|
|
Bekijk resultaten poll: Meer smilies? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 30.00% |
Nee |
74 | 56.92% |
Maakt niet uit |
15 | 11.54% |
Anders |
2 | 1.54% |
Aantal stemmers: 130. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
die zwaaismiley zou dan alleen maar op onzin worden gebruikt..
imo is het zo wel goed..meer dan, zelfs..er mogen er van mij wel wat weg.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee, ik vind deze smilies heel duidelijk, bij die van fok bijvoorbeeld is haast niet te zien wat het voorstelt. En ik kan bovendien niets bedenken wat niet al in woorden of met smilies uitgedrukt kan worden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
geen MSN-M smilies ofzo.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er eens over nagedacht..
Ik denk door het toevoegen van meerdere smilies (wel smilies met betekenis dan) wel beter is voor de community. MSN is vooral groter geworden dan ICQ vanwege de vrolijkheid/blijheid. Door wat meer smilies toe te vogen kun je dat effect denk ik ook hier cree'eren. Smilies die van mij wel toegevoegd mogen worden zijn: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En een paar vervangingen: ![]() ![]() ![]() ![]() etcetc.. Die zien er naar mijn mening toch een stuk mooier uit... (Voordat er iemand begint te zeuren, ik heb Fok! als referentie gebruikt, maar het zijn bijna allemaal standaard USB smilies) |
![]() |
|
Van mij hoeven er niet zo nodig meer bij, als ik een andere smilie wil haal ik hem wel ergens anders vandaan.
Op z'n hoogst zouden deze wat kunnen toevoegen: ![]() ![]() ![]() ![]() Maar zo vaak gebruik ik ze niet, en anders pluk ik ze wel ergens anders vandaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dat is een mening. Ik vind die smiles niet veel toevoegen, behalve misschien die gaap. Ik heb eigenlijk nooit dat ik aanloop tegen een emotie die ik uit wil drukken en waarbij ik dan een heel verhaal nodig heb ipv een smile. Kortom: please laat het zoals het is. Afijn. De uitkomst vd poll zegt verder genoeg denk ik.
Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze moeten natuurlijk wel allemaal bij elkaar passen. Maar ik ga echt niet alle smilies kopieren, hoe voel je je.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Smileys erbij: ja! maar welke precies en welke code? Simon | 117 | 10-12-2012 13:40 | |
Beleidszaken |
De kantinetopics op onzin Verwijderd | 67 | 11-03-2009 16:13 | |
Beleidszaken |
Koen. Hoe kon je dat doen? Anna | 106 | 14-07-2005 12:29 | |
Beleidszaken |
Emoticons die zuigen! Chronocide | 61 | 26-04-2005 21:56 | |
Beleidszaken |
Smilie-evaluatie-topic Simon | 116 | 22-09-2003 15:11 | |
Software & Hardware |
[php] MySQL dump script Orion | 27 | 25-07-2002 19:41 |