Advertentie | |
|
![]() |
|
Mwah..... Renesse is echt het Salou van Nederland.... maar dan vol met Duitsers
![]() Voor mij hoeft het niet zo, maar ieder zijn smaak he. Ga gewoon een keertje en als het niet bevalt dat hoef je in ieder geval volgend jaar niet terug. Doeii!! |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Renesse is leuk als je niet te vaak er komt vinnik dan maar. 'T Roefke daar heb ik nog wle oke herinneringen aan ![]() Maar als nog voor mij mening is Renesse leuk als je er niet te lang ben
|
![]() |
Mja ik zal het niet voor het strand doen, als ik op de fiets stap sta ik binnen 10 minutjes al tot mijn enkles in het water..
![]() Maar voor het uitgaan en de meiden (jongens in jouw geval dunkt me) oftewel beetje drinken, flirten en sexen is 't een prima plaatsje.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vorig jaar ook geweest. Is leuk hoor, het is niet eens zo'n teringzooi. Dit komt dan ook wel weer doordat het er vrij 'streng' is. Het is er gezellig, dicht bij het strand. met de bus naar renesse. er zit een Plus supermarkt in Scharendijke die veel goedkoper is dan de campingwinkel, en waar weinig campinggasten lopen. Het parkje van Scharendijke is ook een lekkere afkoelplek, en Jeu de Boules plek... mocht je interesse daar naar uitgaan. Wanneer ga je? Ik week 34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben er vorig jaar geweest en het is echt wel leuk hoor, helemaal niet te touristisch (alles in spanje is dat ook als je het wel touristisch vind) en je kunt er lekker eten
tip: 't zeepaardje en je kunt er ook leuk uitgaan. En van die sjonnies en anita's en duitsers, je komt ze overal tegen dus om het daarvoor te laten mmmnee |
![]() |
|
Ik ga waarschijnelijk ook naar renesse met wat andere vrienden.
Weet alleen niet hoe vet het daar is.... Word overigens mijn eerste keer in me leven dat ik in de zomervakantie Nederland niet verlaat. Hopenlijk heb ik een goede keuze gemaakt.... ![]() MJ
|
![]() |
Hey.. Ik ben vorig jaar ook in Scharendijke op vakantie geweest, op de camping Duin & Strand! Het was echt een mega vakantie! Het leukste was de Schuur, de discotheek op de camping, ook de grootste. Maar daar kun je alleen heen als je op Duin en Strand zit. In renesse zelf is vond ik het niet zoveel aan, 1 R & B tentje, apre ski tentje, en nog wat trance-tentjes! Maar alles heel erg klein. Maar ik wens je een leuke vakantie!!..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Was dat voor een onzin, in Renesse kun je heel goed op vakantie gaan!! Als je nog te jong bent voor naar het buitenland te gaan! Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt mega! En der zijn bijna geen duitsers --> nog beter, kheb er geen gezien, en ik denk dat je in het buitenland der nog meer tegenkomt..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind Renesse ook helemaal nix aan
||
Citaat:
![]()
|