wel quoten in een ander topic, daarvoor kun je de onderstaande tekst kopieëren.

Goed plan, al zeg ik het zelf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 16:22
Nighthawq
Nighthawq is offline
En komt die AT er nog eens?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:34
Verwijderd
Een topic wordt niet voor niks gesloten.

In geval van nood kun je altijd nog dingen kopieren en plakken en zelf quote-codes toevoegen, daar is zelfs een knopje voor.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Nighthawq schreef op 24-01-2004 @ 17:22:
En komt die AT er nog eens?
Ik geloof dat dat in deze topic niet echt van belang is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:36
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-01-2004 @ 17:34:
Een topic wordt niet voor niks gesloten.

In geval van nood kun je altijd nog dingen kopieren en plakken en zelf quote-codes toevoegen, daar is zelfs een knopje voor.
Maar smilies vallen niet mee te kopieëren

En als ik een quote uit een gesloten topic in een ander (lopend) topic wil laten zien lijkt me dit een handige functie
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Inbraak schreef op 24-01-2004 @ 17:36:
Maar smilies vallen niet mee te kopieëren
Dan typ je die er zelf in.

Citaat:
En als ik een quote uit een gesloten topic in een ander (lopend) topic wil laten zien lijkt me dit een handige functie
Ik geloof niet dat dat vaak voor komt. En die twee keer in het jaar dat het voor komt, dan kun je het wel kopieren/plakken ed.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:39
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-01-2004 @ 17:38:
Dan typ je die er zelf in.

Ik geloof niet dat dat vaak voor komt. En die twee keer in het jaar dat het voor komt, dan kun je het wel kopieren/plakken ed.
Ik zit hier pas 2 dagen en het kwam net al voor
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:41
Inbraak
Inbraak is offline
En zelf smilies toevoegen, en zelf quote tags toevoegen..

Echt behulpzaam zijn jullie ook niet

Slotje dan maar he
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:42
Nighthawq
Nighthawq is offline
En kunnen jullie misschien hier de foksmileys gaan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:44
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Nighthawq schreef op 24-01-2004 @ 17:42:
Daar openen we een topic over

Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Nighthawq schreef op 24-01-2004 @ 17:42:
Dan ga je toch naar het fokforum?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:46
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-01-2004 @ 17:45:
Dan ga je toch naar het fokforum?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Inbraak schreef op 24-01-2004 @ 17:41:
En zelf smilies toevoegen, en zelf quote tags toevoegen..

Echt behulpzaam zijn jullie ook niet
Er zijn knopjes voor, die waren er vroeger niet.
Dat lijkt me behulpzaam genoeg.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 17:29
Roeleke
Roeleke is offline
Ik dacht dat Beleidszaken 'n serieus forum moest voorstellen.
Oud 24-01-2004, 17:43
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 24-01-2004 @ 18:29:
Ik dacht dat Beleidszaken 'n serieus forum moest voorstellen.
Dit was een serieus voorstel, Roeleke.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:49
Martin
Martin is offline
Waar ben je mee bezig? "Take it or leave it" is hier nu zeker van toepassing. Waarom zou Jon 2736 nieuwe functies invoegen? Het probleem is dat bij een vBulletin update deze functies verloren zouden kunnen gaan, al het werk voor niets of de functie werkt niet meer. Dit zou handen vol met tijd kosten.

Als je zo graag een topic wil quoten, doe dan gewoon iets meer moeite
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:56
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Martin schreef op 24-01-2004 @ 19:49:
Waar ben je mee bezig? "Take it or leave it" is hier nu zeker van toepassing.
Waarom zou ik geen feature request mogen doen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:03
Martin
Martin is offline
Citaat:
Inbraak schreef op 24-01-2004 @ 19:56:
Waarom zou ik geen feature request mogen doen?
Op zich is daar niets mis mee, maar je moest eens weten hoe lastig het is om zoiets in de forumsoftware in te bouwen . Bij een software-updata gaan alle eigen aanpassingen bijvoorbeeld weer verloren.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 19:08
alpha
alpha is offline
Waarom wil je dingen quoten uit een topic naar een ander topic? Over het algemeen is het dan vaak niet ontopic.
Oud 24-01-2004, 19:12
Martin
Martin is offline
Citaat:
alpha schreef op 24-01-2004 @ 20:08:
Waarom wil je dingen quoten uit een topic naar een ander topic? Over het algemeen is het dan vaak niet ontopic.
Stop! Sluiten we tegenwoordig topics als er offtopic gekletst wordt? Lijkt me niet, op zo'n moment moet je de personen die off-topic gaan waarschuwen en het topic opschonen. De topicstarter kan er toch niets aan doen als anderen offtopic gaan? (Maar dit is een andere discussie ).

Op zich is de functie wel handig, want stel:

Op software & multimedia komt weer eens topic voorbij vliegen dat al 3727 keer is geweest in het afgelopen jaar. (er zijn dus al ongeveer 3.500 topics gesloten bijv.). Je hebt in een gesloten topic een uitleg geplaatst, al dan niet met links en afbeeldingen, voorzien van een duidelijke opmaak. Met het quoten kan je dan netjes de opmaak en opgemaakte links overnemen, anders neem je alleen de platte tekst over en gaan links verloren als:

ForumFAQ.nl geeft meer uitleg.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 20:02
grensgeval
grensgeval is offline
voglens mij zijn jullie gwoon vaste fokforum bezoekers die hier die nieuwe functie ingebouwd willen zien, waarom ga je niet gewoon trug dan, als je het hier niet goed genoeg voor jezelf vind!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 22:44
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 24-01-2004 @ 21:02:
voglens mij zijn jullie gwoon vaste fokforum bezoekers die hier die nieuwe functie ingebouwd willen zien, waarom ga je niet gewoon trug dan, als je het hier niet goed genoeg voor jezelf vind!
hier is het veel gezellig, op scholieren.com is er veel meer vrede en liefde
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 22:46
Inbraak
Inbraak is offline
En wat Martin zegt bedoel ik dus
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 22:47
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Martin schreef op 24-01-2004 @ 20:03:
Op zich is daar niets mis mee, maar je moest eens weten hoe lastig het is om zoiets in de forumsoftware in te bouwen . Bij een software-updata gaan alle eigen aanpassingen bijvoorbeeld weer verloren.
Dat is inderdaad een min punt, daar had ik ook niet bij stil gestaan
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 24-01-2004 @ 20:12:
Stop! Sluiten we tegenwoordig topics als er offtopic gekletst wordt? Lijkt me niet, op zo'n moment moet je de personen die off-topic gaan waarschuwen en het topic opschonen. De topicstarter kan er toch niets aan doen als anderen offtopic gaan? (Maar dit is een andere discussie ).
't gebeurt anders regelmatig, zeker op fora als DK. En ik ben het daar ook mee eens. Als jij mij 30 uur extra geeft op een dag, wil ik er over dneken om al het offtopic geblaat wat er gepost wordt te gaan verwijderen. En op DK zal dat nog erger zijn. Bovendien zijn het daar ook niet 1 of 2 mensen die 5 posts doen, maar gewoon 20 die er 100 doen. En er zijn ook vrij regelmatig topicstarters die vrolijk mee doen. Dan ben je gek als je alles gaat verwijderen, enz. Mensen doen het zelf. Willen ze niet dat iets gesloten wordt, dan is het simpel: niet offtopic gaan. (En tuurlijk gaan er om die reden ook regelmatig waarschuwingen de deur uit.)

Citaat:
Op zich is de functie wel handig, want stel:

Op software & multimedia komt weer eens topic voorbij vliegen dat al 3727 keer is geweest in het afgelopen jaar. (er zijn dus al ongeveer 3.500 topics gesloten bijv.). Je hebt in een gesloten topic een uitleg geplaatst, al dan niet met links en afbeeldingen, voorzien van een duidelijke opmaak. Met het quoten kan je dan netjes de opmaak en opgemaakte links overnemen, anders neem je alleen de platte tekst over en gaan links verloren als:

ForumFAQ.nl geeft meer uitleg.
Of stel: je geeft de link naar die andere topic en zegt: "ga daar maar kijken, daar wordt het allemaal al uitgelegd". Kan die persoon in die topic ook nog mooi vragen stellen als hij die heeft, zijn eigen topic zal zeer waarschijnlijk toch gesloten worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 24-01-2004 @ 20:12:
Ja, of je geeft gewoon de directe link naar die posts.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 11:14
Martin
Martin is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-01-2004 @ 11:13:
't gebeurt anders regelmatig, zeker op fora als DK. En ik ben het daar ook mee eens. Als jij mij 30 uur extra geeft op een dag, wil ik er over dneken om al het offtopic geblaat wat er gepost wordt te gaan verwijderen. En op DK zal dat nog erger zijn. Bovendien zijn het daar ook niet 1 of 2 mensen die 5 posts doen, maar gewoon 20 die er 100 doen. En er zijn ook vrij regelmatig topicstarters die vrolijk mee doen. Dan ben je gek als je alles gaat verwijderen, enz. Mensen doen het zelf. Willen ze niet dat iets gesloten wordt, dan is het simpel: niet offtopic gaan. (En tuurlijk gaan er om die reden ook regelmatig waarschuwingen de deur uit.)
True, maar ik zie ook wel eens gebeuren dat een topic door een paar offtopic-reacties worden gesloten. Ik heb zo alleen geen voorbeelden. Maar ik geef je deels gelijk.

Citaat:
Leonoor schreef op 25-01-2004 @ 11:13:
Of stel: je geeft de link naar die andere topic en zegt: "ga daar maar kijken, daar wordt het allemaal al uitgelegd". Kan die persoon in die topic ook nog mooi vragen stellen als hij die heeft, zijn eigen topic zal zeer waarschijnlijk toch gesloten worden.
Ook hier moet ik het gewoon met je eens zijn .
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 25-01-2004 @ 12:14:
Ook hier moet ik het gewoon met je eens zijn .
't klopt btw niet helemaal, zie ik nu, jij had het over een quote uit een gesloten topic en ik zeg dat een link dan handiger is, omdat je dan in die topic weer kan reageren met vragen, maar dat is wat lastig in een gesloten topic. Maar goed, een link naar een topic/post heeft, denk ik, hetzelfde effect als een quote in de topic zelf (plus dat de persoon misschien ook wat heeft aan de discussie die daar misschien al geweest is). In een topic die nog open is (en die zal er dan ongetwijfeld ook zijn ), kan die persoon dan wel z'n eigen vragen kwijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten