Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en daarboven zit de redeemer schiet wel op als je die op hun core knalt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*edit* ben meteen begonnen met downen Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 16:40. |
![]() |
|
![]() |
Nog een mirror: http://www.clanbase.com/miscdl.php?q...1DDA7C&did=945
Goed, de 209 mb stromen binnen... Ben benieuwd :]
||
![]() |
Citaat:
Ik kan het nog net spelen met mijn Geforce 2 Ultra, maar met minder hoge instelingen dan de oude UT2003. Maar die voertuigen zijn echt vet stoer. Onslaught ook, met die grote maps.
|
====================================================================== ==
1 System Requirements ====================================================================== == 1.1 Minimum System Requirements ------------------------------- Operating System: Windows 98/Me/2000/XP Processor: Pentium III or AMD Athlon 1.0 GHz processor Memory: 128 MByte RAM Hard Disk Space: 300 MByte free Video: 32 MB Windows compatible video card* Sound: Windows compatible sound card. NVIDIA nForce or other motherboards/soundcards containing the Dolby Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.* DirectX: DirectX version 9.0b or higher DirectX is not required for using the software renderer Modem: 33.6K baud (for modem/Internet play) Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. 1.2 Recommended System Requirements ----------------------------------- Operating System: Windows 98/Me/2000/XP Processor: Pentium III or AMD Athlon 1.2 GHz processor Memory: 256 MByte RAM Hard Disk Space: 500 MByte free (300 MByte for game, 200 MByte swap) Video: NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon Hardware T&L card with 64 MB VRAM recommended Sound: Sound Blaster Audigy 2 ZS DirectX: DirectX version 9.0b or higher Modem: Broadband Internet connection Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. * Indicates device should be compatible with DirectX, version 9.0b or higher. ligt niet alleen aan instellingen maar bijv. ook aan hoeveelheid bots/players en welke gamemode (onslaught met al zn chaos vereist vaak iets meer)
|
![]() |
hij speel leeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
ik heb dan wel een bak van een systeem hier staan, maarja... demo is wel lekker 450 mb maarja, das nieveel meer tegenwoordig... ik krijg zelf hier geen servers binnen. Of zit er geen MP in? heb net ff 25kills DM gedaan, gewoon average om ff in te komen. nummer 2 bot had maar 6 kills dus dat gaat nog wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In elk geval erg relaxed om te spelen, die voertuigen 0wnen natuurlijk hard en het is vooral leuk dat ze wat meer een 'UT 1'-feel erin hebben gedaan. Het speelt sneller en leuker dan UT2k3 ![]() Specs vallen alleszins mee, maar dat wist men ook al, het was vanaf het begin bekend dat het gewoon een DX8.1-spel zou worden zodat al het volk met TI 4600's en andere DX8-kaarten (ondergetekende incluis) het gewoon normaal konden spelen. |
![]() |
|
Onslaught is simpel.. je start bij je eigen basis.. moet zo snel mogelijk naar het eerste puntje op je map (waar het streepje naartoe loopt) en je loopt er simpelweg overheen.. dan begint die een control point te maken.. (je kan dit sneller laten gaan door met je link gun's alt fire op het middenpunt te schieten als het ware)
Wanneer dit punt is gemaakt kun je 2 kanten uit.. als je die in het midden te pakken hebt zitten er 2 control points tussen de vijand zijn basis en control points en jou basis, dan moet de vijand eerst dat 2e punt (en als er een 3e is die 3e en dan de 2e) overnemen voordat ze verder kunnen (het punt naast je basis is dan "locked" d.w.z. dat de vijand die niet kan overnemen tenzij ze 1 van de nabij gelegen control points hebben overgenomen..) Bij elke control point zit een streep op de map.. deze streep geeft aan welke control points je over kan nemen nadat je de betreffende control point in handen hebt (je begint bij basis, en moet stap voor stap genoeg control points hebben overgenomen tot het lijntje van de laatste control point naar de vijandelijk basis wijst, dan komt de vijandelijke "energy core" vrij en is het het doel om die kapot te schieten) Vrij simpel, zeer verslavend ![]() |
![]() |
|
![]() |
Onslaught is echt super cool. Nieuwe wapens zijn ook cool. Die AVRiL vooral, lekker vanaf een heuvel raketten op vliegtuigen afschieten. Wel een paar minpuntjes. Als je met een vlietuig op de grote heuvel in het midden van Torlan landt en je springt er uit, glijdt het vliegtuig de hele heuvel af. En als je geen power nodes meer over hebt, alleen die van je basis, dan is het wel erg moeilijk om terug te vechten. Je hebt dan te weinig voertuigen voor iedereen. Bij je basis spawnen helemaal geen Goliath's. De tegenpartij kan er dus wel met twee van die dingen aankomen. Verder had ik eigenlijk wel liever wat meer voertuigen gehad dan de 9 die er in zitten. Maar, ik moet concluderen dat het echt een supertof spel is. Ik ga het zeker kopen, als mijn pc een upgrade heeft gehad.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Games |
Welke Games spelen jullie regelmatig online? SRV | 132 | 02-07-2004 19:00 |