Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus zit momenteel in Australië met haar vriend. ook backpacken. ze hebben eerst een aantal weken gewerkt en geld verdiend, en is dat nu allemaal aan leuke dingen aan het uitgeven. ze zit nu in Melbourne, en vertrekt met een paar dagen naar Nieuw Zeeland. als je iets over haar wil weten, moet je t zeggen, dan wil ik wel een en ander aan dr vragen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen ik 14 was ben ik een kort weekje (5 dagen ofzo) alleen naar zuid-Duitsland geweest.
Was wel leuk. Overnacht in een natuurvriendenhuis bij Schwäbisch-Hall (ongeveer 70 km ten noordoosten van Stuttgart), om er te komen moest ik 4 km door het bos lopen vanaf de bushalte. Ben o.a. naar het Märklin-museum (modeltreinen) in Göppingen geweest, heb in een ICE gezeten (met 280 km/h) en véél beleefd. ![]() Alles helemaal zelf geregeld dus, als 14-jarige. Best knap, achteraf (er zijn lui van 18 die nog niet in hun eentje naar Amsterdam durven). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
/o en ik weet nog niet waar ik deze zomer heenga - of ik ergens heen ga - maar backpacken door spanje lijkt me wel kewl en berlijn wil ik heen of anders praag/budapest/wenen of scandinavië. opties genoeg, geld te weinig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij mijn soort reizen is een topokaart of een wegbeschrijving meestal voldoende.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
zeg, waar ging jij heen? nps | 125 | 19-11-2006 19:10 | |
De Kantine |
Wat is jou langste woord voor Galgje Buzzzfuzzz.vs | 105 | 10-02-2004 16:13 | |
Verhalen & Gedichten |
boeken voor op vakantie feline | 20 | 10-08-2001 12:20 |