![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal.
Ik ben eindelijk klaar met het uploaden van de nieuwste film van jullie geliefde forum-spammer ( ![]() ![]() http://www.geocities.com/mucahidb/ voor meer info http://motorzweefschool.demon.nl/~mu...hersinarms.wmv voor de film zelf! (rechtermuisknop, doel opslaan als) Hij is wel 170 MB maar zal denk ik wel snel gaan. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wrong bet idee idd
Die China dude en die woede uitbarsting zorgden dr echt voor dat ik in een scheur lag ![]() Voor de rest is het best cool gedaan alleen geluid idd wat vaag en de belichting is soms ook matig. Toch een vermakelijke film. ![]() [edit] Die 2e Pinan van je ziet er wel heel erg slordig uit btw ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verbeterd: er was meer nagedacht over camerastandpunten, denk ik. Betere continuiteit ook. Waar nog aan gewerkt moet worden: - Andere overgangen (dus geen vage n00b-overgangen, maar 'gewone' fade-ins en fade-outs. Maakt het een stuk professioneler. - Belichting - Geluid (microfoon!) - Vlottere montage. Sommige shots duurden te lang. - Rakere klappen ![]() - Betere kleding - Omgeving minder 'huiskamer-achtig' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Dankjullie wel voor de commentaar
![]() ![]() Meer commentaar van andere forummers is meer dan welkom ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch echt de 2e knul de 4e begin je met open handen ![]() Kata's moet je altijd de tijd voor nemen, maar het voet en beenwerk moet je idd nog opschroeven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bij kyokushinkai is dit pinan sodan, de vierde ![]() maarja je hebt er welg elijk in ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik heel eerlijk ben.. ik vond Rage denk ik beter. Die duurde iets korter (hij werd 'n beetje langdradig) en het geluid was daar beter. Ik zou zeggen: maak een directors cut waar je meer geluidseffecten toevoegd, misschien wat scene's korter maakt en alle stemmen nasynchroniseren.
|
![]() |
||
Citaat:
kun je niet eens Tellen Its Ny Pinan son-na-ny (op klank geschreven) = 2e pinan knul.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kweet honderd procent zeker dat het de vierde pinan is. Tweede pinan is Pinan Nydan (heej, daar is die ny) wat ben jij ook koppig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
brothers in arms is een cd van de dire straits
![]() nee sorry kenjirro, t downloaden duurt me ook net iets te lang <edit> nou ja, vooruit dan... nog 1 uur en 43 min.. ![]() ![]()
|
|