Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vind t ook mooi, je taalgebruik is mooi, leuke woordkeuze. 't leest ook lekker door! Je maakt af en toe prachtige alliteraties inderdaad, dit leest echt gruwelijk fijn, hou daar nogal van.
Qua inhoud zit ik een klein beetje op een dood spoor geloof ik, je schrijft steeds in de ik-vorm, wie is 'zij'? en wat is t verband?
||
Citaat:
|
Ja, weer eens een goed gedicht hier.
Die schimmen is idd mooi, hij is nog mooier omdat hij rijmt. Alleen die 2e alinea vind ik iets minder, die vlinder is misschien wel te vaak gebruikt in deze context om nog iets te doen. Maar je eindigt wel weer goed. Woordkeuze vind ik goed. Je laat het nog een beetje nevelig, en het is niet direct in your face. dat is cool.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoei ![]() |
![]() |
|
Wauw, één van de betere gedichten die ik hier heb gelezen, de laatste tijd! Ik vind de alliteraties, met name 'schimmen schreeuwen' erg goed. Je gedicht heeft verder een prettig rijmschema, en ik vind het goed dat je de derde regel niet hebt laten rijmen; als je dat wel geprobeert had, was deze misschien geforceerd overgekomen. En horizon/geboortegrond blijft toch klankrijm, dus goed doorlezen doet het sowieso
![]() Wat ik erg sterk vind zijn de regels 'Steeds verder raak ik weg van huis. Steeds verder kom ik bij mijn thuis.' Hiermee maak je het verschil tussen huis en thuis heel goed duidelijk; knap! 'De wereld lacht en ik ontwaak.' Een prachtige, nuchtere en pakkende slotzin. Ik denk dat deze zin me nog het meeste aanspreekt, je haalt de lezer echt weer 'terug'. Het thema spreekt mij erg aan; ik herken hier veel gevoelens van vrijheid, positieve verandering/zoektocht en positiviteit in!
|||
Dank jullie wel, jullie vleien me te veel.
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fight For Fame Bandwedstrijd 29 Februari en 1 Maart 2008 JorisChamp | 0 | 22-01-2008 20:43 | |
Muziek |
17 februari en 1 maart; BLUEPRINT! LaAnnE. | 23 | 19-02-2007 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] 1 maart Verwijderd | 248 | 12-03-2006 21:55 | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Psychologie |
1 jaar geleden :-(!!! Legaly-Blondje | 24 | 06-03-2003 17:10 |