Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Het hangt trouwens van de persoon en van mijn bedoelingen af wat ik er onder zou zetten. |
![]() |
|
![]() |
Liefs van je mateloos onboeiende vriendje, die vandaag de dag verwoede pogingen doet onze halfbakken en op clichematige romantische akkefietjes gebasseerde seks danwel relatie probeert te redden.
Nee, sterf maar, je moet er niks onderzetten. Of gewoon tekenen met Mr. X, daar vallen de moderne sletjes als een baksteen voor. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En als je trouwens wilt dat iemand hem 3 keer moet lezen voor hij het begrijpt, dan is het volgens mij zo'n beetje automatisch zweverig. Als je echt geen zin hebt om zelf iets te schrijven, kun je misschien kijken bij Dansen op papier ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat je er onder kan zetten: is toch echt persoonlijk als je het mij vraagt. Ik heb er ooit onder gezet 'Kus, iemand van wie je het toch niet verwacht' en gewoon 'Liefs, M' Je komt waarschijnlijk bijna altijd wel op standaard dingen terecht, maar daar is toch niks mis mee?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Geweldig stuk Ruby Blue | 1 | 11-02-2006 16:24 | |
Liefde & Relatie |
Valentijnsdag! Kijk hier voor de topics en leuke sites :) Verwijderd | 8 | 12-02-2004 11:27 |