Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ze hebben mensen persoonlijke benaderd over verhaaltjes schrijven (ik schrijf ook een stuk samen met een vriendin). Maar niks is verplicht bij ons. Ze vroegen ons alleen een enquete en een soort quiz in te vullen. De rest wordt geregeld.
|
Wij hebben een examenstunt op de laatste lesdag met leuke dingen voor leraren en voor leerlingen ... daarna hebben we een barbeque op het schoolplein met alle eindexamenkandidaten...en ten slotte hebben we nog een feest van 8 tot 3...
![]() EN we krijgen een jaarboek met bij alle leerlingen een leuk stuk tekst en foto's van de dingen die we hebben meegemaakt...erg leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op de LSD is er de examenstunt, die wordt georganiseerd door de examencomissie, net als het examenfeest de avond ervoor. De examencomissie bestaat uit een aantal enthousiaste (en idiote) leerlingen. Zij willen niet zeggen wat we voor een stunt krijgen of wat het thema van het examenfeest wordt. Dat horen we nog wel, zeggen ze dan. De stunts zijn bij ons op school altijd wel heel origineel, dus ze kunnen zich er niet afmaken met het dichtlijmen van de sloten oid. Er is een aparte redactie voor het fotojaarboek. Wij moesten daarvoor een enquete invullen( leukste leraar, lekkerste kontje, knapste medeleerling ed) en een stukje van ongeveer 10 regels over je schoolperiode schrijven. Dat komt samen met je laatste pasfoto in het jaarboek. Ook schrijft iedere sectie een stukje en schrijven de mentoren een verhaaltje over hun klas, daar komt dan de klassenfoto bij. Ook komen er verslagen en foto's van de werkweken in. Bij ons hoef je het boek niet te kopen. Tijdens de diploma-uitreiking doen de leraren ook altijd van die sketches enzo, dacht ik.
|
![]() |
We hebben een eindgala maar dat is allemaal al geregeld. Thema is jaren '70 en je moet of in gala kleding komen of in jaren zeventig kleren. Met LSD wordt niet zoveel gedaan bij ons op et gebouw daarvoor ga ik liever naar het andere gebouw bij ons op school. Verder zit ik in het jaarboek gedoe en daar zijn we nu volop mee bezig
![]()
|
Wij hebben 29 april kolder dag (ofzoals de meeste dat noemen examenstunt). Het thema is carribisch carnval.. Komt een cocktail bar etc. Wordt denk ik wel heel leuk. Ook eindexamengala, maar dat duurt nog een tijdje..
|
![]() |
heey hallo iedereen!!
![]() wij gaan in de school alle tafels en stoelen omgooien en we gaan een soort van big brother doen we blijven dan op school overnachten. en we nemen dit allemaal op op video. en voordat we dit allemaal gaan doen,maken we een dreigvideo haha wel geinig dus allemaal nu hopen dat het lukt!! ![]() ![]() ![]() kuzzies anneke
|
Jaarboek is er dit jaar niet bij (lagere klassen zouden dat moeten doen en daar waren te weinig vrijwilligers) en kolderdag of examenstunt leidt bij ons tot een schorsing en/of zakken. Oftewel wij mogen helemaal niets tot het examen
![]() |
![]() |
|
Wij moeten alles wat we willen zelf organiseren. Op de Laatste schooldag (29 april) houden we onze examenstunt. De plannen zijn nu dat we een enorme kwarktaart gaan maken en die dan gaan verkopen voor het goede doel (op dezelfde dag is het 's middags ook sponsorloop enzo voor het goede doel, dus heel die dag staat een beetje in dat thema).
Ook het examengala moeten we nog zelf organiseren maar we zijn wel een beetje laat dus het is de vraag of we nog een discotheek ofzo af kunnen huren want dat is wat er voorgaande jaren altijd gedaan werd.
||
Citaat:
En volgens mij is er dit jaar (iig door 6 vwo) geen examenstunt.
|
vorig jaar hadden wij examenstunt op het hpc.
thema was tv shows; dus euh HPC In bewegeing (nederland in beweging) ![]() Zwakste schakel ![]() Goede tijden slechte tijden ![]() en als klapper IDOLS ![]() idols was karaoke voor de leraren ![]() ![]() foto's www.believe-in-music.nl foto's -> 25 mei 2003 mischien een idee voor jullie
||
Citaat:
|
Bij ons bestaat het jaarboek trouwens uit foto's uit de eindklassen, een paar verhalen van leerlingen en leraren, en namenlijsten met telefoonnummers etc, en wat mensen nu gaan doen.
Niet zo heel erg boeiend eigenlijk.. maar wel leuk om te hebben. (En ik heb straks lekker een hele collectie ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Wij hebben een stunt die helaas elk jaar saaier wordt omdat we steeds minder mogen
![]() ![]() Nou wij hebben dus stunt en bbq daarna en we hebben ook nog een keer een gala alleen niet op die avond geloof ik. Verder hebben wij een stintblad met allemaal fotootjs van eindexamenleerlingen, en daarbij staat wat je gaat doen en een spreuk. Dat stuntblad wordt nu dus ook weer dubbel zo dik ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bij ons blijven ze ieder1 achter na lopen om een jaarboek stukje te schrijven. Ze dreigen er zelfs mee om een stukje dat je al eerder ergens voor moest schrijven te publiceren
![]() ![]() ![]() Wat trekken jullie aan ![]() |
![]() |
|
zo net mijn laatste pta's achter de rug
![]() maar omstreeks het examen doen we: een examenstunt. dit jaar voor het eerst een onofficiele examenstunt omdat wij die door de VWO verzonnen stunts wel zat zijn: 1 keer een 'leraren maken elkaar vies' stunt is leuk, maar ieder jaar niet! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-'Ontvoer' 's ochtends de leraren (achterop een boerenkar ofzo), breng ze naar een schuur of iets, en kook ontbijt voor ze. (je zegt natuurlijk niks voortijd, dus de rest van de school komt het eerste uur op school voor niks) -Laat leraren tegen elkaar vechten in sumopakken (erg leuk effect!) -Zet je schoolplein onder water -Neem alle leraren mee naar de disco, in bedrukte t-shirts uiteraard Nou ja, tot zover wat op onze school de afgelopen jaren bedacht/uitgevoerd heeft. Vooral de eerste was echt heel cool!
||
Citaat:
maar we zouken weer verder: leraren ontvoeren lijkt me vet, ik ken er wel een paar die meedoen. maar mee naar de disco denk ik ze niet te krijgen ![]() ps. goede tips
||
Citaat:
Bij ons zijn zo'n leuke dingen geweest, zo'n opblaasbaan waar leraren vanaf moesten, leraren koeien laten melken en country dansen, op een paal zitten en elkaar dan met skippyballen in een modderbad duwen zowat allemaal. Af en toe vraag je je af, hoe verzinnen ze het toch. Ja geen idee, ik weet nix leuks meer. @Tinus11---> heb je geen leuke ideeen van de sjouting ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wij hebben allemaal commissies voor de laatste schooldag. Er wordt bij ons wel redelijk veel aan gedaan. We hebben commissies voor de stunt, een monument, jaarboek, lsdband, cabaret, voor de versiering en voor het eten op die dag. En dan ook nog een hoofdcommissie die het grote feest voor die avond regelt en sponsors zoekt. Het thema van de lsd is Love Parade en iedereen komt dan verkleed op school, school wordt er naar aangekleed. Er is de hele dag wat te doen op school. En in het park naast de school wordt vooral veel gedronken,.. heel veel gedronken..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wij hebben een LSD-commissie die dat regelt. Op 28 april hebben we LSD op school, met als thema Fantasy, overdag hebben we een feest op school, met allemaal acts en iedereen komt verkleed naar het thema. 's Avonds hebben we een gala, verder krijgt iedereen een jaarboek en een LSDt-shirt met alle namen van de eindexamenleerlingen.
|
![]() |
|
tja.. bij ons werd er getwijfeld tussen een Hoerenbal ( ordinair feest ) of hawaii
Zegt genoeg over onze school... ![]() gelukkig is het dan maar hawai geworden.. zucht.. wij gaan bbq en we gaan dat feest houden dan. en we gaan nog naar amsterdam of snowboarden of naar duinrell.. Echt gezellig wordt het niet... gezien de sfeer vd school.. hmm |
![]() |
||
Citaat:
![]() bij ons, als het goed is word er aan het jaarboek gewerkt. we hebben 27 april (dacht ik) een eindexamenstunt. vorig jaar met de eindexamenstunt hadden er mensen geklaagd vanwege het geluid (terwijl het overdag was!) en toen kwam er politie en moest de muziek zacht en bladiebladiebla... werd gelijk minder gezellig. hopelijk zeuren ze dit keer niet zo. xx
|
Verwijderd
|
voor zo ver ik weet komt er een examenstunt. vorig jaar was voro het eerst een beetje een leuke stunt sinds ik op school zit. verder word er door de feestcommissie geloof ik een examenstunt voorbereid waar de rest van de examenleerlingen niks mag weten.
kortom ik merk wel wat er gebeurt, als er al iets gebeurt |
![]() |
|
Normaal gaan de eindexamenklassen op de laatste lesdag met de bus naar Euro Disney in Parijs een dagje, maar dit keer is er een strandfeest geoorganiseerd (eind april...) Nu zegt al bijna iedereen niet te gaan, het is drie kwartier rijden en iedereen had zich verheugd op dat andere, maar ja.
Ook wortd er elk jaar een fotojaarboek gemaakt, dat is altijd wel leuk. In het begin van het jaar kan je je opgeven om eraan mee te werken en dan worden er uit elke examenklas twee uitgekozen. Daar komen dan verslagen en foto's in van de reizen die we in de vierde gemaakt hebben, foto's die op een gewone schooldag gemaakt zijn in de pauze, in de klas enz en iedereen die examen doet schrijft een stukje over zichzelf, leukste gebeurtenis op school, wat de vervolgopleiding wordt enz ook staat er een foto uit de eerste klas bij en uit de examenklas. Is altijd wel leuk om eens door te kijken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er is bij ons wel een feest op het schoolplein op 14 mei maar daar is nog niks over bekend en voor de rest word er volgens mij ook niks gedaan. Examenstunt mag geloof ik niet meer.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 |