Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2004, 13:23
kleinedraak
Ik weet niet zo goed of het hier hoort. Ik zou niet goed weten waar het anders hoort, anders verplaatsen jullie hem, maar.
De laatste jaren gaat het niet zo goed met me enzo maar gelukkig heb ik twee lieve mensen opschool die voor me klaar staan als ik daar behoefte aan heb. De laatste tijd voelde ik me erg schuldig dat ik deze leraressen opzadelde met mijn problemen. Ze hadden altijd goede raad voor me en gaven me complimentjes, ze steunden me als het slecht ging en vonden me niet irritant(dit dacht ik dus). Nja om een kort verhaal lang te maken Ik ben dus al een tijdje niet mee bij de leraressen geweest(ik praat overigens onafhankelijk van elkaar met ze). Een van die twee is mijn mentor en die zie ik gewoonlijk 4x per week maar van die andere vrouw had ik nooit les gehad ofzo. Sinds de week voor carnaval heb ik haar niet meer gesproken. Deze hele week viel ze al uit; en wat blijkt: ze heeft kanker
Ze heeft zoveel voor me betekend enzo, ze heeft me de positieve kanten van het leven laten inzien en heeft me leren vechten!
Ik weet dat zij niet houd van persoonlijk contact over haar zegmaar. Toch wil ik iets voor haar doen. Een kaartje sturen ofzo. Maar wat moet ik erop zetten. Zij heeft me geleerd niet zielig te zijn dus ik wil er niet iets heel zieligs opzetten. Ik weet dat het moeilijk is maar heeft iemand tips???

P.s. Ik heb veel familie-leden/kennissen aan kanker verloren en ik ben bang dat haar nu hetzelfde overkomt(ik heb het ook via via gehoord dus ik weet niet hoe erg het met haar is enzo)
Liefs.......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2004, 13:31
Andora
Andora is offline
hmm,misschien kan je wel gewoon een kaartje sturen met dat je haar veel sterkte wenst? tenminste, lijkt me dat je dat altijd wel kan waarderen...

veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 13:31
DvoorA
DvoorA is offline
rot voor je, deze situatie, en lief dat je iets terug wilt doen voor haar

Ik denk dat je zelf het beste kunt bepalen wat er op het kaartje moet, omdat jijzelf alleen weet welke grenzen jullie band/vriendschap heeft. Dus wat je wel of niet tegen haar kan zeggen, snap je?

Ik denk dat je lerares er het blijst mee is, dat je haar ook praktisch helpt, net als zij jou. Dat je dus aanbied te helpen als het nodig mocht zijn, en dat ze -als ze daar behoefte aan heeft- net zo goed bij jou terecht kan als jij bij haar.

succes
Oud 23-04-2004, 14:23
kleinedraak
Citaat:
DNMB schreef op 23-04-2004 @ 14:31 :

Ik denk dat je lerares er het blijst mee is, dat je haar ook praktisch helpt, net als zij jou. Dat je dus aanbied te helpen als het nodig mocht zijn, en dat ze -als ze daar behoefte aan heeft- net zo goed bij jou terecht kan als jij bij haar.
succes
Ja ik begrijp goed wat je bedoelt. Maar dat laatste is toch best moeilijk. Ik bedoel ik denk sowieso niet dat zij de behoefte voelt om het er met mij over te hebben ofzo! Ik zou niet eens weten HOE ik haar zou kunnen helpen(ze woont sowieso 25km van hier vandaan dus) Mja misschien schrijf ik er wel iets op van: Ik wou dat ik u kon steunen zoals u mij gesteunt heeft. Ik ga iig op internet naar gedichtjes zoeken ofzo.
Verdere tips zijn altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 17:11
Yaantjuh
Yaantjuh is offline
Heej!!

Ik denk dat je zeker iets moet laten horen van jezelf. Neit alleen omdat het wel zo aardig is en omdat ze jou ook heeft geholpen, maar ook voor jezelf. Dat je het gevoel hebt dat je ook iets terugdoet zeg maar. Een kaartje lijkt me het meest gepaste.
Je moet er iets opschrijven wat je zelf bedenkt natuurlijk en niet wat iemand op dit forum voor je bedenkt, het is JOUW kaartje en je lerares heeft er weinig aan om te tekst van andere forummers te krijgen!
Maar we kunnen je natuurlijk wel een beetje op weg helpen!
Schrijf haar dat je het hoorde en dat je het heel erg vind en natuurlijk ook dat je aan haar heel erg veel hebt gehad. Dat je je stukken beter voelt door die gesprekken met haar.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:48
Rensketje
Rensketje is offline
Hoi,

Heel vervelend voor je zeg!
Ik ben het idd eens met wat de mensen voor mij al hebben geschreven.

Zelf heb ik ongeveer precies hetzelfde meegemaakt. Ik was overgestapt na twee jaar, naar een hoger niveau, en zij gaf me daarvoor bijles. Langzamerhand werden we steeds vertrouwelijker, en steunde ze mij, bij alles waar ik meezat. Het ging toen met mij, ook niet goed. Zij heeft ook mij de positieve kanten van het leven weer laten zien, en me geholpen. Toen bleek dat ze zou gaan scheiden, en ze iets had met een mededocent, (de mentor van haar zoon weer). Niemand op school waardeerde dit echt, en veel docenten vonden het maar stom. Ze was toen overspannen, en het ging helemaal niet goed, omdat deze docent besloot toch bij zijn eigen vrouw te blijven.

Ik heb haar toen ook een kaartje gestuurd, dat ik gehoord had dat het niet zo goed ging, en dat ik hoopte dat alles weer goed zou komen. Ik heb er een heel verhaal opgezet, ook hoe het verder met mij ging, en haar bedankt voor de steun die ze mij gegeven.

Misschien kun jij dat ook doen? Je kunt ook gewoon zeggen dat je er heel erg mee zit, dat ze zo ziek is. En dat je iets terug wilt doen, omdat zij ook zoveel voor jou heeft betekend. Dat lijkt misschien raar om erop te zetten, maar ze zal het vast wel waarderen denk ik!

Heel veel sterkte, en ik hoop voor je dat het niet zo heel erg is met je lerares.

Gr's renske
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 10:07
kleinedraak
Heey mensjes
Thanx voor jullie steun. Ik zit er eigenlijk best erg mee, en niemand begrijpt dit. Oke ze is in de klas niet de meest favo lerares(lees helemaaaaaaaal niet geliefd) maar ik heb nooit les van haar gehad dus ik ken haar alleen van de steun die zij mij gaf! Ze heeft me er echt doorheen gesleepy. Ik wil haar dit heel erg graag vertellen, maar ik weet ook niet hoe het precies zit met haar ziekte; hoelang, hoe erg, waar. Etc.... Ik weet alleen dat ze nu twee weekjes op vakantie gaat om alles op een rijtje te zetten. Een moeder van een meijsje dat ik redelijk ken is een goede vrinedin van haar. Van haar moeder mocht ze niet precies zeggen hoe en wat en dat begrijp ik ook wel. Die moeder zei wel dat die lerares het heel erg zou waarderen als ik haar een mailtje of een kaart zou sturen of eventjes zou bellen. Nja bellen dat durf ik sowieso al niet en tsja wat moet ik dan zeggen En in een brief, wat moet ik daarin schrijven? Dus doe ik maar een kaartje en haal er ideeen uit van jullie tips! Ik doe dit haar eindexamen en ben benieuwd of ik haar uberhaupt ooit nog zie Ik wilde nl. deze week nog bij haar langs gaan om mijn puntenlijst te laten zien en haar trots op mij te laten zijn En na het slagen(wat ik nu zeker ga doen!) haar een bos rozen te overhandigen voor al haar steun. Ik denk dat als ze dalijk nog ziek is ik gewoon die bloemen langs breng. Kan mij wat schelen wat ze daarvan denkt
Nja allemaal iig erg bedankt, vriendinnen van schgool begrijpen dit nl. nie
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 21:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Anders stuur je haar een kaartje dat je hoopt dat ze nu net zo positief kan blijven denken als ze altijd deed en wat ze jou ook inprentte en dat je haar verder veel sterkte wenst.
Oud 25-04-2004, 15:39
Rensketje
Rensketje is offline
Citaat:
Anders stuur je haar een kaartje dat je hoopt dat ze nu net zo positief kan blijven denken als ze altijd deed en wat ze jou ook inprentte en dat je haar verder veel sterkte wenst.

Dat vind ik heel mooi gezegd!
Bellen is idd heel eng, dat heb ik zelf ook nooit gedurfd. Wanneer ik het wel deed, had ik altijd een bonkend hart: zenuwen omdat ze zo veel voor me betekend had. Mijn lerares was ook niet geliefd, ze kon geen orde houden en iedereen maakte misbruik van dr of flauwe grapjes. Echt naar. Ik heb ook nooit aan iemand verteld, wat voor een 'diepe vertrouwensband' (zoals ze het zelf noemde) wij hadden.

Je kunt wel in het kaartje schrijven hoe goed het op school gaat, dat zal haar vast goed doen! Die bloemen waardeert ze vast ook wel. Wie vindt het nou niet leuk, als iemand aan hem of haar denkt of iets van zich wil laten horen!
Probeer contact te houden, want het soort mensen als jouw lerares (en de mijne) zijn heel waardevol!

STerkte,
renske
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 16:00
Verwijderd
Misschien kun je al je gevoelens en twijfels in een brief zetten. Ik denk dat ze meer heeft aan openheid en eerlijkheid van jouw kant, dan aan een standaard kaartje.

Je kunt ook gerust zeggen dat je graag iets terug wilt doen en dan kun je vragen hoezeer ze er behoefte aan heeft. Niet opdringen maar gewoon laten weten dat je dankbaar bent voor alles wat zij voor je heeft gedaan en zeggen dat je openstaat om iets terug te geven.

Is het te genezen trouwens of is er verder nog weinig bekend?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 16:03
Verwijderd
Oja. Misschien heb je wel iets aan al onze tiips maar het is toch het beste om haar iets te schrijven dat uit je hart komt...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 17:12
kleinedraak
Nou ze is dus eigenlijk echt een bitch mja tegen mij dus niet. Ik weet niet wat voor vorm van kanker ze heeft en in welk stadium ze nu zit. Onze band was goed maar wel vreemd. Als ik haar in de gang tegen kwam moest ik altijd eerst iets zeggen voordat ze iets terug zei ofzo. Zij hield daar niet zovan dat ieder1 wist hoe goed zij mij kende. Daarom was ik dus bang dat ze mijn kaartje te persoonlijk zou vinden(ze is echt zo van, school is school en prive is prive) maar die vriendin van haar zei dus wel dat ze het heel erg zou waarderen. Ik ben banmg dat ik in de brief weer teveel van mijn eigen gezeur ga zetten enzo. Ik stuur wel een kaartje, heb al een lieve van Me to You gekocht met sterkte en de zon zal snel weer gaan schijnen. Verder zet ik er dan een gedichtje bij en een stukje van mezelf.
Zijn hier mensen die ook zoiets mee (hebben gemaakt) maken. een familielid/vriendin/lerares etc die erg ziek is en waarvan je niet weet wat je moet zeggen
Zijn hier mensen die zelf erg ziek zijn geweest en die tips hebben met dingen die zij toen graag wilden dat mensen voor hen deden(nee geen medelijden hebben)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 10:33
Verwijderd
Ik had ook wel zo'n contact met een lerares zoals jij hebt, maar die werd gelukkig niet ziek. Zij vertelde wel dingen over haarzelf en soms belden we en dat was dan ok. Tot zij omsloeg opeens en mij niet meer wilde spreken, maargoed.

Ik ben zelf net 3 weken thuis geweest doordat ik ziek was/ben en ik kreeg van zowel mijn werk als mijn school geen kaartje of wat dan ook. Dan voel je je wel heel alleen en geïsoleerd thuiszitten...

Ik denk dat zij zo 'vreemd' doet op school, omdat ze bang is voor reacties van andere leerlingen en leraren. Een hecht contact tussen leerling en leraar wordt soms raar gevonden. Misschien is ze wel heel blij met je kaart, omdat toch niemand het ziet verder.

Elke vorm van aandacht en de liefde die jij haar wilt geven (nu zeg ik niet dat je verliefd bent maar gewoon het feit dat jij iets terug wilt geven) zal haar goed doen, of ze het nu accepteert of niet. Dus doe het gewoon en wacht haar reactie af, lijkt me het beste....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:51
kleinedraak
Citaat:
Dus doe het gewoon en wacht haar reactie af, lijkt me het beste....
Het probleem is dus nu dat ik 2weken vakantie heb, daarna een week facultatief en daarna mijn eindexames dus als ze in de facultatieve week niet opschool is dan zie ik hara nooit meer.
Als ik slaag heet dat Ze heeft geen adres van me dus ze zou ook geen contact met me op kunnen nemen. Wel weet mijn mentor dat ik met haar praat en zij kennen elkaar dus misschien zou ze via mijn mentor contact met me op kunnen nemen. Als ik haar echt niet meer zou zien zou ik wel bij hara langsgaan. Anders zou ik dat nooit durven.
De kaart is bijna af, ik laat wel lezen, en kijken of jullie het wat vinden!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 11:55
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 26-04-2004 @ 12:51 :
Ze heeft geen adres van me dus ze zou ook geen contact met me op kunnen nemen.

De kaart is bijna af, ik laat wel lezen, en kijken of jullie het wat vinden!!

Hmm...als je je adres nou op de kaart zet misschien?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 14:17
kleinedraak
Dat komt zo opdringerig over van, laat iets van je horen. Of toch niet??? Neej een adres op een kaart zitten lijkt me nix
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 14:23
Rensketje
Rensketje is offline
Ik zou ook geen adres in de kaart zetten. Maar wel op de envelop . Dat doen toch heel veel mensen, als ie niet aankomt kunnen ze m terugsturen. Dat is heel logisch dat je dat erop schrijft, mocht ze dan ook nog je telefoonnummer willen weten, kan ze die opzoeken via het telefoonboek of internet e.d.

Ik denk ook dat ze zo 'vreemd'doet op de gang, omdat ze bang is voor reacties van anderen, en idd omdat het niet echt normaal is denk ik als leerlingen een goede band hebben met leerlingen.

M
Citaat:
Zijn hier mensen die ook zoiets mee (hebben gemaakt) maken. een familielid/vriendin/lerares etc die erg ziek is en waarvan je niet weet wat je moet zeggen
Mijn oom is wel heel erg ziek geweest, we hebben toen regelmatig kaartjes gestuurd ook voor mijn tante. ik wist ook nooit echt wat ik moest zeggen, we deden gewoon normaal tegen hem, en gingen hem niet zielig behandelen, dat wilde hij ook niet. Toen hij stierf (zuurstof is er afgehaald), heb ik een gedicht geschreven over hem, die heb ik aan mn tante gegeven. Dichten helpt bij mij wel, om mn gevoelens onder woorden te brengen!

renske
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 15:45
hansjuh
hansjuh is offline
Wat een rot situatie inderdaad.

Het is niet vreemd om een afzender (evt alleen adres zonder naam) klein achterop je kaartje te schrijven. Maar het lijkt mij dat ze als docent je adres wel kan opvragen op school.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:16
shadorea
shadorea is offline
hej meis,
erg voor je joh
maar over je vraag, ik zou (net als meer mensen al zeiden) een kaartje sturen met envelop met je adres erop...
naja sterkte!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:31
Ostard
Ostard is offline
nah ik weet niet of je een kaartje moet sturen maar ik weet wel dat ze temminste iets betekent voor deze wereld..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 08:52
kleinedraak
Citaat:
Ostard schreef op 26-04-2004 @ 20:31 :
nah ik weet niet of je een kaartje moet sturen maar ik weet wel dat ze temminste iets betekent voor deze wereld..
Dat snap ik niet hoor!!!
Op mijnj kaart staat nu links: Beste mevrouw
Het is moeilijk woorden te vinden die verwoorden wat ik voel! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. U heeft zoveel voor me gedaan: me positief naar het leven leren kijken en vechten voor de dingen die ik echt wilde. Het einge dat ik helaas voor u kan doen is deze tip voor uzelf meegeven en u heel erg veel sterkte wensen. Veel liefs

Op de andere kantL Telkens als men denkt,
het gaat niet meer,
schijnte er een lichtsraal,
keer op keer
diue de kracht en moed geven
om verder te leven!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 19:42
Rensketje
Rensketje is offline
Mooie tekst! ook heel duidelijk dat je zo naar voren brengt, wat je voelt, dat je ook niet goed weet wat je zeggen moet! Je zegt gewoon echt wat je denkt! ik denk dat het goed is, ook het 'gedichtje'dat je erbij hebt gezet!

Sterkte! zet je je adres nog op de envelop??

xxxrens
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:05
Andora
Andora is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 25-04-2004 @ 18:12 :
Zijn hier mensen die ook zoiets mee (hebben gemaakt) maken. een familielid/vriendin/lerares etc die erg ziek is en waarvan je niet weet wat je moet zeggen [/B]
yeps, ik. een oude vriendin van me bleek kanker te hebben, maar we hadden al een hele tijd geen contact meer. Dus toen heb ik maar gewoon een kaartje gekocht en opgestuurd. stond geloof ik iets op van dat ik aan d'r dacht enzo. Maar ik wist ook niet wat te zeggen, dus dat heb ik er toen ook opgeschreven. Gelukkig gaat het nu al iets beter met d'r, zou t zo erg vinden haar kwijt te zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 17:30
kleinedraak
Citaat:
Blackdolfin schreef op 28-04-2004 @ 21:05 :
yeps, ik. een oude vriendin van me bleek kanker te hebben, maar we hadden al een hele tijd geen contact meer. Dus toen heb ik maar gewoon een kaartje gekocht en opgestuurd. stond geloof ik iets op van dat ik aan d'r dacht enzo. Maar ik wist ook niet wat te zeggen, dus dat heb ik er toen ook opgeschreven. Gelukkig gaat het nu al iets beter met d'r, zou t zo erg vinden haar kwijt te zijn...
Dat zie je wel vaker dat als je iets hebt mensen ineens weer iets van zich laten horen. Niet negatief naar jou bedoelt hoor!!! Maar toch is het zo. Ja ik heb mijn adres op de kaart gezet maar ik verwacht toch niet iets van haar te horen! Ik hoop wel dat ze me opschool iets meer kunnen vertellen over haar ziekte, mja ik heb nog een weekje vakantue en dan maar ffe naar iemand zoeken die me iets meer mag en wil vertellen. Ik ben zoooo bang
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 19:02
Andora
Andora is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 01-05-2004 @ 18:30 :
Dat zie je wel vaker dat als je iets hebt mensen ineens weer iets van zich laten horen. Niet negatief naar jou bedoelt hoor!!! Maar toch is het zo. Ja ik heb mijn adres op de kaart gezet maar ik verwacht toch niet iets van haar te horen! Ik hoop wel dat ze me opschool iets meer kunnen vertellen over haar ziekte, mja ik heb nog een weekje vakantue en dan maar ffe naar iemand zoeken die me iets meer mag en wil vertellen. Ik ben zoooo bang
yeps, klopt wel. dacht er ook wel aan toen ik me zat te bedenken of ik d'r een kaartje zou sturen. uiteindelijk wel gedaan en ben wel blij met m'n beslissing. Je kan alle steun dan gebruiken lijkt me..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 10:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-04-2004 @ 22:58 :
dat wou ik ook net zeggen ja.
je haalt me de woorden uit de mond.
Oud 07-05-2004, 12:00
kleinedraak
SLECHT NIEUWS!!!!!!!!!!
Ik had opschool willen navragen wat ze nu precies had enzo. Mijn nichtje heeft haar als mentor en die vertelde me hoe het nu precies zat. Ze heeft borstkanker met uitzaaiingen, en ze kan(of wil) waarschijnlijk niet meer geholpen worden Mijn nichtje en haar moeder zaten er ook best mee(haar moeder heeft ook nog les van haar gehad). Maar mijn vriendinnen interesseert het helemaal niet. Ik sta er gewoon bijna helemaal alleen voor, en ik wil zo graag iets voor haar doen. Ze komt waarschijnlijk ook niet meer naaar school toe. Ik heb haar al zo lang niet meer gesproken
Ik ga maar eens met mijn mentor praten wat zij vind dat ik kan doen. Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen zouden staan?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:44
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 07-05-2004 @ 13:00 :
SLECHT NIEUWS!!!!!!!!!!
Ik had opschool willen navragen wat ze nu precies had enzo. Mijn nichtje heeft haar als mentor en die vertelde me hoe het nu precies zat. Ze heeft borstkanker met uitzaaiingen, en ze kan(of wil) waarschijnlijk niet meer geholpen worden Mijn nichtje en haar moeder zaten er ook best mee(haar moeder heeft ook nog les van haar gehad). Maar mijn vriendinnen interesseert het helemaal niet. Ik sta er gewoon bijna helemaal alleen voor, en ik wil zo graag iets voor haar doen. Ze komt waarschijnlijk ook niet meer naaar school toe. Ik heb haar al zo lang niet meer gesproken
Ik ga maar eens met mijn mentor praten wat zij vind dat ik kan doen. Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen zouden staan?
Ik denk dat ik of met mijn mentor zou gaan praten, of dat ik via mijn nichtje contact zou proberen te leggen. Het is immers haar mentor.

(F)

*knuffel*

Sterkte..

Laura

P.s
Gefeliciteerd met je verjaardag..
Oud 07-05-2004, 15:13
Verwijderd
klotenieuws zeg...

maar als je haar zo graag wilt spreken zou ik idd gewoon via school contact leggen.

Had je dat kaartje nou al verstuurd? (kan het niet vinden)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 17:40
kleinedraak
Citaat:
bugge schreef op 07-05-2004 @ 16:13 :
klotenieuws zeg...

maar als je haar zo graag wilt spreken zou ik idd gewoon via school contact leggen.

Had je dat kaartje nou al verstuurd? (kan het niet vinden)
Ja ik heb een kaartje gestuurd. Hierboven ergens staat ook de precieze tekst.
Ik wil gewoon bij iemand mijn verhaal kwijt, mijn hart luchten.
Maar helaas staan mijn vriendinnen daar niet open voor.
Woensdag was een film op: Fight for Justice: een meisje met kanker. Ik heb de halve film moeten huilen en daarna heb ik zeker nog een half uur gehuild om die lerares! Ik denk niet dat ze wilt dat ik bij haar op bezoek kom. Ik wil heel graag met mijn mentor hier een aantal dingen over bespreken maar ik ben heel bang. Ik vind het gewoon heel moeilijk om met haar te praten omdat ik bang ben dat ze een hekel aan me heeft enzo.
Ja ik weet dat, dat niet zo is. Toch is de drempel zooooo hoog om een afspraak te maken.
Dit is wel mijn laatste kans want daarna ben ik van school af. Alleen deze week heb ik echt de mogelijkheid om mijn mentor nog eens te spreken. Gelukkig staat een vriendin achter me en als ik maandag niet met mijn mentor heb gepraat dwingt ze me gewoon om dinsdag te gaan, dan sleept ze me gewoon mee.
Toch ben ik zooo bang, niemand begrijpt dat ik zo bang ben!
Zij heeft mij zowat uit de dood geholpen, en nu valt ze zelf misschien in dat diepe gat door haar ziekte.
Help
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 17:42
Fantôme
Fantôme is offline
heey meis,
jeej, wat een verschrikkelijk nieuws....
ik weet gewoon eventjes niet wat ik moet zeggen...
en ook niet waarom ik nu ineens zo emotioneel word, misschien omdat ik enkele keren dichtbij, maar ook iets verderaf wat een verschrikkelijke ziekte kanker is...!!! en dat er vaak ook zo weinig écht effectief is, of misschien tijdelijk
jemig meis, ook hard dat je er nu zo'n beetje alleen voor staat.
als ik jou was zou ik haar tóch dat kaartje sturen (of wou je dat nou niet?) en contact proberen te leggen via school idd.

liefs, wen
Oud 09-05-2004, 13:28
kleinedraak
Ik heb haar een kaartje gestuurd met mijn adres op. Maar nu twijfel ik heel erg over onze band. Ik had een band met haar, maar zij niet met mij. Ik vind het fijn om met hara te praten, maar ik denk zij niet met mij. Ik ga dus morgen aan mijn mentor vragen wat zij denkt dat ik kan doen. Voordat ik de school inruil voor het hbo in tilburg wil ik haar tenminste nog 1x gezien hebben. Maar ik weet niet of ze dat opprijs stelt! Mja ik wil gewoon iets voor haar doen. Maar als ik iets in een brief ga schrijven gaat het vast voornamelijk over mij en dat wil ik haar niet aandoen. Mijn problemen lijken ze nietig bij wat zij heeft *zucht* I wish I could talk to someone. Ik ben al zpveel mensen aan die rot ziekte verloren, damn En trouwens nog een vraagje: als mijn mentor meer over haar en haar ziekte zou weten, mag ze dit dan aan mij vertellen?
Liefs.........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten