Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je zou het op zn minst kunnen uitproberen? Als het niet goed uitpakt, zou je hem altijd nog kunnen verwijderen? *Give it a change* Doe eens gek ![]() |
![]() |
|
Hmm...misschien nog een idee. Zo nu en dan zie ik verhalenwedstrijden, maar ik zie zelden/nooit columnwedstrijden. Zou het geen goed idee zijn om bijvoorbeeld mensen hun columns te laten inzenden naar scholieren.com en dat dan de leukste door een paar mensen worden uitgekozen en af en toe op de site worden geplaatst?
Iemand die dit ook een leuk idee lijkt? ![]() |
![]() |
|
Op het moment staan er op letteren vrij veel columns, maar over het algemeen zijn dat er niet zoveel. Ik vind het echt geen goed idee om het te gaan scheiden. Als letteren nou overspoelt zou worden door colmns en daardoor een druk forum is kan ik erin meegaan, maar op dit moment niet. Als het aan mij ligt wordt het dus ook niet uitgeprobeert.
Columnwedstrijd is misschien ene leuk idee om nog eens te organiseren. Wel is er de trouw comumninstenwedsrijd waar s.com ook iets mee heeft, maar vraag me niet precies wat. Ik voel er best wat voor om dat er ook nog bij te organiseren, maar ik wil nu eerst even het laatste stukje van de verhalenwedstrijd (qua organisatie) regelen. We kunnen ook zeggen dat we de verhalenwedstijd af en toe eens omdopen tot columnwedstrijd, maar als er genoeg animo is kunnen we het ook apart organiseren. Maar die discussie is misschien beter voor letteren zelf. Lang niet alle bezoekers van letteren komen ook hier.
|
organisatie) regelen. We kunnen ook zeggen dat we de verhalenwedstijd af en toe eens omdopen tot columnwedstrijd, maar als er genoeg animo is kunnen we het ook apart organiseren. Maar die discussie is misschien beter voor letteren zelf. Lang niet alle bezoekers van letteren komen ook hier. [/B][/QUOTE]
ik zal het eens voorstellen op het forum letteren, in elk geval heel erg bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het nu dus al aan ieke voorgesteld, maar het lijkt me logisch om het voorstel ook aan de mensen die het forum bezoeken voor te stellen of zij het ook een goed idee vinden? Je kunt moeilijk een columnwedstrijd beginnen zonder dat je weet of iedereen het wel leuk lijkt... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Goed idee! Laten we ook een subforum maken voor romans, korte verhalen, detectives, science fictions, fantasy, horrors, thrillers, doktorromans, kinderverhalen, sprookjes, mythes, legendes, cowboyverhalen, en historische verhalen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is niet grappig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Soms is het zo dat fora pas tot leven komen, als je ze de ruimte geeft. Zie de splitsing van Kunst & Literatuur tot Letteren en ARTistiek. Dat komt omdat sommige topics te snel van de eerste pagina verdwijnen en het zo een specifieke groep bezoekers nooit vasthoudt.
Joostje's voorstel gaat ver, maar het is wel de toekomst van forum.scholieren.com: opsplitsen ten behoeve van de overzichtelijkheid en vanwege de enorme groei die we blijven doormaken (maart 2003: ca 6000 unieke bezoekers per dag, maart 2004: ca 9500 unieke bezoekers per dag). Bovendien wil ik creatievelingen de ruimte geven op Scholieren.com om lekker hun gang te gaan. Een apart forum lijkt me echter wat ver gaan. Een relatief nieuw fenomeen op Scholieren.com is het subsubsubsubsubforum (zie Docent van het Jaar bij School & Studie). Je zou kunnen overwegen zoiets dergelijks binnen Letteren te openen, wellicht voor columns èn verhalen. Ofzo. Het is een overweging waard, wellicht slaat het aan, zo niet: draai je het weer terug. De columnistenwedstrijd. Daarvoor is zeker animo. Vorig jaar organiseerden we iets dergelijks met Trouw en toen waren er zo'n 200 inzendingen. Dit jaar doen we dat niet met Trouw, misschien dat we dus zelf iets op kunnen zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus als je meer ruimte voor columns wilt, geef je dus de columns het subsubsubforum.
|
Alles leuk en wel, maaruhm sorry dat ik stoor maaruhm...
Sinds ik maar een onschuldig lid ben en dus nog niet de kracht bezit om een columnwedstrijd op touw te zetten, dan zal iemand anders...enkele forumbazen waarschijnlijk eens een 1e stap moeten zetten...dus uhm...wie biedt zich aan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook moet je er rekening mee houden dat lang niet alle mensen iedere dag online komen, dus je moet mensen altijd wel te dijt geven om te reageren. Ik snap dat je entausiast bent en het zo snel mogelijk zou zien gebeuren, maar er moet nog vrij veel overlegt en geregelt worden. Ik ga dit weekend eerst nog aan de slag voor de verhalenwedstrijd (er zit nog wat leuks aan te komen en de wetstrijd van april) en daarna kan ik hiermee verder.
||
Citaat:
*houdt zich in over alle spellingsfouten* Thanks voor je antwoord en inderdaad, ik was wat TE enthousiast ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine #2 catootje | 434 | 01-04-2006 21:37 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |