Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
weet je je komt er nog wel ![]()
||
Citaat:
|
Wat een triest gedoe zeg, ongelooflijk. Als je zelf zo goed bent, post dan je eigen briljante kunstwerk, en ga niet in een groepje iemand afzeiken die ook gewoon probeert iets te maken.
En denken dat je kunt bepalen of iemand '(n00b)-' is, of doet, getuigt van behoorlijk veel zelfvertrouwen, zachtst gezegd. Ik vind er behoorlijk wat leuke foto's tussen zitten, en ik ben van mening dat het simpelste juist vaak het meest raak is. Of raak kan zijn. Ik vind met name de zwart-witte 'schreeuwfoto' mooi, en de eerste versie van de hart/roos-foto.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heel nobel dat je voor hem op probeert te komen, maar je hebt onterechte kritiek. |
![]() |
||
Citaat:
Case closed.
||
Citaat:
![]() ga buiten spelen ofzo als je je zo snel aangevallen voelt. Je moet zulke zooi niet persoonlijk zien, maar leer iets van de kritiek for fuck sake... |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ rijk_v , leuk dat je zo bezich bent met photoshop/paintshop, maar je doet er verstandig aan niet zo snel je plaatjes te posten. Werk rustig eens een week aan een plaatje en plaats dan pas je "masterpiece" op het forum. Je zal zien dat je veel meer positieve reacties krijgt (althans dat hoop ik voor) op je (misschien wel mooie) werk, dan dat je nu krijgt op je filterwerkjes.
tot volgende week ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 19:42. |
![]() |
|
rijk_v: alsjeblieft. doe nou eens ECHT creatief. maak een mooie tekening of schrijf een gedicht of w-ticket. maar dit is echt niet boeiend.
ow enne, je hoeft echt niet iedereen te bedanken die een goed woordje over je doet. staat tamelijk hopeloos.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Dirt met Courteney Cox Signy | 22 | 28-08-2008 12:36 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Muziek |
Blind Myself - Ancient Scream Therapy Carn | 2 | 02-03-2007 10:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
[grote tip] Zimmers Hole (kletsmetal) jnieuwelaar | 10 | 29-10-2002 14:25 |