Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Rimini, zijn we vorige vakantie geweest.
Zeker een keertje naar de Carnabean gaan. Super discotheek! ![]() En de Baya viel indd wel een beetje tegen, maar je kunt dan wel zeggen "ik ben in de grootste discotheek van Europa geweest" ![]()
||
Citaat:
Zo ja, in welk hotel zit je? Zo nee, in welk hotel zit je? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga naar Rimini 25 juni tot 4 juli al!! Ik ga met beachmasters, samen met een vriendin. We staan op camping Italia!
Nog meer mensen die rond deze tijd in Rimini zijn of mensen die ook op camping Italia gaan staan of mensen die er hebben gestaan en er alvast wat over kunnen vertellen? |
![]() |
|
![]() |
ben net terug uit riccione, naast rimini. de baia viel inderdaad flink tegen, maar de rest ( carnagy's, de life, en altromunde (ik heb gigi gezien!!)) was echt geweldig. Ook de blow up vond ik niet echt boeiend.
|
![]() |
Rimini was heeeel erg leuk. Ik vond de life het leukste om uit te gaan. Baia was vooral heeeel erg mooi, maar heb me er ook prima vermaakt.
En iedereen zeurt altijd dat Rimini zo ontzettend duur is, maar als je via je reisorganisatie tickets koopt voor discotheken en zo valt het heel erg mee.
||
Citaat:
![]() Maar was zeer zeker aan te raden (de vakantie) heel veel winkeltjes, lekker strand enzo. Heerlijk!
|
Verwijderd
|
ben er vorig jaar geweest...en ik kan het iedereen aanraden!!! Heb echt een supervakantie gehad daar, echt super uitgegaan gezond gezwommen etc.
Dingen die ik kan aanraden: Carnabe's de leukste discotheek daar! Life is ook leuk en Baja tja daar moet je gewoon geweest zijn ![]() Verder zou ik ook wat uitstapjes erbij boeken als ik jullie was, zoals de partycruise enz heb ik ook gedaan en tis echt leuk voor de afwisseling bij het uitgaan en zonnen. |
![]() |
|
ik ga morgen (4 juli-13 juli) naar rimini samen met 5 vriendinnen...we gaan met beachmasters mee...en k heb geen idee welk app. we ook al weer zitten...ik zie het allemaal wel...
![]() in bikini naar rimini ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ja ik ben ook net terug. Riccione is ook idd helemaal top! (al zat ik wel in Rimini...)
Ik vond trouwens Baia Imperiale helemaal niet tegenvallen. Het was wel super druk (er was ook nog een modeshow ofzo). Alleen de drank was wel overdreven duur ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
wij deden niet veel mee aan die gogo dingen. Alleen de Baia Imperiale, de Paradise Relaxing cruise (die was echt zooo vet) en Venetie
We zijn zelf naar San Marino en naar de Carnaby geweest En we hadden dus ook betaald voor de Beachparty maar ging niet door... Ik ben t geld dus ook gaan ophalen, maar heb je niet gezien denk 'k. En we zijn daarna ook niet naar de Live geweest... |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vrouwen zonder saaihaar zijn creepy! #834 Verwijderd | 500 | 24-01-2010 13:49 | |
Lifestyle |
Vakantiebestemming Kiss Pookie | 18 | 23-07-2004 19:47 | |
Vrije tijd |
Pantani dood ? Blue Wölf | 48 | 19-03-2004 22:55 | |
De Kantine |
Waar ga jij naartoe op vakantie dit jaar? - DeJa - Vu - | 133 | 16-07-2003 20:37 | |
De Kantine |
Rimini!!!!! sheleentje | 3 | 27-04-2003 20:32 | |
Muziek |
Amsterdam SKA(NK)-Meeting!!! Verwijderd | 137 | 25-06-2002 20:48 |