Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: 1 Accepteer jij homoseksualiteit?/ 2 Vind jij homoseksualiteit geaccepteerd?
1. ja 245 93.16%
1. nee 15 5.70%
2. ja 86 32.70%
2. nee 161 61.22%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 263. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2004, 16:16
MetAnanas
MetAnanas is offline
hallo allemaal,
ik doe voor maatschappijleer een onderzoek naar de acceptatie van homoseksualiteit en de rol van de media daarin en ben benieuwt naar jullie mening. Accepteer jij het? Zoja; ook als je beste vriend(in) ineens homoseksueel blijkt te zijn? Vind jij het geaccepteerd? Wat is volgens jou de rol van de media daarin? Etc.
alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2004, 16:31
Warsocket
Warsocket is offline
Zelf zou ik het niet erg vinden
boeiend als mijn beste vriend een vriend heeft ipv een vriendin, dat veranderd nix ten opzichte van onze relatie (athans niet anders als dat hij een vriendin zou krijgen)

en geaccepteerd dan vraag ik me af waar
in nederland redelijk
over heel de wereld bekeken niet

maar in mijn omgeving wel dus ik heb ja gestemd
Oud 28-02-2004, 16:35
Verwijderd
ik sluit me bij warsocket aan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 16:42
Verwijderd
Ik accepteer het.
Iemand waar ik af en toe toch mee omga is homo. Hele aardige jongen, dus waarom zou ik het niet accepteren. Als alle homo's nou een stelletje klootzaken waren a lá, maar dat is dus niet het geval.
Geaccepteerd in Nederland.. We schreeuwen wel naar heel de wereld dat we homo's zo accepteren maar waarom dan zo'n enorme ophef over het homo zijn van Jamai. Waarom dan al die grapjes.
Waarom iemand voor homo uitmaken als je hem voor lul wil zetten. We accepteren het meer dan in het buitenland (Bush en zn anti homo huwelijk ) maar echt volledig geaccepteerd.. lang niet.
Ik denk dat de media een redelijk rol speelt... Ze laten homo's over het algemeen negatief overkomen vind ik, en er zijn genoeg mensen die zo dom zijn om dat over te nemen dus....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 16:45
MetAnanas
MetAnanas is offline
Vraag 2 gaat vooral over Nederland.

(je kan 2 opties stemmen btw)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 28-02-2004 @ 17:42:
Ik accepteer het.
Iemand waar ik af en toe toch mee omga is homo. Hele aardige jongen, dus waarom zou ik het niet accepteren. Als alle homo's nou een stelletje klootzaken waren a lá, maar dat is dus niet het geval.
Geaccepteerd in Nederland.. We schreeuwen wel naar heel de wereld dat we homo's zo accepteren maar waarom dan zo'n enorme ophef over het homo zijn van Jamai. Waarom dan al die grapjes.
Waarom iemand voor homo uitmaken als je hem voor lul wil zetten. We accepteren het meer dan in het buitenland (Bush en zn anti homo huwelijk ) maar echt volledig geaccepteerd.. lang niet.
Ik denk dat de media een redelijk rol speelt... Ze laten homo's over het algemeen negatief overkomen vind ik, en er zijn genoeg mensen die zo dom zijn om dat over te nemen dus....
Maar tegelijkertijd is Nederland zo'n beetje het enige land ter wereld met openlijk homoseksuele zangers, presentatoren en politici. En vrijwel niemand die je daar over hoort. Nee, Dit land komt op mij over als relatief tolerant, hoewel er natuurlijk best nog het een en ander verbeterd zou kunnen worden.
Oud 28-02-2004, 18:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
"mensen moeten zelf weten wat ze doen zolang het anderen niet schaadt". Dus ja, ik heb het geaccepteerd. Anderen...tja....ik heb alleen een mediabeeld van de acceptatie en dat is niet echt 'legaal' om daarop een conclusie te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-02-2004 @ 19:07:
Maar tegelijkertijd is Nederland zo'n beetje het enige land ter wereld met openlijk homoseksuele zangers, presentatoren en politici. En vrijwel niemand die je daar over hoort. Nee, Dit land komt op mij over als relatief tolerant, hoewel er natuurlijk best nog het een en ander verbeterd zou kunnen worden.
Dat zei ik....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:22
Verwijderd
homo is en zal altijd als scheldwoord gebruikt blijven, dus het is niet geaccepteerd!

zelf accepteer ik het wel, voor ieder wat wils he!

over de oorzaken dat het nooit geaccepteerd zal worden valt nog wel een hoop te bediscussieren
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:25
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
STUFF schreef op 28-02-2004 @ 19:22:
homo is en zal altijd als scheldwoord gebruikt blijven, dus het is niet geaccepteerd!
dat is nu van ouds oud

Lul is toch ook nog steeds een scheldwoord

of wil je beweren dat het nog steeds niet geaccepteerd is dat mannen een lul hebben
Oud 28-02-2004, 18:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb twe keer 'ja' gestemd en sluit me aan bij Dr0_ol en Dinalfos.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:54
MetAnanas
MetAnanas is offline
Wat ik probeer te onderzoeken is of het ECHT geaccepteerd is. Iedereen zegt van wel maar ook als het dichtbij komt?
Als jij langs 2 zoenende jongens loopt kijk je dan niet raar op? Volgens mij is het in de praktijk veel minder geaccepteerd dan wij denken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
MetAnanas schreef op 28-02-2004 @ 19:54:
Wat ik probeer te onderzoeken is of het ECHT geaccepteerd is. Iedereen zegt van wel maar ook als het dichtbij komt?
Als jij langs 2 zoenende jongens loopt kijk je dan niet raar op? Volgens mij is het in de praktijk veel minder geaccepteerd dan wij denken.
In de clip van Christina Aguilera (ofzo) van beautiful zie je 2 mannen zoenen.
In die clip komen enkel mensen voor die zwak in de maatschappij staan en als belachelijk wordt gezien (zegt wel weer genoeg over hoe amerikanen tegen homo's aankijken). Als ik die clip zie heb ik zoiets van:"Moet dat nou?"
Ik heb dat echter meer bij clips van 50 cents en van die andere rappers met 80 halfnaakte dames die om die lui hangen alsof ze goden zijn.

Als ik een stel bij een bushalte speeksel zie uitwisselen heb ik hetzelfde "moet dat nou?" als bij homo's.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 19:19
Luna
Luna is offline
Ja, ik accepteer het wel, een goede vriend van mij is homo en ik heb er totaal geen problemen mee, vind het juist leuk om met hem over jongens te praten. HIj heerft nu al een halfjaar een vriend, ik vind het heel lief om te zien.
Oud 28-02-2004, 19:49
MetAnanas
MetAnanas is offline
Maar bij rolstoelen denken niet veel mensen; wat vies.
Bij homo's is dat veel vaker de reactie...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 19:50
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
MarkB schreef op 28-02-2004 @ 19:28:
Ik heb twee keer 'ja' gestemd en sluit me aan bij Dr0_ol en Dinalfos.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 19:55
logeetje
logeetje is offline
Je wilt weten of het werkelijk is geaccepterd, dat is eigenlijk heel erg moeilijk. Ik ben zelf lesbisch en heb eigenlijk weinig te maken hoe mensen over mij denken door heel Nederland heen. Als ik over straat loop ziet niemand aan mij: "Kijk zij is POT"

Maar ik heb meer te maken met mijn vrienden kring en natuurlijk de familie. Al twee jaar ben ik ervoor uit gekomen en wordt volledig geacepteerd! Maar ik vind wel dat je een onderscheidt moet maken tussen mannen en vrouwen hoor.
Omdat mensen vaak twee vrouwen minder afstotend vinden dan twee mannen. (Hoewel als ik sta te zoenen midden op de dansvloer zie je iederen kijken en krijg je reacties: "hehe ga je eindelijk weg!")

Nu spreek ik mij giga tegen, maar al om al is het erg moeilijk om een duidelijk antwoord te geven. Het zijn echt maar een paar domme mensjes die er niet tegen kunnen en het vies vinden, die hoor je wel!
Oud 28-02-2004, 20:05
MetAnanas
MetAnanas is offline
Citaat:
logeetje schreef op 28-02-2004 @ 20:55:
Omdat mensen vaak twee vrouwen minder afstotend vinden dan twee mannen. (Hoewel als ik sta te zoenen midden op de dansvloer zie je iederen kijken en krijg je reacties: "hehe ga je eindelijk weg!")
klopt absoluut, denk dat vooral mannen het bij een vrouw nog sexy kunnen vinden. Bij een man niet.

Citaat:
logeetje schreef op 28-02-2004 @ 20:55:
Het zijn echt maar een paar domme mensjes die er niet tegen kunnen en het vies vinden, die hoor je wel!
Ik vraag me dus sterk af of het er maar een paar zijn, of dat in de praktijk veel meer mensen 'er mee zitten'.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 20:06
Verwijderd
Beetje zwart-witte poll...ik vind het niet altijd geaccepteerd...zou dus 'nee' zijn, maar daar ben ik het dan ook weer niet mee eens, want vaak is het het ook wel...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 20:07
LieFfieJ
LieFfieJ is offline
Of het egt in zn algemeen geaccepteerd is weet ik niet, maar ikzelf zou er egt geen enkel probleem mee hebben als een vriend of vriendin homoseksueel zou zijn
Prima hoor
Iedereen moet gwoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt, jah tog?
Oud 28-02-2004, 20:31
X5-452
X5-452 is offline
Het is niet echt geaccepteerd denk ik, hoewel ik er zelf geen problemen mee heb, als ik 2 gozers op straat of tv zie zoenen kijk ik wel de andere kant op want het is niet iets dat ik leuk vind om te zien (=-P sorry maar dat vind ik nou eenmaal zo)

maar ik heb een klasgenoot die homo is en ook een collega die homo is, maar dat zijn 2 aardige gozers en er is niks mis met ze.

iedereen moet gewoon doen waar ie zichzelf goed bij voelt.
Oud 28-02-2004, 20:39
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ja, ik accepteer het. Maar dat lijkt me ook nogal logisch als je zelf ook op jongens valt
Ik vind dat de media een zowel positieve als negatieve rol erinheeft. Aan de ene kant zorgt de media-aandacht ervoor dat het meer en meer geaccepteerd wordt, maar aan de andere kant worden homo's in de media vaak afgebeeld als nichten. En daarmee bedoel ik dus van die verwijfde types, niet dat daar wat mis mee is, maar op die manier lijkt het net alsof iedere homo zo is. Zo krijg ik als reactie als ik vertel dat ik op jongens val vaak "Oh? Maar bij jou kan je het helemaal niet zien...". Alsof iedere homo hetzelfde is....

Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 03:49
mill's mess
mill's mess is offline
Ik ben nu aan het reizen door australie. Ik heb het onderwerp homoseksualiteit vaak ter sprake gebracht. Jammer genoeg merk ik dat het hier nog lang niet zover geaccepteerd is als in Nederland. De meeste ozzies vinden het niet kunnen. Ik heb er een ontmoet die zelfs tegen de mardi grass (sydney's homofestival) aan het bidden was en dat vonden de anderen dan de normaalste zaal van de wereld.
Hierbij merk ik ook dat vaak de christenen in Australie er van walgen en het duivels noemen.

Nee, ik ben blij dat ik in nederland woon, voor mij word het zo goed als geaccepteerd, ik ben tevreden met ons landje.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 04:08
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MetAnanas schreef op 28-02-2004 @ 19:54:
Mja, als ik twee kerels zie zoenen op straat, heb ik daar zelf absoluut geen moeite mee(althans niet meer dan bij een heterostelletje), maar het is meer dat ik me dan zorgen ga maken voor die personen zelf. Dat is natuurlijk fout, aangezien homo's net als de meeste mensen niet betutteld wensen te worden. En terecht niet. Maar toch denk ik op zo'n moment bij mezelf. "jongens, pas nou op, niet iedereen gaat dit accepteren." En mee van dat soort gedachtes.

Maar in plaats van dat we nu gewoon met z'n allen even het laatste restje bekrompenheid overboord gooien...
Oud 29-02-2004, 04:16
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-02-2004 @ 19:09:
"mensen moeten zelf weten wat ze doen zolang het anderen niet schaadt". Dus ja, ik heb het geaccepteerd.
sluit ik me bij aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 09:02
MetAnanas
MetAnanas is offline
Volgens mij is dit een redelijk netjes forum! Geen extreme meningen ofzo. Wel jammer dat de 7 mensen die het niet geaccepteerd hebben niet willen uitleggen waarom niet...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 10:56
Sade
Sade is offline
Ik heb bij de eerste vraag ja gestemd, ken zelf ook een paar homo's en lesbiennes en heb absoluut geen moeite met homoseksualiteit.

Ik heb bij twee ook ja gestemd, omdat ten eerste het homohuwelijk anders niet ingevoerd zou zijn in Nederland, en omdat het (in mijn omgeving in ieder geval) gewoon geaccepteerd wordt
Oud 29-02-2004, 11:43
logeetje
logeetje is offline
Citaat:
Ik heb bij twee ook ja gestemd, omdat ten eerste het homohuwelijk anders niet ingevoerd zou zijn in Nederland, en omdat het (in mijn omgeving in ieder geval) gewoon geaccepteerd wordt [/B]
Maar als jij nou tegen je ouders zou zeggen dat je homo was, dan moet je eigenlijk na gaan zouden ze het accepteren??
Oud 29-02-2004, 13:03
Verwijderd
Ja en ja. Oke, er zijn nog wel mensen die vinden dat het 'niet kan', maar die zijn in de minderheid... er zijn wél veel mensen die iets hebben van 'ze doen maar, maar ik wil het niet weten', maar dat vind ik op zich wel acceptatie, alleen niet erg verregaande acceptatie.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:10
Verwijderd
1. Ja, ik accepteer Homosexualiteit
2. Nee, Homosexualiteit wordt niet geaccepteert in deze maatschappij. Het feit dat er nog steeds wordt gescholden met homo en pot, vind ik niet aan te duiden als: Ja... Nederland accepteert Homosexualiteit. Verder vond ik het ook overdreven toen de Media er een hele ophef over maakte toen Jamai bekende homo te zijn. So??? Big Deal echt.. Die jongen is 16.. de hormonen gieren door zijn lijf en hij is/was een BN-er. Hij geilt gewoon op aandacht en dat zal hij krijgen ook. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:11
Fainne
Fainne is offline
1 Ik accepteer het
2 Ik denk niet dat het voldoende geaccepteerd is

Een hele goede vriend van me is homo, en sinds ik hem ken besef ik eigenlijk hoe vreselijk gewoon het eigenlijk is om homo te zijn. Zoveel verschil zit er echt niet tussen hetero en homo, ik vind het echt helemaal normaal. Voor ik hem kende, aanvaarde ik het wel, maar ik vond het een wat raar en onwennig idee. Ik denk dat je pas begrijpt hoe normaal het is als je een naast iemand kent die zo is.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:21
MetAnanas
MetAnanas is offline
Ja maar de vraag is hoeveel mailtjes hij nu per dag krijgt met vieze homo etc.
volgens mij zegt dat niet zoveel, net zoals het homohuwelijk niet zoveel zegt over de acceptatie in de praktijk.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:07
Harry1984
Harry1984 is offline
Ja ik accepteer het wel want mijn neef die is homo maar dat is wel nog steets mun kameraad, dus homoos kunnen gwoon heel aardig zijn enzo! En hij zit ook niet aan me ofzo! Maar ik denk dat het in Nederland niet geaccepteert is want mun andere kameraden die vinden het niet leuk als mun neef er ook is!
Oud 29-02-2004, 20:58
Savagé
Savagé is offline
ik weet ut niet hoor
Oud 29-02-2004, 21:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
In mijn vriendengroep zit een jongen die homo is, een tijdje geleden heeft hij het me verteld. Ik vind alles best, zo lang hij maar niet aan mij gaat zitten! (vriendschappelijk zoals hans op de schouder of zo wel natuurlijk maar niet klef... bah...)
Oud 29-02-2004, 21:19
Verwijderd
Gadverdamme wat een schijnheilig forum Ik geloof niet dat 47% (*2 dus 94% homoseksualiteit kan accepteren)

Die politiek correcte antwoorden altijd. Dan kan je het net zo goed niet vragen... iedereen vult toch wel in wat 'juist' is
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:29
Savagé
Savagé is offline
ik weet 't nog steeds niet hoor
Oud 29-02-2004, 21:52
AngelLena
AngelLena is offline
Ik accepteer het volledig. Paar van mijn beste vrienden zijn homoseksueel en aantal vriendinnen lesbisch. Dikke boeiend. Vind het zelfs leuk. Je kan zo vreselijk lachen met die mensen

Vind ik het geaccepteerd in NL: ik mis de optie: mwa.
Ik heb toch maar op nee gestemd aangezien ik toch te vaak hoor over homo's of lesbiennes dat ze dit en dat doen en dat dat helemaal niet kan of mag en me dit en me dat. Dan beginnen mijn handen al te jeuken, maar ik kan me nog steeds inhouden. Maar anderen staan er weer positief tegenover. Dus kan er niet echt een ja of nee op zeggen.
Oud 29-02-2004, 22:57
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 29-02-2004 @ 22:52:
. Vind het zelfs leuk. Je kan zo vreselijk lachen met die mensen
Dat is minstens netzo erg als homo's kut vinden.

Wel zeggen "geaardheid boeit geen fuck" en dan er wel uit lichten dat je met hen vreeeselijk kunt lachen...

rrright
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 23:07
mr. Mango
mr. Mango is offline
Lesbi's en/of homo's lachen ons toch ook niet uit als wij wat met iemand hebben die van het andere geslacht is ?
Dat zou precies hetzelfde zijn nml.....
Oud 01-03-2004, 00:43
michieldewit
michieldewit is offline
Ja, ik accepteer homosexulateit. Zou ook niet weten waarom niet. Liefde is liefde en seks is seks. Met wie en waarom iemand zijn leven deelt zijn mijn zaken niet. Wat voor mij telt is waar iemand voor staat.

Overigens, voor diegenen die ook met 'ja' hebben geantwoord: de ultieme tollerantietest is volgens mij deze. Stel dat op een goede dag iemand van jouw sekse op je afloopt en tegen je zegt dat hij/zij zich tot je aangetrokken voelt. Reageer je dan net zo als wanneer iemand van de andere sekse het meldt?
Oud 01-03-2004, 07:12
Zeldom
Zeldom is offline
Citaat:
michieldewit schreef op 01-03-2004 @ 01:43:

Overigens, voor diegenen die ook met 'ja' hebben geantwoord: de ultieme tollerantietest is volgens mij deze. Stel dat op een goede dag iemand van jouw sekse op je afloopt en tegen je zegt dat hij/zij zich tot je aangetrokken voelt. Reageer je dan net zo als wanneer iemand van de andere sekse het meldt?
Denk niet dat dat de ultieme test is. Als een meisje op me afloopt reageer ik toch anders dan wanneer een jongen dat doet. Dit is simpelweg omdat ik me tot die jongen ook aangetrokken zou kunnen voelen en tot het meisje niet. Misschien dat als ik die jongen niks vind ik heztelfde zou reageren als bij een meisje maar dat ligt dus aan de situatie. Bij een meisje zou ik er niet op ingaan.
Oud 01-03-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Stel dat op een goede dag iemand van jouw sekse op je afloopt en tegen je zegt dat hij/zij zich tot je aangetrokken voelt. Reageer je dan net zo als wanneer iemand van de andere sekse het meldt?
Niemand zou hetzelfde reageren. Misschien wanneer je bi bent. Maar een homo reageert denk ik hetzelfde op een meid als die op hem afstapte als een jongen die krijgt te horen van een homo dat hij hem leuk vindt.

Je voelt je per definitie niet op die manier aangetrokken.
Dan zou het ook betekenen dat homoseksuele mensen heteroseksuele mensen ook niet accepteren.

Heeft eigenlijk niets met acceptatie te maken.

Ik denk dat je het niet accepteert dat wanneer je als bush loopt te blaten dat homohuwelijken niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:18
Verwijderd
Hehe dan ken jij duidelijk weinig mensen

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 12:05.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:29
Verwijderd
Ik heb 1. ja en 2. nee gestemd.

Eigenlijk kan ik niet zo goed uitleggen waarom ik bij 2 nee heb gestemd, ik heb gewoon het idee dat het nog wat meer geaccepteerd kan worden.
Nu is het toch nog wel speciaal als iemand zegt dat hij/zij op hetzelfde geslacht valt. Het is echt iets waar je melding van moet maken, heb ik het idee, dat hele "uit de kast komen"..
Ik vind dat het zo moet gaan dat het de normaalste zaak van de wereld is als iemand op hetzelfde geslacht valt.
Dat je, wanneer iemand zegt "ik ben verliefd", vraagt: "oh, op een meisje of een jongen?" in plaats van dat je meteen maar aanneemt dat diegene hetero is.
Dat mensen niet zo in hokjes worden gestopt.

Vaak hoor je ook nog weleens: "ik vind het niet erg dat ie homo is, zolang ie maar van mij afblijft." Dat vind ik ook zo fout en vaag.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:

Nee, ik reageer dan anders (denk ik). Bij beiden zou ik gevleid zijn, gewoon omdat het wel fijn is om te horen dat iemand je aantrekkelijk vindt. Bij beiden zou ik me afvragen of diegene het wel meent. Misschien dat ik het me bij een meisje iets meer af zou vragen, maar dat ligt denk ik aan de persoon.
Maar omdat ik dat nog nooit van een meisje te horen heb gekregen zou ik dat iig boeiender vinden dan wanneer een jongen het zou zeggen. Vooral als het een leuk meisje zou zijn..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 11:44
fractuur
fractuur is offline
2x Ja. Toch aar wel. Want al zou ik even moeten slikken als mijn broertje of zusje er mee thuis zou komen, accepteren doe ik het ook bij een vriendin.
Oud 01-03-2004, 12:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Er zijn negen mensen die op vraag 1 nee gestemt hebben. Waarom kunnen die mensen niet eens met argumenten komen waarom ze tegen zijn? Is dat omdat die argumenten er niet zijn, of zijn deze mensen te laf om te laten zien dat zij het niet accepteren?

Ik vind het nogal raar om hier te zien dat iedereen het accepteert, terwijl ik uit eigen ervaring weet dat dat helemaal niet het geval is. Vraag me dus af in hoeverre dit representatief is.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:56
little nemo
little nemo is offline
1) ja
2) nee

nee omdat het volgens mij pas echt geaccepteerd is als het net zo normaal gevonden wordt als hetero-zijn. maar (in nederland) is het wel deels geaccepteerd. ow, volges mij is lesbi zijn wel meer geaccepteerd dan homo zijn...
Oud 01-03-2004, 14:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
1. ja
Ik heb niks tegen homo's. Ik ken dan ook veel mannen die homo zijn. Ik dans en in de danswereld kom je ze vaak zat tegen. Verschillende leraren zijn dan ook homo. En ik vind dat er niks mis met ze is. Ze zijn juist veel socialer dan hetero mannen.

2. ja
Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die dit niet accepteert. Eerlijk gezegd geen 1. Vaak worden er wel stoere dingen geroepen, maar als ze een homo kennen, gaan ze ook gewoon normaal met ze om.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten