Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nog een leuk trucje om ze te doden is ze onder stroom te zetten. Zorg dat ze bij Mechanical/Technische skill 0 punten hebben en laat ze dan na het handen wassen of douchen of terwijl ze in een plas water staan een kapotte tv of lamp enzo repareren. Welis gezien? Eerste keer schrok ik me dood want toen stond me geluid heel hard en dan ging die gillen. En je ziet zo ze skelet. Maar,, ik heb een geweer gevonden die je aan de muur kan hangen, op www.simsplus.com en dan objects, dan decoration, en dan een paar pagina's doorscrollen (onderaan next page bedoel ik). Ook heb ik de skin van de politie agente aangepast zodat ze een pistool onder haar riem heeft, ziet er wel stoer uit maar het is nog niet helemaal correct. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat een volksmennerij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laat die nieuwe bewoner er in lopen en verwijder de deur, wacht tot die gestorven is en verkoop de urn (levert nog een beetje op). Zet er dan een nieuwe deur in, en het liedje begint van voor af aan bij de volgende nieuwe bewoner ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gebruik dan gewoon Ct-Sh-C rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je het wil spelen zonder codes, is zowel mijn als zijn manier HEEL effectief! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
wil je geld verdienen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als het dan goed loopt moet het toch een redelijk lopend zaakje worden, of begin ik nu optimistisch te worden? |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
The Sims 2 Thriller luckylovescc | 1 | 08-09-2008 13:23 | |
Games |
The sims hot date instalatie-probleem uitleg met foto's lyntjuh | 37 | 05-10-2004 21:37 | |
Games |
the sims werkt niet Verwijderd | 8 | 15-02-2004 18:59 | |
Games |
The sims superstar wouter_002 | 9 | 08-05-2003 15:58 | |
Games |
The Sims: installatiedrama's!!! Summersmile | 4 | 31-03-2003 12:36 | |
Games |
help! The sims! kim13 | 4 | 05-06-2002 19:06 |