Zojuist deze film gezien (na vroeger al eens scenes te hebben gezien) en ik in ieder geval zeggen dat het een fascinerende film is...
Soms ten onrechte bestempeld als horror, gaat dit verhaal om een dwerg, die liefde koestert voor een volgroeide vrouw. Het speelt zich af binnen een circusgezelschap, waarvan het overgrote deel uit deze 'freaks' bestaat: een half- man-half-vrouw, punthoofdigen, skeletfiguren, en arm- en beenlozen.
De freaks worden door de normale mensen uitgelachen en vernederd, maar laat maar al te vaak zien dat de normale mensen de werkelijke 'freaks' zijn vanwege hun minachtende houding.
Alhoewel deze film al behoorlijk gedateerd is, en qua acteerprestaties soms lachwekkend slecht is, wist het me toch nog wel te boeien. Met name de scene waarin 'The Torso Man' (arm- en beenloos) met zn mond een sigaret rolt en hem opsteekt.
Ook de eindscene was creepy, en gaf de film nog aardig wat suspense mee. Toch viel me daar iets op.
Maar ik vroeg me af of meerdere mensen m hier hadden gezien en wat zij ervan vonden. Dus spui uw meningen, svp!