Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bijvoorbeeld op Ameland. (Ik begreep uit je vorige post dat je niet bepaald om het zuipen/uitgaan gaat, dus dan is dat leuker dan Terschelling ofzo). Wij zaten daar op Duinoord , op het jongerenveld, met 7 mensen van 16 en 1 van 15, en dat was ook goed.
|
terschelling -> appelhof
![]() foto's van mijn vakantie vorig jaar: http://vakantie.prexon.nl/terschelling/ gaat er echt ruig aan toe.. heb van alles meegemaakt.. verkrachting in tent achter ons, ruzies met tentpinnen.. en nog veel meer ongein.. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ommen! dat is echt super leuk.. ben ik afgelopen jaar heen geweest.. en zuipferstijn.. ach, er wordt wel alcohol gedronken jah.. is maar net wat je gewent bent... wel super gezellig daar!! We waren met z'n vieren. Ik was 15 en de rest 16. De meeste op de camping ware tussen 16 en 19. leukste vakantie tot nu toe, dit jaar zoek ik echter de zon op
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een gewone leuke camping, uit mn herinneringen dan, is het Elfenmeer in Limburg. *i think*. ben er lang geleden geweest, maar daar was het ontzettend mooi, gezellig, enzenz. als ik jou was zou ik gewoon internet afstruinen en reisgidsen bestellen. dan vind je de leukste campings.
|
![]() |
|
Terschelling - Appelhof
Renesse (Zeeland) - Duin en Strand Ommen - ? Wat ik ervan weet is dat Ommen nogal een boerenoord is, terschelling heeft ook wel die neiging en Renesse is gewoon gezellig. (flauw, want ik ben zelf 3 jaar geleden naar Renesse geweest en de andere campings ken ik alleen maar van verhalen van vrienden) Natuurlijk zijn alle jongerencampings nogal zuipfestijnen en natuurlijk kan je ook beslissen daar niet aan mee te doen. Dat ligt nogal aan jezelf maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen. Wat je wel moet weten is dat alle 3 de campings nogal een strenge regelgeving hebben (wat dus betekent dat je na 2/3 overtredingen gewoon het terrein af wordt geschopt) en dat ze waarschijnlijk alle 3 heel snel vol zitten. Wees dus snel met reserveren en wacht niet tot mei. |
![]() |
|
![]() |
eui lui,
Ik ga van de zomer met een groep meuties naar ommen op vakantie. Ik heb dus al wat research gedaan naar jongerencampings. Eigenlijk zijn er 3 grote jeugdcampings. Inderdaad: Renesse - Duin en Strand Terschelling - Appelhof Ommen - Dennenoord Wij gaan dus naar Dennenoord. We hebben daarvoor gekozen omdat het niet zo enorm ver weg is en omdat het op terschelling helemaal beestachtig is. Misschien is ommen wel een beetje een boerenbende, maar waar ik woon is dat niets nieuws, dus dat went wel. Ff de site: www.jongerencamping.nl. Wij gaan trouwens 13 tot 20 augustus, dus als er nog iemand van jullie dan ook gaat, zet dan ff een berichie
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij zaten met hetzelfde probleem, maar op sommige gewone campings mochten wij wel heen (gwoon op je beleefdst opbellen)
Uiteindelijk hebben we voor campingwww.duinhorst.nl gekozen. Dat ligt in Wassenaar. Het is geen super grote camping maar er zijn wel faciliteiten enzo. Ook ligt het heel gunstig, de zee, Den Haag en Leiden op fietsafstand en je kunt ook nog naar het Groene Hart
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dit is wel een hele grote up, je kan Daantje beter even pmmen. In dit geval is het nog een actieve forummer, maar als topics zo oud zijn is de kans dat iemand er nog is niet heel groot. Als je in het profiel van die gene kijkt kan je zien of iemand nog actief is. (wanneer iemand het laatst gepost heeft oid zegt daar wel wat over)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Camping voor zomervakantie 2013 e2012 | 0 | 04-04-2013 14:12 | |
Vrije tijd |
Camping in Nederland xInge | 12 | 29-02-2012 19:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Camping eist identiteitsbewijs als borg Adore | 18 | 04-08-2007 18:51 | |