![]() |
|
je moet elkaar ook compleet vertrouwen daarin, zoals je zelf al zegt, hij moet stoppen als ik het zeg. maar los van dat, het is inderdaad een geil idee.
en vastbinden is leuk, uiteraard ook weer alleen als je elkaar vertrouwd. maar het idee dat jij, als overheersende partij, dan kan bepalen hoe er geneukt wordt en hem of haar kan pesten door hem of haar net niet te laten klaar komen ... maar andersom, om je helemaal over te geven, dit is mijn lichaam, doe met me wat je wilt ... erg lekker hoor! maar, 'nee' is 'nee', ook dan, vertrouwen is de basis van het vastbinden enzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon, wetend dat hij wél zou stoppen als je het vraagt, maar dat je voor jezelf toch machteloos denkt te zijn.......en vastbinden enzow...: vinnik heeeeel geil ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja.. bedenk me nu ineens he! Wak supergeil vind is als hij alles nog aan heeft en ik helemaal naakt ben en das om dezelfde reden.. zo van hij kan alles bij me doen en overal aanzitten en ik kan bij hem heel weinig.. is ook beetje dat 'kwetsbare' gevoel ofzow.. en van machteloosheid.. jaaaah.. je bent dus echt niej ziek hoor!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar tis idd wel fijn om te weten da'k nie zo heel ziek ben ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik DENK dat we t allebei wel leuk vinden, alleen ik iets minder regelmatig als hij
![]() dat kan je volgens mij bij hem vaker doen dan dat ik r zin in heb Chanel
||
Citaat:
*proest* WHAHAHAHHAAHA ghehehehe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nej hor ze is best lief als ze daar zo ligt en k zorg er wel voor da ze geen tijd heeft om boos te worde ![]()
Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 11:51. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Seks gehad met een ander Jij-Jij | 242 | 27-04-2003 22:12 | |
Seksualiteit |
wie doet... Gerard SnEl | 11 | 20-03-2003 12:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden MasterMolly | 214 | 12-05-2002 16:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |