Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 18:43
Verwijderd
Ikzelf vind het heerlijk als mijn vriend me keihard neemt en dat ik dan dus eigenlijk niets kan doen.
Dus het idee dat hij door zou kunnen gaan als ik zeg dat ie moet stoppen. gewoon het hele idee dat ik machteloos ben, dat ik niets kan doen.. en dat ie me dus tegen mijn zin zou kunnen nemen..
En dan nog lekker hard ook..

Nu moeten je niet gaan denken dat ik graag verkracht zou willen worden, want ik weet natuurlijk wel dat ie zou stoppen als ik dat zeg... tis gewoon het idee..
Ik zou hetook echt niet fijn vinden als ie door zou gaan als ik echt zeg dat ie moet stoppen.. En dat weet ie..

het is meer het machteloze idee..

Dat machteloze wil ik zelf, omdat ik wel iets te zeggen heb. Maar zou ik echt machteloos zijn, dan vind ik het al minder leuk.

Maar zoals vastbinden ofzo lijkt me ook geil

Het is dus niet zo ziek als het lijkt, het gaat puur om het idee, dus het moet geen echte werkelijkheid gaan worden dat ik tegen mijn zin genomen word ofzo, dat dat even duidelijk is

Herkent iemand dit? Of heeft jouw vriend/in dit?
En wat vinden jullie ervan.. en wat is jullie gevoel hierbij?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:46
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ikzelf vind het heerlijk als mijn vriend me keihard neemt en dat ik dan dus eigenlijk niets kan doen.
Dus het idee dat hij door zou kunnen gaan als ik zeg dat ie moet stoppen. gewoon het hele idee dat ik machteloos ben, dat ik niets kan doen.. en dat ie me dus tegen mijn zin zou kunnen nemen..
En dan nog lekker hard ook..

Nu moeten je niet gaan denken dat ik graag verkracht zou willen worden, want ik weet natuurlijk wel dat ie zou stoppen als ik dat zeg... tis gewoon het idee..
Ik zou hetook echt niet fijn vinden als ie door zou gaan als ik echt zeg dat ie moet stoppen.. En dat weet ie..

het is meer het machteloze idee..

Dat machteloze wil ik zelf, omdat ik wel iets te zeggen heb. Maar zou ik echt machteloos zijn, dan vind ik het al minder leuk.

Het is dus niet zo ziek als het lijkt, het gaat puur om het idee, dus het moet geen echte werkelijkheid gaan worden dat ik tegen mijn zin genomen word ofzo, dat dat even duidelijk is

Herkent iemand dit? Of heeft jouw vriend/in dit?
En wat vinden jullie ervan.. en wat is jullie gevoel hierbij?
hmzzz dat vast binden lijkt me ook wel geil ik heb het alleen nog nooit geprobeerd..
Maar ik snap je wel.. tis ook wel cool.. als hij de "baas" is.. en jij dus machteloos bent..
het heeft wel wat
Oud 05-05-2002, 19:28
Verwijderd
jah.. ik herken ut wel..

tmoet owk echt mn vriend zijn want die vertrouw ik helemaal.. Maar idd dat idee dan, een soort gespeelde machteloosheid.. jah, helemaal mee eens idd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:53
Verwijderd
Hmz, nou, ik moet zeggen, als fantasie, ok Maar als het echt gebeurd... tja, ik heb er niet echt ervaring mee, he
Maar ok, momenteel zou ik ut wel cool vinden, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 08:03
youriw
youriw is offline
je moet elkaar ook compleet vertrouwen daarin, zoals je zelf al zegt, hij moet stoppen als ik het zeg. maar los van dat, het is inderdaad een geil idee.

en vastbinden is leuk, uiteraard ook weer alleen als je elkaar vertrouwd. maar het idee dat jij, als overheersende partij, dan kan bepalen hoe er geneukt wordt en hem of haar kan pesten door hem of haar net niet te laten klaar komen ... maar andersom, om je helemaal over te geven, dit is mijn lichaam, doe met me wat je wilt ... erg lekker hoor!

maar, 'nee' is 'nee', ook dan, vertrouwen is de basis van het vastbinden enzo
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:53
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
"gevoel van machteloosheid"
precies hetzelfde als jij.....écht machteloos zou ik niet willen zijn, maar het idee windt me wel op
Gewoon, wetend dat hij wél zou stoppen als je het vraagt, maar dat je voor jezelf toch machteloos denkt te zijn.......en vastbinden enzow...: vinnik heeeeel geil
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:34
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
precies hetzelfde als jij.....écht machteloos zou ik niet willen zijn, maar het idee windt me wel op
Gewoon, wetend dat hij wél zou stoppen als je het vraagt, maar dat je voor jezelf toch machteloos denkt te zijn.......en vastbinden enzow...: vinnik heeeeel geil
Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Citaat:
Piccola schreef:
Helemaal mee eens!
haha gelukkig, ben tenminste niet de enige die zo "ziek" is

Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:48
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dat heeft mijn vriendjuh een keer bij me gedaan, en dat was best wel geil jah!
Dat is iig het uitproberen waard!
Oud 06-05-2002, 16:16
Verwijderd
ja.. bedenk me nu ineens he! Wak supergeil vind is als hij alles nog aan heeft en ik helemaal naakt ben en das om dezelfde reden.. zo van hij kan alles bij me doen en overal aanzitten en ik kan bij hem heel weinig.. is ook beetje dat 'kwetsbare' gevoel ofzow.. en van machteloosheid.. jaaaah.. je bent dus echt niej ziek hoor!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja.. bedenk me nu ineens he! Wak supergeil vind is als hij alles nog aan heeft en ik helemaal naakt ben en das om dezelfde reden.. zo van hij kan alles bij me doen en overal aanzitten en ik kan bij hem heel weinig.. is ook beetje dat 'kwetsbare' gevoel ofzow.. en van machteloosheid.. jaaaah.. je bent dus echt niej ziek hoor!!
heeey koel... idee

maar tis idd wel fijn om te weten da'k nie zo heel ziek ben haha
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Qua ideëen over sex identificeer ik me toch echt duidelijk meer met meisjes dan met jongens .
Oud 06-05-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Qua ideëen over sex identificeer ik me toch echt duidelijk meer met meisjes dan met jongens .
Dat doe ik nou juist net andersom

Nou eh, eigenlijk ook niet... af en toe -_o
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:58
chanel
chanel is offline
ik DENK dat we t allebei wel leuk vinden, alleen ik iets minder regelmatig als hij (met vastbinden en zo, blinddoeken etc)
dat kan je volgens mij bij hem vaker doen dan dat ik r zin in heb

Chanel
Oud 07-05-2002, 21:31
lake bodom
lake bodom is offline
ben t met je eens , vinnut ook geil...
en zoals ik hier lees vinden de meeste dat, dus t lijkt me dan totaal niet ziek he
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vastbinde is ook geil dan kan k ook niets doen en blinddoekt ie me das echt wel geil hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:19
youriw
youriw is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
vastbinde is ook geil dan kan k ook niets doen en blinddoekt ie me das echt wel geil hoor!!!
en dan laat ie je een uurtje alleen liggen ... wat dan?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:42
Tom
Tom is offline
Dat is gewoon SM.
Oud 30-05-2002, 11:43
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
youriw schreef:

en dan laat ie je een uurtje alleen liggen ... wat dan?
da doek natuurlijk nie frikandel...
duh

k wor nooit vastgebonde *HINT*

Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
whhahaha o en die handboeien die kan k zelf wel loskrijgen hoor!! zijn maar van de expo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:45
youriw
youriw is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
k wor nooit vastebonde *HINT*
wrom nie? ze is dan waarschijnlijk heel gewillig ... doet ze alles om los te mogen ...

of ze is pislink ... dan kan je haar maar beter nog even laten liggen, voor je eigen veiligheid
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:47
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
youriw schreef:

wrom nie? ze is dan waarschijnlijk heel gewillig ... doet ze alles om los te mogen ...

of ze is pislink ... dan kan je haar maar beter nog even laten liggen, voor je eigen veiligheid

*proest*
WHAHAHAHHAAHA ghehehehe

nej hor ze is best lief als ze daar zo ligt en k zorg er wel voor da ze geen tijd heeft om boos te worde

Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:49
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
youriw schreef:

ikke zeg niks
*zwijgt in alle talen*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten