Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 15:49
klikorat
klikorat is offline
Iemand ervaringen met Renesse?
Ik ben benieuwd, want daar ga ik dit jaar heen. Naar jeugdcamping de Duinhoeve.
Advertentie
Oud 03-02-2004, 15:57
Omnipresence
Omnipresence is offline
Lijkt me echt kut. Extreem toeristisch, wordt jaarlijks overspoeld met sjonnies en anita's.
Oud 03-02-2004, 16:04
Wawl
Wawl is offline
Beetje foute plaats, want als je echt wilt feesten kan je beter naar Zuid-Europa gaan.
Oud 03-02-2004, 16:10
Toet0r
Toet0r is offline
Renesse is idd heel erg toeristisch enzo, maar je moet dr vooral heen gaan als je t leuk vindt! en et strand is heerlijk dichtbij (hoewel dat voor overal in Zeeland wel geldt)
Oud 03-02-2004, 16:33
Miracle
Miracle is offline
Je kunt er erg leuk uitgaan.
Oud 03-02-2004, 16:58
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ik ga ook dit jaar
ben wel benieuwd
Oud 03-02-2004, 18:31
MoonWolf
MoonWolf is offline
Renesse is wel leuk, je moet er wel van houden natuurlijk. Ben er vorig jaar geweest (ook op de duinhoeve), was ontzettend gezellig. Al hadden we wel geluk met de plek, want wij stonden op t gras en met bomen, maar er waren ook heel veel plekken in t zand en dat lijkt me wel weer minder prettig. Zelf niet zo veel uit gegaan daar, maar was wel leuk.
Verder kan je vanaf die camping overdag gratis met de bus, dus we hebben nog wat uitstapjes gemaakt, maar de meeste mensen gingen gewoon overdag op t strand liggen en ´s avonds uit, niet echt mijn stijl, maar als je er van uit is dat de goede plek. En er zijn genoeg alternatieven natuurlijk.
Oud 03-02-2004, 21:01
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 03-02-2004 @ 17:10:
Renesse is idd heel erg toeristisch enzo, maar je moet dr vooral heen gaan als je t leuk vindt! en et strand is heerlijk dichtbij (hoewel dat voor overal in Zeeland wel geldt)
Nou ik moet anders wel 20 min fietsen hoor

Ontopic: Ik vind Renesse echt stom, het is wel leuk om een avond te gaan stappen ofzo maar om op vakantie te gaan ... neh....
Misschien heb ik deze mening omdat ik zelf uit Zeeland kom.
Oud 03-02-2004, 21:18
klikorat
klikorat is offline
tja, ik moet van mijn ouders perse in Nederland nog op vakantie. Ze durven me nog niet naar het buitenland te laten gaan. Maar daar heb ik geen problemen mee.

Sjonnies en Anita's Ach die heb je eigenlijk toch overal...
Oud 03-02-2004, 23:03
merijn
merijn is offline
Mwah..... Renesse is echt het Salou van Nederland.... maar dan vol met Duitsers Op zich is het leuk als je houdt van strand en zuipen en een berg kleine kinders in de kroeg.

Voor mij hoeft het niet zo, maar ieder zijn smaak he. Ga gewoon een keertje en als het niet bevalt dat hoef je in ieder geval volgend jaar niet terug.

Doeii!!
Oud 03-02-2004, 23:18
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ik ben er wel eens een paar dagen geweest. Lekker zuipen en chicks scoren met de mannen...
Oud 04-02-2004, 08:01
Debje
Debje is offline
Ik ben er een paar jaar geleden geweest..
Je hebt daar een heel leuk winkelcentrum met leuke restaurants en leuke discotheken..
Veel plezier!
Oud 04-02-2004, 10:07
MauiMagic
MauiMagic is offline
Citaat:
Debje schreef op 04-02-2004 @ 09:01:

Je hebt daar een heel leuk winkelcentrum
Veel plezier!
Winkelcentrum??? waar zat dat dan??? die paar winkeltjes daarzo??
Ontopic: Renesse is leuk als je niet te vaak er komt vinnik dan maar. 'T Roefke daar heb ik nog wle oke herinneringen aan
Maar als nog voor mij mening is Renesse leuk als je er niet te lang ben
Oud 04-02-2004, 11:08
Verwijderd
Mijn zusje is er geweest, ze vond het geweldig
Oud 04-02-2004, 15:39
-Octavius-
-Octavius- is offline
Mja ik zal het niet voor het strand doen, als ik op de fiets stap sta ik binnen 10 minutjes al tot mijn enkles in het water..

Maar voor het uitgaan en de meiden (jongens in jouw geval dunkt me) oftewel beetje drinken, flirten en sexen is 't een prima plaatsje..
Oud 04-02-2004, 20:57
shiningstars
shiningstars is offline
Ik ben er op mijn 16e geweest en ik vond het er helemaal geweldig! S avonds uit en overdag naar het strand en dorpjes in de omgeving bekijken .
Oud 05-02-2004, 06:47
klikorat
klikorat is offline
lijkt mij dus ook. T enige wat ik niet zo super vind, is om een week in een tent te slapen
Oud 05-02-2004, 13:49
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 03-02-2004 @ 22:01:
Nou ik moet anders wel 20 min fietsen hoor

Ontopic: Ik vind Renesse echt stom, het is wel leuk om een avond te gaan stappen ofzo maar om op vakantie te gaan ... neh....
Misschien heb ik deze mening omdat ik zelf uit Zeeland kom.
gheghe, ik ook (goh wat toevallig, als we allebei in Middeburg wonen.. ..*heeft ff je profiel bekeken*)
Oud 05-02-2004, 14:37
Verwijderd
Me gaat ook naar Renesse namelijk naar camping Duin & Strand zijn er daar toevallig mensen geweest ? Zo ja hoe was het ?
Oud 05-02-2004, 17:14
Debje
Debje is offline
Citaat:
Debje schreef op 04-02-2004 @ 09:01:
Ik ben er een paar jaar geleden geweest..
Je hebt daar een heel leuk winkelcentrum met leuke restaurants en leuke discotheken..
Veel plezier!
die lange winkelstraat
Oud 05-02-2004, 19:09
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Sneak schreef op 05-02-2004 @ 15:37:
Me gaat ook naar Renesse namelijk naar camping Duin & Strand zijn er daar toevallig mensen geweest ? Zo ja hoe was het ?
ik ga er ook heen.
Vorig jaar ook geweest.
Is leuk hoor, het is niet eens zo'n teringzooi. Dit komt dan ook wel weer doordat het er vrij 'streng' is. Het is er gezellig, dicht bij het strand. met de bus naar renesse. er zit een Plus supermarkt in Scharendijke die veel goedkoper is dan de campingwinkel, en waar weinig campinggasten lopen.
Het parkje van Scharendijke is ook een lekkere afkoelplek, en Jeu de Boules plek... mocht je interesse daar naar uitgaan.

Wanneer ga je?
Ik week 34.
Oud 05-02-2004, 19:13
klikorat
klikorat is offline
ik heb gehoord dat duin & Strand veel strenger is dan de duinhoeve. Ik ga dus naar de duinhoeve in week 33
Oud 06-02-2004, 18:49
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 05-02-2004 @ 14:49:
gheghe, ik ook (goh wat toevallig, als we allebei in Middeburg wonen.. ..*heeft ff je profiel bekeken*)
Heel toevallig
Oud 06-02-2004, 19:17
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
*** duin en strand zit vol!
mr nou wil die vriendin niet naar de duinhoeve, maar dat is toch ook een hele leuke camping?

*praat vriendin om*
Oud 06-02-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 05-02-2004 @ 20:09:
ik ga er ook heen.
Vorig jaar ook geweest.
Is leuk hoor, het is niet eens zo'n teringzooi. Dit komt dan ook wel weer doordat het er vrij 'streng' is. Het is er gezellig, dicht bij het strand. met de bus naar renesse. er zit een Plus supermarkt in Scharendijke die veel goedkoper is dan de campingwinkel, en waar weinig campinggasten lopen.
Het parkje van Scharendijke is ook een lekkere afkoelplek, en Jeu de Boules plek... mocht je interesse daar naar uitgaan.

Wanneer ga je?
Ik week 34.
ik ga van 7 t\m 14 augustus, meen dat dat week 33 is ?
Advertentie
Oud 06-02-2004, 20:50
Surjirro
Surjirro is offline
Jaaa verdomme duin&strand vol ...
Oud 06-02-2004, 21:12
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
Surprise schreef op 06-02-2004 @ 21:50:
Jaaa verdomme duin&strand vol ...
kut zoooooooi
Oud 06-02-2004, 22:22
klikorat
klikorat is offline
de duinhoeve is toch veel leuker Tenminste dat heb ik van mensen in mijn omgeving gehoord die er zijn geweest..
Oud 07-02-2004, 06:42
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik ga er dit jaar heen met wat vrienden,ik weet ok niet hoe het voor de rest is.
Oud 07-02-2004, 18:19
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Ik ben er vorig jaar geweest en het is echt wel leuk hoor, helemaal niet te touristisch (alles in spanje is dat ook als je het wel touristisch vind) en je kunt er lekker eten
tip: 't zeepaardje
en je kunt er ook leuk uitgaan. En van die sjonnies en anita's en duitsers, je komt ze overal tegen dus om het daarvoor te laten mmmnee
Oud 07-02-2004, 19:47
Lily
Lily is offline
Ik ben er ook geweest toen ik 16 was...op camping de Duinhoeve geloof ik. Ik vond het toen geweldig, maar ik moet er nu niet aan denken om nog een keer naar zoiets te gaan. Maar voor uitgaan en feesten is het natuurlijk leuk...
Oud 08-02-2004, 13:39
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik ga waarschijnelijk ook naar renesse met wat andere vrienden.
Weet alleen niet hoe vet het daar is....
Word overigens mijn eerste keer in me leven dat ik in de zomervakantie Nederland niet verlaat.

Hopenlijk heb ik een goede keuze gemaakt....

MJ
Oud 15-02-2004, 17:27
XXtrust
XXtrust is offline
ik wil ook naar renesse....alleen kweenie of het leuk iz ... kdenk dat ik beter met een groep kan gaan dan word het cker leuk
Oud 16-02-2004, 15:37
helden
helden is offline
Hey.. Ik ben vorig jaar ook in Scharendijke op vakantie geweest, op de camping Duin & Strand! Het was echt een mega vakantie! Het leukste was de Schuur, de discotheek op de camping, ook de grootste. Maar daar kun je alleen heen als je op Duin en Strand zit. In renesse zelf is vond ik het niet zoveel aan, 1 R & B tentje, apre ski tentje, en nog wat trance-tentjes! Maar alles heel erg klein. Maar ik wens je een leuke vakantie!!..
Oud 16-02-2004, 16:39
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
helden schreef op 16-02-2004 @ 16:37:
Hey.. Ik ben vorig jaar ook in Scharendijke op vakantie geweest, op de camping Duin & Strand! Het was echt een mega vakantie! Het leukste was de Schuur, de discotheek op de camping, ook de grootste. Maar daar kun je alleen heen als je op Duin en Strand zit. In renesse zelf is vond ik het niet zoveel aan, 1 R & B tentje, apre ski tentje, en nog wat trance-tentjes! Maar alles heel erg klein. Maar ik wens je een leuke vakantie!!..
wel jammer dat ik naar de duinhoeve ga dan Ik ga het vast naar mijn zin hebben in dat kleine R&B tentje en die kleine Trance-tentjes. Want aan die apres ski zooi hebik zo'n hekel!
Oud 18-02-2004, 21:58
Cybersniff
Cybersniff is offline
Renesse?? Mag dit al bij vakantie's worden gezet???

Kom op hey.. Ga naar Spanje, Frankrijk, Turkije ofzo.. Maar nee toch niet naar Renesse met al die Duitsers..?? Dat noem ik geen vakantie op een camping maar een uitzitting in een ....kamp
Oud 19-02-2004, 15:33
helden
helden is offline
Was dat voor een onzin, in Renesse kun je heel goed op vakantie gaan!! Als je nog te jong bent voor naar het buitenland te gaan! Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt mega! En der zijn bijna geen duitsers --> nog beter, kheb er geen gezien, en ik denk dat je in het buitenland der nog meer tegenkomt..
Oud 23-02-2004, 10:55
Gantboy86
Gantboy86 is offline
Renesse wie weet er nog iets van een camping daar?
Oud 23-02-2004, 11:05
klikorat
klikorat is offline
ik weet alleen:

www.deduinhoeve.nl en www.duinenstrand.nl
Oud 25-02-2004, 18:03
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Cybersniff schreef op 18-02-2004 @ 22:58:
Renesse?? Mag dit al bij vakantie's worden gezet???

Kom op hey.. Ga naar Spanje, Frankrijk, Turkije ofzo.. Maar nee toch niet naar Renesse met al die Duitsers..?? Dat noem ik geen vakantie op een camping maar een uitzitting in een ....kamp
Ok deal, dan zet jij bij studierichting ook geen ICT meer neer ok?
Oud 29-02-2004, 12:16
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik heb me er 2 jaar geleden best vermaakt... ik zat op camping duin en strand. Je maakt snel genoeg vrienden op een camping en er zijn verschillende soorten discotheken en kroegen in Renesse dus voor elk wat wils
Oud 29-02-2004, 13:13
Footprint
Footprint is offline
hehe renesse is
op duin en strand waren ze wel redelijk streng vond ik
die andere camping ken ik niet
Oud 29-02-2004, 14:42
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben vorig jaar in Renesse geweest maar ik zat niet op een camping. Ik vond het uitgaan er wel leuk, vooral de Zoom.
Oud 03-03-2004, 16:58
luap86
luap86 is offline
ik ga van 30-7 tot 6-8 naar de duinhoeve dit jaar nog meer mensen die ook gaan in die week?
Oud 03-03-2004, 17:49
klikorat
klikorat is offline
ik ga de week na je
Oud 04-03-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
klikorat schreef op 03-03-2004 @ 18:49:
ik ga de week na je
Dan ga je in dezelfde week als ons
Oud 08-03-2004, 16:29
luap86
luap86 is offline
ut lijkt dr op dat ik die week dus alleen ga, met vrienden natuurlijk he
Oud 12-03-2004, 14:12
misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 05-02-2004 @ 14:49:
hehe hier nog een
ik vind Renesse ook helemaal nix aan
Oud 12-03-2004, 14:14
misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
helden schreef op 19-02-2004 @ 16:33:
Was dat voor een onzin, in Renesse kun je heel goed op vakantie gaan!! Als je nog te jong bent voor naar het buitenland te gaan! Ik ben er vorig jaar geweest, het was echt mega! En der zijn bijna geen duitsers --> nog beter, kheb er geen gezien, en ik denk dat je in het buitenland der nog meer tegenkomt..
huh????? in Renesse geweest en GEEN duitsers gezien???
Oud 01-04-2004, 10:52
cyntha
cyntha is offline
Ben vorig jaar op vakantie geweest naar Renesse naar camping Duin en Strand. Camping was leuk, maar Renesse sucks! Vond er niks aan..
Advertentie

Regels voor berichten