Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tenminste dat zegt hij zelf.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Theo zei dat hij met een spies net achter de hals had gestoken zodat het beest meteen dood zou gaan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik zag toevallig wat er volgende week gaat gebeuren, toen ik er voorbij zapte, en dat gekrijs van dat varkentje klonk toch niet alsof ie snel en pijnloos dood ging..
en verder: Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Mental Theo vond ik altijd een kixe gast. Maar na wat ik maandag heb gezien vind ik hem een stuk minder...
Hij heeft uiteindelijk zelf aangeboden dat beest dood te maken (en deed het nog vreselijk fout ook nog) ook al is dat een gebruik daar. Verder vond ik dat gedeelte met die vis minstens zo erg. De dames hadden een vis gevangen en sloegen er meer dan 10 keer op voor dat hij dood was. Dat is ook onnodig lijden voor zo'n beest. Als je zo nodig een vis moet doden doe dat dan vlug en goed zodat hij er nix van merkt. Maar nee hoor ze stonden daar een beetje te giechelen omdat ze steeds mis of te zacht sloegen. Ook die vis is door Mental Theo uit zijn lijden verlost, maar dit was dan wel op een verantwoorde manier. Alleen had hij wel ff iets eerder mogen ingrijpen. Kortom voor dierenvrienden is het een vreselijk programma. Voor de rest was het trouwens wel aardig, alleen wie neemt er nu een krulset mee op survival?????
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Fear factor is ook een walgelijk programma. Ik snap niet dat mensen daar naar kijken.
||
Citaat:
Oja al die mensen die de hele tijd zeuren over dat slachten.. gaat lkkr bij de dierenbescherming werken ofso.. ![]()
||
Citaat:
![]() ja zal jou onwijs hard met een stok slaan, todat je pas na een paar minuten dood bent .. doosch~ |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou ooit es tegenkom heb je echt een probleem ![]()
Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 21:59. |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat me er niet om dat ze een varken dood maken, maar de manier waarop. Ik kan me goed voorstellen dat ze niet met de traditie's kunnen breken, dan beledig je zo'n stamhoofd verschrikkelijk. Het punt iis dat als je zoiets doet je het wel goed moet doen. Dat gebeurde dus niet en daat heb ik bezwaar tegen. Daarbij dat het zo uitgebreid op tv is uitgezonen (in die promotiefilmpjes). Nee ik ben niet van plan bij de dierenbescherming te gaan werken, laat mij maar fijn dokter worden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rock EpicAlastis | 57 | 31-08-2007 19:42 | |
Films, TV & Radio |
Kicken! redbloodedwoman | 23 | 27-04-2005 11:37 | |
Films, TV & Radio |
The Farm, vanaf maart op tv Fleurop | 92 | 25-04-2005 10:07 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? komt terug! Goede Fee | 500 | 18-02-2005 22:01 | |
Films, TV & Radio |
[poll] peking express finale Verwijderd | 22 | 24-05-2004 15:25 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 |