![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ow en ik verwachte eigenlijk dat je wel lid van de bieb zou zijn dus vandaar ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit vind ik opvallend....... Je hebt een verkeerde houding, dus veel pijn, je wil niet op jouw leeftijd al chronische rugklachten, maar je bent ook niet echt gemotiveerd om er wat voor te doen ![]() Als je verder wil zonder klachten zou ik zeggen: doe er maar wel wat voor, een fysio kan je masseren, en oefeningen aandragen, jij zult ze moeten doen...... |
![]() |
||
Citaat:
Een groot deel zul je toch zelf moeten doen door middel van de oefeningen die je mee naar huis krijgt. Ik heb zelf ook een holle rug, niet echt extreem en ik heb er verder ook geen last van. Mijn huisarts heeft me daarvoor naar een ceasartherapeut (weet niet of je het zo schrijft) willen sturen. Misschien is dat ook iets voor jou, daar leren ze je een betere houding te hebben. Ik ben er zelf nooit naar toegegaan, omdat ik het niet nodig vond. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat kwam omdat de fysio mij 10 oefeningen gaf, dat waren er wel erg veel, kijk als er nou maar 2 oefeningen zijn die echt werken wil ik die best doen, maar een uur per dag, daar heb ik niet altijd tijd voor. En in die periode van dat berichtje was ik ook nog eens in een giga-dip, waardoor ik nergens zin in had... Nu sta ik er wel anders tegenover inmiddels omdat ik dus weer pijn heb en er echt vanaf wil! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sterkte bij de dokter!
||
![]() |
Citaat:
Omdat ik in juli 2003 een ongeluk heb gehad met een paard en daardoor behoorlijk wat rug en schouderklachten had, zijn er in december 2003 fotoos van me rug gemaakt omdat ik toen ineens weer veel pijn had, toen stond alles goed en heb ik dus 6 keer fysio gehad. Laatste keer was ergens in januari 2004....toen een hele tijd geen last gehad tot me eerste bericht in deze topic. Thnxxx voor de reacties... Ik ga woensdag dus naar de dokter, ben heel benieuwd! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik laat het zeker weten wanneer ik geweest ben! Thnxxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|