Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 16:22
Evaatje
Evaatje is offline
Weten jullie nog een leuke camping in Nederland?? Ik ga nl. met vriendinnen kamperen, weten alleen nog niet waar.....
Advertentie
Oud 03-02-2004, 16:26
Fantôme
Fantôme is offline
ja! wij ook...
maar we hebben dus een jeugdcamping nodig, op andere campings komen we niet, omdat niemand van ons dan 18 is.
volgens Anja is er eentje in Ommen, eentje op Terschelling en eentje in (denkt....) nouja, ergens in Zeeland.
maar ik houd deze ff in de gaten, misschien dat iemand leuke ervaringen heeft op een bepaalde camping.
Oud 03-02-2004, 16:37
Miracle
Miracle is offline
Jeugdcampings kunnen nogal zuipfestijnen zijn. Dat moeten je ouders ook maar goed vinden....

Als ik me niet vergis staat die in Ommen erom bekend dat er veel gezopen wordt.
Oud 03-02-2004, 16:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dreen schreef op 03-02-2004 @ 17:37:
Jeugdcampings kunnen nogal zuipfestijnen zijn. Dat moeten je ouders ook maar goed vinden....

Als ik me niet vergis staat die in Ommen erom bekend dat er veel gezopen wordt.
hmm, dat was idd niet helemaal de bedoeling, waardoor ommen denk afvalt... maar kijk, op andere campings dan jeugdcampings kunnen we niet terecht, zoals ik al zei, is geen van ons dan 18
Oud 03-02-2004, 16:55
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Evaatje schreef op 03-02-2004 @ 17:22:
Weten jullie nog een leuke camping in Nederland?? Ik ga nl. met vriendinnen kamperen, weten alleen nog niet waar.....
Ik weet wel twee campings voor je waar je eventueel naar toe zou kunnen. Ik zeg er al vast bij dat daar geen uitgaansgelegenheden dichtbij zijn, alleen een shit dorp met ongeveer drie leuke winkels maximaal. ( Je kan wel uitgaan maar dat is in een 'stad' verderop en daar is best wel moeilijk te komen met het ov en fietsen is ook best wel ver. +_ 3 km. (moet je ook willen fietsen na een avondje stappen ))PM me ff als het je wat lijkt.
Oud 03-02-2004, 17:21
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 03-02-2004 @ 17:51:
hmm, dat was idd niet helemaal de bedoeling, waardoor ommen denk afvalt... maar kijk, op andere campings dan jeugdcampings kunnen we niet terecht, zoals ik al zei, is geen van ons dan 18
Je kunt dan dus ook naar gewone (familie)campings die één jeugdveld hebben, daar zijn er heel wat van geloof ik.
Bijvoorbeeld op Ameland. (Ik begreep uit je vorige post dat je niet bepaald om het zuipen/uitgaan gaat, dus dan is dat leuker dan Terschelling ofzo).
Wij zaten daar op Duinoord , op het jongerenveld, met 7 mensen van 16 en 1 van 15, en dat was ook goed.
Oud 03-02-2004, 17:24
Harrie
Harrie is offline
terschelling -> appelhof

foto's van mijn vakantie vorig jaar: http://vakantie.prexon.nl/terschelling/

gaat er echt ruig aan toe..
heb van alles meegemaakt.. verkrachting in tent achter ons, ruzies met tentpinnen.. en nog veel meer ongein..
Oud 03-02-2004, 17:46
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik ben naar terschelling geweest (waren wij 16) naar terpstra. Maar ook voor appelhof en terpstra geld dat er redelijk veel zuipen aan te pas komt

grtz
ivo
Oud 03-02-2004, 18:23
Evaatje
Evaatje is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 03-02-2004 @ 17:55:
Ik weet wel twee campings voor je waar je eventueel naar toe zou kunnen. Ik zeg er al vast bij dat daar geen uitgaansgelegenheden dichtbij zijn, alleen een shit dorp met ongeveer drie leuke winkels maximaal. ( Je kan wel uitgaan maar dat is in een 'stad' verderop en daar is best wel moeilijk te komen met het ov en fietsen is ook best wel ver. +_ 3 km. (moet je ook willen fietsen na een avondje stappen ))PM me ff als het je wat lijkt.
Bedoel je soms zoon camping in Woudenberg bij het Henschotermeer? kan ff nie op de naam komen, maar ik was er vorig jaar, twas op zich wel leuk daar maar er was idd niks te doen...
Oud 03-02-2004, 20:45
Verwijderd
mag ik ook mee?
owh das voor met zn 5ven'?
keej xxx
Oud 04-02-2004, 14:45
Verwijderd
Ommen! dat is echt super leuk.. ben ik afgelopen jaar heen geweest.. en zuipferstijn.. ach, er wordt wel alcohol gedronken jah.. is maar net wat je gewent bent... wel super gezellig daar!! We waren met z'n vieren. Ik was 15 en de rest 16. De meeste op de camping ware tussen 16 en 19. leukste vakantie tot nu toe, dit jaar zoek ik echter de zon op
Oud 04-02-2004, 15:31
debotjuh
debotjuh is offline
kom naar kogerstrand op texel dat is een jongerencamping wat heel gezellig blijkt te zijn
Oud 04-02-2004, 17:20
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 04-02-2004 @ 16:31:
kom naar kogerstrand op texel dat is een jongerencamping wat heel gezellig blijkt te zijn
ghehe, nou ik woon in Den Helder, dus op texel heb ik nou niet zo'n vakantiegevoel....
Oud 04-02-2004, 17:33
Verwijderd
een gewone leuke camping, uit mn herinneringen dan, is het Elfenmeer in Limburg. *i think*. ben er lang geleden geweest, maar daar was het ontzettend mooi, gezellig, enzenz. als ik jou was zou ik gewoon internet afstruinen en reisgidsen bestellen. dan vind je de leukste campings.
Oud 04-02-2004, 20:36
debotjuh
debotjuh is offline
elvenmeer is duur hoor en daar mag je niet als jeugd haast komen (ben er vorig jaar nog geweest )
Oud 06-02-2004, 20:25
Sjoukie
Sjoukie is offline
Lauwersoog!
strand...water....zon... uuhm ja gewoon leuk echt
Oud 15-04-2004, 15:22
Bravo
Bravo is offline
Je kan zelf bepalen of je er een zuipfestijn van maakt of niet, lijkt mij.
Oud 15-04-2004, 21:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
http://www.rsttexel.nl
Oud 15-04-2004, 21:30
Jones
Terschelling - Appelhof
Renesse (Zeeland) - Duin en Strand
Ommen - ?

Wat ik ervan weet is dat Ommen nogal een boerenoord is, terschelling heeft ook wel die neiging en Renesse is gewoon gezellig. (flauw, want ik ben zelf 3 jaar geleden naar Renesse geweest en de andere campings ken ik alleen maar van verhalen van vrienden) Natuurlijk zijn alle jongerencampings nogal zuipfestijnen en natuurlijk kan je ook beslissen daar niet aan mee te doen. Dat ligt nogal aan jezelf maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen. Wat je wel moet weten is dat alle 3 de campings nogal een strenge regelgeving hebben (wat dus betekent dat je na 2/3 overtredingen gewoon het terrein af wordt geschopt) en dat ze waarschijnlijk alle 3 heel snel vol zitten. Wees dus snel met reserveren en wacht niet tot mei.
Oud 07-05-2004, 21:22
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben eerst naar limburg geweest *nu ben ik toch ff de naam kwijt van de camping * en weet niet of je daar 18 voor moest zijn

en vorig jaar naar Texel!!
Oud 07-05-2004, 21:29
rare kwast
rare kwast is offline
gevonden

camping den driesch en je mag vanaf je 16de er op maar niet in groepen groter dan 5
Oud 08-05-2004, 10:09
Stefanie
Stefanie is offline
Vroeger zat ik altijd in Bakkum en Ommen inderdaad Zeker een hele leuke tijd gehad, maar nu lijkt me dat niet meer leuk...
Oud 08-05-2004, 10:16
cyntha
cyntha is offline
Ik ben naar Renesse, camping Duin en Strand geweest. Leuke en hele gezellige camping, leuk voor een keertje, maar ik zou er nu niet meer naar toe willen.
Oud 08-05-2004, 10:27
Wanderer
Wanderer is offline
eui lui,

Ik ga van de zomer met een groep meuties naar ommen op vakantie. Ik heb dus al wat research gedaan naar jongerencampings. Eigenlijk zijn er 3 grote jeugdcampings. Inderdaad:

Renesse - Duin en Strand
Terschelling - Appelhof
Ommen - Dennenoord

Wij gaan dus naar Dennenoord. We hebben daarvoor gekozen omdat het niet zo enorm ver weg is en omdat het op terschelling helemaal beestachtig is. Misschien is ommen wel een beetje een boerenbende, maar waar ik woon is dat niets nieuws, dus dat went wel. Ff de site: www.jongerencamping.nl. Wij gaan trouwens 13 tot 20 augustus, dus als er nog iemand van jullie dan ook gaat, zet dan ff een berichie
Oud 10-05-2004, 10:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 03-02-2004 @ 17:26 :
ja! wij ook...
maar we hebben dus een jeugdcamping nodig, op andere campings komen we niet, omdat niemand van ons dan 18 is.
volgens Anja is er eentje in Ommen, eentje op Terschelling en eentje in (denkt....) nouja, ergens in Zeeland.
maar ik houd deze ff in de gaten, misschien dat iemand leuke ervaringen heeft op een bepaalde camping.
Ik ben een aantal jaar geleden (ik zat toen in de 2e en was 14 volgens mij) met twee klasgenootjes wezen kamperen in een trekkershut op een familiecamping. We waren toen met z'n drieen en twee van ons waren 14 en eentje 13 dus volgens mij kan het ook op een gewone camping. Van die jongerencampings zijn idd vaak zuipfestijnen, zeker op Terschelling en in Renesse (Zeeland).
Oud 13-05-2004, 08:47
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Wij zaten met hetzelfde probleem, maar op sommige gewone campings mochten wij wel heen (gwoon op je beleefdst opbellen)

Uiteindelijk hebben we voor campingwww.duinhorst.nl gekozen. Dat ligt in Wassenaar. Het is geen super grote camping maar er zijn wel faciliteiten enzo. Ook ligt het heel gunstig, de zee, Den Haag en Leiden op fietsafstand en je kunt ook nog naar het Groene Hart
Oud 14-04-2009, 15:05
Esther123456789
Esther123456789 is offline
Citaat:
Ik ben een aantal jaar geleden (ik zat toen in de 2e en was 14 volgens mij) met twee klasgenootjes wezen kamperen in een trekkershut op een familiecamping. We waren toen met z'n drieen en twee van ons waren 14 en eentje 13 dus volgens mij kan het ook op een gewone camping. Van die jongerencampings zijn idd vaak zuipfestijnen, zeker op Terschelling en in Renesse (Zeeland).
Op welke camping was die trekkershut? Want het lijkt mij super leuk, maar het is nooit voor jongeren
Oud 16-04-2009, 18:43
Ieke
Ieke is offline
Dit is wel een hele grote up, je kan Daantje beter even pmmen. In dit geval is het nog een actieve forummer, maar als topics zo oud zijn is de kans dat iemand er nog is niet heel groot. Als je in het profiel van die gene kijkt kan je zien of iemand nog actief is. (wanneer iemand het laatst gepost heeft oid zegt daar wel wat over)

Regels voor berichten