Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die Paul
![]() ![]() En Tristan is gemeen, door over die kus te beginnen ![]() Volgens mij was dit een superleuke aflevering. Ik heb hem wel al eens gezien, maar ik kan me wat ervoor nog allemaal is gebeurd niet meer echt herinneren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En in het vorige topic stond wel wat over de dvd, maar die was alleen nog in Amerika te krijgen geloof ik. Nja, ik weet het niet helemaal precies meer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb ook het eerste half uur gemist.
![]() Paul, komt hij zijn ouders brengen enz. ![]() En Sookie, hij is inderdaad erg jong. Lorelai, hoe weet jij dat nou je hebt hem niet eens gezien. Sookie, ohw jawel hoor Kirk had foto's gemaakt. Echt een Kirk actie he. ![]() ![]() ![]() Ik vond dat stukje met Luke en Lorelai wel heel leuk. En jammer dat Jess er niet in was. ![]() RORY: An ice cream maker! SOOKIE: A Musso Lussino 480! LORELAI: Somebody sent me a fascist ice cream maker? LORELAI: Okay, once again, I bring up the fact that this is a wedding present, and as I am not getting married, neither God's law nor Emily Post allows me to keep this. SOOKIE: Swear. Raise your right hand and say, 'May Destiny's Child break up if I count these blueberries.' MICHEL: Pick another group. SOOKIE: Nope. MICHEL: I hate you! Hate you! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
weet iemand welke aflevering dat is van seizoen 2 (toch?) dat Jess en Rory dat ongeluk krijgen? Is dat de laatste? Want die heb k gemist toen der tijd en nu met de herhalingen wil ik die natuurlijk niet weer missen
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En op dinsdag is heel seizoen 3 uitgezonden, dus als je nieuwe wil downloaden moet je bij 4 beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
Op herhaling: Gilmore Girls Lilything | 5 | 21-11-2007 22:19 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [deel 6] kiek | 500 | 18-11-2004 17:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood (serie, Net 5) Iduna | 481 | 01-04-2003 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girlzzz jenny13 | 7 | 04-02-2002 00:41 |