Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wel gelovig, maar ik houd niet van mensen die beweren dat je met alles maar bij jezus aan moet kloppen.
Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe doe je dat, er mee om leren gaan, controle uitoefenen. Het een aan en uit knop geven? Ik probeer het wel, maar 't is moeilijk soms.
|
Hoi Lean,
Je kunt op meer manieren tegen dit probleem aankijken. Eén van die manieren is deze: Dit wordt: "heldervoelendheid" genoemd. Problemen die heldervoelenden hebben, lijken vaak op elkaar. Een van die problemen is dan bijv, dat je moet kunnen onderscheiden, welke gevoelens van jezelf zijn en welke niet. En natuurlijk, dat als er een probleem gevoeld wordt, dat het niet je eigen probleem is en dat je er (meestal) niets aan kunt doen (en dus ook niets aan hóeft te doen). Als je je zo instelt, dan kun je denk ik meer voor de ander betekenen, juist omdat je zelf "vrij" bent van het probleem. Als je het erg vindt bijv, of als je zelf last van die gevoelens hebt, dan is het vaak al moeilijker om neutraal (en dus zuiver) te blijven voelen. Een site waarin dieper op deze problemen voor heldervoelenden wordt ingegaan, vind je hier: heldervoelendheid.nl Dit is een site van de NVHM, de Nederlandse Vereniging van Heldervoelende Mensen. Maar volgens mij is de site op het moment niet in orde, de vorige keer dat ik er was, waren er veel meer pagina's te zien, dan die 3 die ze er nu hebben. Dus je vriend kan misschien vaker hier gaan kijken, of die pagina's erbij komen misschien. Of anders mailen naar info@heldervoelendheid.nl groeten, peter. Mutant: quote verhaal op vraag ts weggehaald. Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 10:09. |
![]() |
|
Soms geeft Internet Explorer niet de hele site van heldervoelendheid.nl te zien. Om toch die informatie op je scherm te krijgen, waar ik het hierboven over had, kun je beter deze url intypen in plaats van www.heldervoelendheid.nl :
http://www.heldervoelendheid.nl/infobody.htm groeten, peter. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Psychologie |
Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet mathfreak | 121 | 20-11-2003 20:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik ben de enige michieldewit | 75 | 27-09-2002 12:42 | |
Psychologie |
Eigenschappen Verwijderd | 46 | 16-08-2002 13:31 | |
Psychologie |
komt het terug bij mij? bluebell | 11 | 22-07-2002 19:53 |