Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Overigens sta ik achter het voorstel van dreen; de email knop gebruik ik nooit, de profiel-fotoboek link een stuk vaker. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jah, das wel een goed idee van dreen
![]() en is er met die link sowieso niet iets te doen. niet ieder lid heeft een fotoboek... dus dat hij er alleen staat als diegene ook daadwerkelijk een fotoboek heeft. offtopic @ dreen... mhaw, ik denk toch dat jij beter mn luistertoets had kunnen maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tot die tijd wacht ik geduldig en braaf ![]() |
![]() |
|
Ik heb een fiat gekregen van Jon om het en ander uit te proberen met betrekking tot dit soort features, deze lijkt me niet al te moeilijk. Echter een ding: kan iemand een icoontje maken voor het fotoboek, netjes in de stijl en formaat van de icoontjes die er nu staan?
||
![]() |
Citaat:
Misschien belangrijke gegevens: Hoogte: 22px Breedte: 27px Lettertype: Arial Fontsize: 7px
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn fotoboek probeersels: ![]() ![]() ![]() ![]() Fotoboek is te lang om erop te zetten... Maar afkorten mag, want info is ook afgekort.. Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 21:24. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb er geen verstand van maar dat zou wel super zijn. En ik vond het aller eerste icoontje van ********** het mooist.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Komt dit door het geexperimenteer? http://forum.scholieren.com/fotoboek/
"[30 maart 2004] Vanwege een lek in de beveiliging is het fotoboek tot minimaal 31 maart 2004 gesloten." Dat is minder leuk nieuws natuurlijk. edit: is het misschien een idee om een soort van watermerk op de foto's te zetten? Net als op e-bay met sommige foto's (daar zie je een camera'tje) maar dan dat er komt te staan www.scholieren.com , dit om te voorkomen dat de foto's worden gebruikt op andere plaatsen.. Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 22:53. |
![]() |
||
Citaat:
SELECT p.*, f.user_id FROM posts AS p, fotoboek AS f LEFT JOIN f ON p.user_id=f.user_id WHERE p.topic_id IS X Als f.user_id NULL is, heeft de persoon geen fotoboek. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |