Advertentie | |
|
![]() |
|
En rugby? VInk om te kijken echt helemaal niets, maar zelf doen lijkt me geweldig!
MarathonZwemmen of korter, ik zink al na 2 baantjes. Oeps, ik doe mee aan de nachtmarathon, dat is een kwartier achter elkaar baantjes trekken. En hopen dat ik neit verzuip
|||
Citaat:
Citaat:
Ikzelf sta wel open voor alle sporten, maar als ik er toch 1 moest kiezen dan zou het turnen zijn. Het is te nauwkeurig, als je 1 foutje maakt krijg je zoveel punten aftrek of je ligt op de grond te kijken |
![]() |
|
![]() |
paardrijden handbal korfbal en curling lijken me zooo saai, paardrijden is voor tina-meisjes (no offence) en korfbal is voor mn leraar engels en curling is voor de3 schotten en ieren en weetikveelwie en handbal is lame (alweer no offence
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Waarom heeft iedereen toch wat op korfbal tegen? Korfbal is toch erg Nederlands en het idee van samenspelende mannen en vrouwen is ook niet verkeerd. Waarom moeten mannen en vrouwen toch altijd apart sporten??? Ook bij andere sporten vind ik dat er best gemengde teams mogen komen.
Boksen zou ik echt nooit willen doen. Elkaar bewust pijn doen vind ik echt niet kunnen (ook al kiezen de deelnemers er zelf voor). Boksen KAN volgens mij ook agressie opwekken bij toeschouwers. Lares (man en geen korfballer) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |