![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja ,de tweede keer was beter ,en de keren daarna nog beter ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het was te snel..
Ik was uit mn tent gesneakt.. Het bed kraakte.. Ik wilde niet maar toch wel.. Hij was hardhandig.. Net een messteek.. Was niet ontspannen.. Volgende keer beter.. Ik beschouw mezelf als ontmaagde maagd.. Groetjes Een 'maagd'
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kwas te nieuwschierig.. en neej, niet eens verliefd enzow.. eerste keer met mn vriend daarna (nu ex) was wel heeeel erg romantisch en leuk en lekker enzow.. dus dat zie ik liever als die eerste keer ervaring enzow |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kheb die eerste keer ervaring wel gehad maar dan niet eerste keer sex, maar eerste keer sex met muh ex en de eerste keer sex met mn huidige vriend.. dat was allebei heel speciaal en romantisch. dus toch beetje ingehaald |
![]() |
|
Verwijderd
|
onze eerste keer was op een verjaardagsfeestje
![]() ik zal 't wel ff uitleggen hoor, anders krijg je zo van die reacties van "oh my god, hoe kun je" ![]() wouter (jan z'n neef) was jarig, en 't was feestje aan de vijver van jan z'n ouders. nu kwamen m'n ouders me om twee uur weer halen, en ze (kelly, dieter, wouter) wilden eigenlijk naar de fuif in de buurt, maar het had eigenlijk idioot geweest als ik daar ook mee naartoe ging en daar inkom ging betalen om daar een half uurtje te kunnen blijven, dus bleven ik en jan aan de vijver, tot ze mij kwamen halen, en dan zou jan achternakomen naar die fuif. de rest van het gezelschap bleef wel slapen aan de vijver, dus daar lagen een paar matrassen enzow. en wij maakten het ons daar wat gezellig, de stoof aan, lekker warm voor de stoof op de matras... van het één kwam het ander en ineens waren we allebei naakt ![]() ![]() ![]() ![]() en twee minuutjes later knikte ik van... pak die condoom maar ![]() 't ging allemaal heel lief en zachtjes, jan vroeg om de halve minuut "gaat het schat?", "gaat het nog?", "zeg het als het pijn doet hé, dan hou ik direct op". lievvvvvvvvvv... het voelde echt zoooooooooooooo goed... right place, right time, right person, right feeling... ik hou van hem... ~Elke~ |
![]() |
|
![]() |
mn 1e x was toen ik 13 was...nu vind ik dat eigenlijk nog iets te jong was maarja ik had al een halfjaar met die persoon, hij was een paar jaar ouder en ik vond mezelf er klaar voor....
het deed echt ONGELOOFLIJK veel pijn, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad alles werd zwart voor mn ogen.....mjah ik kreeg de allerkleinste tampon die er bestond er al niet in.... hij was wel heel erg lief ik moest huilen van de pijn en hij hield me vast en hij kreeg er zelf ook tranen van in zn ogen....het was voor de rest wel romantisch met kaarsjes enzo...en hij was echt heel lief... maar toch vind ik t jammer dat t zoveeel pijn deed... kep net me nieuwe vriend ontmaagd...haha...dat was opzich wel vaag het was wel romantisch enzo alleen ik wist niet goed hoe ik nou voor hem moest doen want voor hem was t niet de 1e keer...we kregen dat condoom niet goed om en toen ie eindelijk om was en we het NET wouden gaan doen na 1,5 uur riep mn zusje "ik moet NU acrylverf hebben!!!!!!!!" damn, ik was echt pissed....maarjah later was het heeel leuk...hehe.... ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 22:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn 1e keer... jah...
Die jongen kende ik al een jaar, en sinds een maand of 4 waren we echte goeie vrienden. We vertelden elkaar alles en als we elkaar zagen, altijd knuffelen etc. Hij bleef 2 nachtjes bij mij slapen omdat mn ouders weg waren. Nou de 1e avond begon hij me te zoenen etc, en op den duur gingen we naar boven. We waren zo al een half uurtje bezig, en op den duur kon ik het echt niet meer houden ![]() Maar omdat ik wist dat hij nogal met z'n ex zat, had ik zoiets van: hoe gaat dit aflopen. Nou de dag erna was het nog steeds harstikke gezellig, en hij deed net of we iets voor vast hadden (knuffelen, zoenen, etc etc etc). Maar we gingen savonds stappen en toen zag hij dat meisje weer, en toen smste hij dat hij niet kon kiezen. Bedankt, ik wilde mijn 1e keer bewaren voor een speciaal iemand, en dan niet zomaar voor 1 keer. Maar meneer wil z'n ex terug, en daar komt hij dan pas achter als hij mij net de dag ervoor ontmaagd heeft. Hoera. Nou die vriendschap kantie toch ook wel mooi z'n reet steken (jah sorry, tis nogal 'vers', zo'n 3 weken geleden) ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onze eerste keer was heel lief en ook wel romantisch. Deed wel beetje pijn, maarjah kan gebeuren... Kep er absoluut geen spijt van iig.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een meisje leren kennen op vakantie in een zomer. Ik was 2 weken naar kreta
Laatste 3 dagen was ik met haar.. Ze was zeg maar mn vakantievriendinnetje. Omdat het de laatste avond was,wilde ik nog ff alleen zijn met haar..maar ik dacht helemaal nie aan sex..ja knap he ![]() Toen zei ze ik wil met je mee naar het appartement..ik: uhm jah ok is goed Begonnen te zoenen..opeens in appartement..wel gestuntel van mijn kant ![]() Zij had al enige ervaring. t eerste wat gebeurde was dat ik pleurde op de grond toen ik mn broek uit wilde doen ![]() Het bed kraakte ook zoiets ![]() Ik heb er geen spijt van..ik heb haar daarna nog maar een paar keer gezien..en dat was t ![]() Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 00:50. |
![]() |
|
Het was echt heel erg van "okee......laten we het maar gaan doen dan." Helse pijn (bijt-in-je-vuist-want-dan-schreeuw-je-niet-pijn), bloed en tja...... eigenlijk was er geen bal aan. Niet echt dat je zegt van "poepoe, dat was wel voor herhaling vatbaar".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|