Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verdere tips zijn altijd welkom ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien kun je al je gevoelens en twijfels in een brief zetten. Ik denk dat ze meer heeft aan openheid en eerlijkheid van jouw kant, dan aan een standaard kaartje.
Je kunt ook gerust zeggen dat je graag iets terug wilt doen en dan kun je vragen hoezeer ze er behoefte aan heeft. Niet opdringen maar gewoon laten weten dat je dankbaar bent voor alles wat zij voor je heeft gedaan en zeggen dat je openstaat om iets terug te geven. Is het te genezen trouwens of is er verder nog weinig bekend? |
![]() |
|
Nou ze is dus eigenlijk echt een bitch
![]() Zijn hier mensen die ook zoiets mee (hebben gemaakt) maken. een familielid/vriendin/lerares etc die erg ziek is en waarvan je niet weet wat je moet zeggen Zijn hier mensen die zelf erg ziek zijn geweest en die tips hebben met dingen die zij toen graag wilden dat mensen voor hen deden(nee geen medelijden hebben) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had ook wel zo'n contact met een lerares zoals jij hebt, maar die werd gelukkig niet ziek. Zij vertelde wel dingen over haarzelf en soms belden we en dat was dan ok. Tot zij omsloeg opeens en mij niet meer wilde spreken, maargoed.
Ik ben zelf net 3 weken thuis geweest doordat ik ziek was/ben en ik kreeg van zowel mijn werk als mijn school geen kaartje of wat dan ook. Dan voel je je wel heel alleen en geïsoleerd thuiszitten... Ik denk dat zij zo 'vreemd' doet op school, omdat ze bang is voor reacties van andere leerlingen en leraren. Een hecht contact tussen leerling en leraar wordt soms raar gevonden. Misschien is ze wel heel blij met je kaart, omdat toch niemand het ziet verder. Elke vorm van aandacht en de liefde die jij haar wilt geven (nu zeg ik niet dat je verliefd bent maar gewoon het feit dat jij iets terug wilt geven) zal haar goed doen, of ze het nu accepteert of niet. Dus doe het gewoon en wacht haar reactie af, lijkt me het beste.... |
![]() |
||
Citaat:
Als ik slaag heet dat ![]() De kaart is bijna af, ik laat wel lezen, en kijken of jullie het wat vinden!! |
![]() |
||
Citaat:
Hmm...als je je adres nou op de kaart zet misschien? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik zou ook geen adres in de kaart zetten. Maar wel op de envelop
![]() Ik denk ook dat ze zo 'vreemd'doet op de gang, omdat ze bang is voor reacties van anderen, en idd omdat het niet echt normaal is denk ik als leerlingen een goede band hebben met leerlingen. M Citaat:
renske |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op mijnj kaart staat nu links: Beste mevrouw Het is moeilijk woorden te vinden die verwoorden wat ik voel! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. U heeft zoveel voor me gedaan: me positief naar het leven leren kijken en vechten voor de dingen die ik echt wilde. Het einge dat ik helaas voor u kan doen is deze tip voor uzelf meegeven en u heel erg veel sterkte wensen. Veel liefs Op de andere kantL Telkens als men denkt, het gaat niet meer, schijnte er een lichtsraal, keer op keer diue de kracht en moed geven om verder te leven! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je haalt me de woorden uit de mond.
|
SLECHT NIEUWS!!!!!!!!!!
Ik had opschool willen navragen wat ze nu precies had enzo. Mijn nichtje heeft haar als mentor en die vertelde me hoe het nu precies zat. Ze heeft borstkanker met uitzaaiingen, en ze kan(of wil) waarschijnlijk niet meer geholpen worden ![]() ![]() Ik ga maar eens met mijn mentor praten wat zij vind dat ik kan doen. Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen zouden staan? |
![]() |
||
Citaat:
(F) *knuffel* Sterkte.. Laura P.s Gefeliciteerd met je verjaardag..
||
Citaat:
Ik wil gewoon bij iemand mijn verhaal kwijt, mijn hart luchten. Maar helaas staan mijn vriendinnen daar niet open voor. Woensdag was een film op: Fight for Justice: een meisje met kanker. Ik heb de halve film moeten huilen en daarna heb ik zeker nog een half uur gehuild om die lerares! Ik denk niet dat ze wilt dat ik bij haar op bezoek kom. Ik wil heel graag met mijn mentor hier een aantal dingen over bespreken maar ik ben heel bang. Ik vind het gewoon heel moeilijk om met haar te praten omdat ik bang ben dat ze een hekel aan me heeft enzo. Ja ik weet dat, dat niet zo is. Toch is de drempel zooooo hoog om een afspraak te maken. Dit is wel mijn laatste kans want daarna ben ik van school af. Alleen deze week heb ik echt de mogelijkheid om mijn mentor nog eens te spreken. Gelukkig staat een vriendin achter me en als ik maandag niet met mijn mentor heb gepraat dwingt ze me gewoon om dinsdag te gaan, dan sleept ze me gewoon mee. Toch ben ik zooo bang, niemand begrijpt dat ik zo bang ben! Zij heeft mij zowat uit de dood geholpen, en nu valt ze zelf misschien in dat diepe gat door haar ziekte. Help ![]() |
![]() |
|
heey meis,
jeej, wat een verschrikkelijk nieuws.... ik weet gewoon eventjes niet wat ik moet zeggen... en ook niet waarom ik nu ineens zo emotioneel word, misschien omdat ik enkele keren dichtbij, maar ook iets verderaf wat een verschrikkelijke ziekte kanker is...!!! en dat er vaak ook zo weinig écht effectief is, of misschien tijdelijk ![]() jemig meis, ook hard dat je er nu zo'n beetje alleen voor staat. als ik jou was zou ik haar tóch dat kaartje sturen (of wou je dat nou niet?) en contact proberen te leggen via school idd. liefs, wen
|
Ik heb haar een kaartje gestuurd met mijn adres op. Maar nu twijfel ik heel erg over onze band. Ik had een band met haar, maar zij niet met mij. Ik vind het fijn om met hara te praten, maar ik denk zij niet met mij. Ik ga dus morgen aan mijn mentor vragen wat zij denkt dat ik kan doen. Voordat ik de school inruil voor het hbo in tilburg wil ik haar tenminste nog 1x gezien hebben. Maar ik weet niet of ze dat opprijs stelt! Mja ik wil gewoon iets voor haar doen. Maar als ik iets in een brief ga schrijven gaat het vast voornamelijk over mij en dat wil ik haar niet aandoen. Mijn problemen lijken ze nietig bij wat zij heeft *zucht* I wish I could talk to someone. Ik ben al zpveel mensen aan die rot ziekte verloren, damn
![]() Liefs......... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
iemand tips?? bejou | 9 | 21-08-2005 14:12 | |
De Kantine |