Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind juist altijd dat ze veel informatie vertellen en je komt ook eens dingen te weten die je helemaal niet kent of waar je misschien het bestaan niet eens vanaf weet. Ik vind het altijd wel interessant in ieder geval.
||
Citaat:
|
Ik vind progeria zoiets.. hmm. indrukwekkends. Kijk dat programma meestal niet, maar nu dus wel
Vorige keer toen ik een docu zag over progeria ging het ook zo over een meisje, en even later keek ik op internet en zag dat ze in die twee jaar nadat de docu was gemaakt was overleden.. Dat kwam wel hard aan eigenlijk. Maar echt treurig ben ik dan niet, het boeit me gewoon enorm. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://media.washingtonpost.com/wp-d...9942-2000Jul12 die link zal het wel niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb deze dan wel ook een keer gezien.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Jaah, ik heb die documentaire ook al een keer gezien op net5. Jeetje was was dat ontzettend erg om te zien. Het interresseerde me echt zo erg, en t was zo verschrikkelijk om te zien hoe snel die kinderen aftakelen. En als je dan hoort dat het meisje waar over die docu gaat 2 jaar daarna ongveer dood is gegaan dan schrik je toch best....maar t is altijd interresant om daar dat soort documentaires te kijken over dat soort dingen.
|
|