Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb overigens wel een lichte voorkeur voor het wel verplichten van tags, want op die manier kan een topictitel bijna niet onduidelijk worden. Is dit toch een enkele keer het geval dan kan een fb hem even aanpassen (en dat zal denk ik echt niet vaak nodig zijn). Overigens vind ik de suggestie van Manuzhai om een sterretje achter gewijzigde titels te zetten ook erg goed. Op die manier zullen leden meer aangespoord worden om de titel in één keer goed te doen. Ik ben dus voor tags, maar als veel mensen er tegen zijn vind ik dat ook best, maar dan zou het wel uit de mededeling gehaald moeten worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Rob: logisch dat je de Ati Radeon 900 niet kent, die bestaat niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jullie komen zeg maar met het idee om het door te voeren.. Maar dat houd niet in dat jullie er zelf achter staan ![]() |
![]() |
||
![]() |
ik ben het helemaal eens met de eerste post van **********
Citaat:
1. een tag verplicht mensen wat langer na te denken over hun topic titel, dus dat is sowieso al goed. 2. met tags kan de lezer snel zien of iets interessant zou zijn voor hem/haar of dat hij/zij misschien kan helpen.
||
Citaat:
Een voordeel zou kunnen zijn dat het duidelijker wordt wanneer iemand al zelf een goede titel gemaakt heeft.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als de forumsoftware geupdate word dan gaat het verloren.. Verder is het ook helemaal niet nodig op alle andere fora.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bv: Code:
[windows] \_Kan ook samen [linux] / de [OS] tag zijn [fotobewerking]/[imaging] (één van de twee als standaard dus) [netwerk] [driver(s)] [PHP] [software] (bij een verzoek om een bepaald stukje software) [internet]/[inet]/[web] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() [OS] kan als je algemene discussie wilt hebben, alhoewel [color=green][Discussie] Operating Systems[/green] ik ook een mooie titel vind.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Evaluatie S&M beleid Enlightenment | 1 | 05-05-2004 02:23 |