Advertentie | |
|
![]() |
|
ja precies, daar lijkt het wel op. maar niet storend vind ik. want dit liedje, without you, is ronduit bagger. dat zegt overigens niets over die gitarist, want dat is een geile stoot. met een kutstemmetje, dat wel. ach ja, peter andre is ook weer terug dus wat maakt het allemaal ook uit. de wereld is toch aan vernietiging toe als je t mij vraagt. gelukkig vraagt niemand mij ooit wat.
oehoehoehwwww misturiejus guhl moef jor baadie kloos toe maajn
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
ja, yellow pearl was ook wel okee, leuk catchy liedje, maar wat waren ze arrogant! vooral die zanger... echt zo van: okee, als wij niet winnen is de rest gek. en wat ik ook al zo vaag vond is dat de jury voor mississisisisisisisipi miss koos, ook al vonden ze het 'kabouter plop niveau' ...
|
hahahahaha heb me ook rot gelachen om bas en joel
als je niks meer te doen hebt kun je altijd nog dat soort doelloze crap gaan doen en de jury had gelijk maar ik snapte ook niet helemaal waarom ze die mississipi shit zoveel punten gaven en idd waarom waren die 2 hele goeie weer te goed dan winnen ze toch juist? ![]()
||
Citaat:
Bas en Joël waren gewoon niet goed, alhoewel ik het best wel een leuk liedje vond ![]() De zanger van Yellow Pearl was slecht, je kon hem niet goed boven de muziek uit horen komen. Verder was dat écht wel een lekker nummer. Maar niets voor het songfestival... helaas! Persoonlijk vond ik Charly het meest geschikt om naar Istanbul te gaan. Hij zong gewoon een redelijk nummer, dat in je kop blijft zitten. Een stuk beter dan MM. Dat zou het ook wel goed in het buitenland doen denk ik. Achjah... nu eerst maar eens zien dat we écht mee mogen doen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat nummer was zeker ook niet slecht! Lekker duidelijke,vrolijke melodie enzo. Ik mag dat nummer wel. Ach ja, Reunion... ik vind ze best OK hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet toegeven dat ik zelf ook wel favoriet ben van de "!!!!!!!" maar dat is gewoon om de onserieusheid aan te geven van de zin. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Smashing Pumpkins are back in town IEMOW-KOR | 188 | 20-07-2007 19:08 | |
Muziek |
CYNIC REUNiE! Master of Puppets | 29 | 10-07-2007 08:18 | |
Muziek |
The Stooges: 20mrt nieuwe plaat DeadNation | 9 | 19-12-2006 22:29 | |