Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 12:52
ExVaal
ExVaal is offline
Mijnes is wel dat ik na een hele rits blowtjes naar een boom stond te staren, en dat de boom heel hard begon te trillen, zegmaar een loop van een halve seconde. Dat gebeurde dus ook met het geluid en alles...was erg vet.

Wat is jullie vetste ervaring? (En dan geen one-liners van zwemmen in frituurvet enzo, maar je ervaring die je het meest bij is gebleven na het gebruik van drugs)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2004, 13:10
freak on a leash
freak on a leash is offline
ik rookte een joint, en toen werd ik stoned
en toen ik er nog een rookte, nog stoneder…
etc. enz.
Oud 25-04-2004, 13:21
Type
Type is offline
"freak on a leash", doe even subtieler aub.
Dit kan best een vet topic worden met leuke verhaaltjes, net als dat bad trips topic, maar dan moet er ook wel iets netter gereageerd worden...

Mijn leukste ervaring... Euhm, ik heb een keer na wat maroc + Santa Maria mixes een uurtje lang naar grassprietjes zitten kijken.
Ik zag allemaal structuurformules, vollledig draaibare moleculen... en alles was groen.
Maar ja, gras, groen, da's logisch

Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 13:37
Verwijderd
naar een muur zitten staren en dan ineens alle stenen naar voren en achteren zien gaan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 14:37
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ooit plaste ik in een kanaal, waarna het hele kanaal om wazige reden geel werd. Best een machtig gevoel
Oud 25-04-2004, 14:45
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
freak on a leash schreef op 25-04-2004 @ 14:10 :
ik rookte een joint, en toen werd ik stoned
en toen ik er nog een rookte, nog stoneder…
etc. enz.
Ben jij even vet stoer
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 14:50
needlefreak
needlefreak is offline
drug-ervaringen-topic kan vet worden.

ik heb er zoveel maar ik kan niet kiezen welke ik hier zou vertellen en trouwens voel ik me nu niet zo lekker. het zal voor de volgende keer zijn...
Oud 25-04-2004, 17:25
zeehond23
zeehond23 is offline
mja, toch wel vorrig jaar op mijn verjaardag. Was een feestje op een oude boerderij, die 3 dagen erna gesloopt zou worden. Ik een een maatje liepen daar rond, en we liepen over een soort modderveld, maar dan opgedroogd. Zien we ineens een complete stad met huisjes en torens enzo, in die modder (dus wel heel klein enzo), en ik zie een schoen liggen, en op hetzelfde moment zegt hij: "kijk, een schoen" dus we lopen er naar toe, wat blijkt, MODDER! En we zien allebij 2 mensen liggen daar int gras, dus wij lopen er langs, beetje rustig doen, misschien liggen ze te slapen of wie weet wat, en wat blijkt... MODDER! Gewoon vet collectief trippen! Echt een toffe ervaring
Oud 25-04-2004, 17:31
Type
Type is offline
oh, dat ken ik... ook in een grasveld, lag ik een keer met een mate, fles vodka achter de kiezen, een beetje naar de lucht te kijekn, te lullen over aliens, en op een gegeven moment zagen we ook echt allebei lampjes flitsen overal enzo...

Was natuurlijk niets, maar wel leuk op zich, met z'n 2en trippen...
Oud 25-04-2004, 17:40
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
vanmiddag was wel relaxt..

ik was al stoned van de bong, en daarna ook nog es een blow gerookt, dus ik lag fucking stoned op de bank, net een zonnestraal in me gezicht, lag helemaal te trippen (gewoon relaxt in me eigen wereldje) en na 10 min schiet ik opeens wakker

ik vond het in ieder geval wel relaxt
Oud 25-04-2004, 17:43
herz
herz is offline
vanmiddag kwamen 2 ligfietsers aan rijden, en toen ze voorbijreden dacht ik dat het paddo's waren.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 00:14
JCG
JCG is offline
Was een keer bij een vriend van mj. Zijn ouders waren weg doen vol op blowen daar. Hij heeft net een joint gedraai en taat op o een aansteker te pakken. Op het momentdat hij onder de dakraam door loopt gaat opeens de zon schijnen, precies op hem.
Na een minuut verbazing een lachkik van een halfuur.
Oud 26-04-2004, 01:08
casual dreamer
casual dreamer is offline
ik kwam een groepje maten tegen snel blowtjuh roken

een andere kerel belt me op en zegt kan ik wat wiet kopen oke

snel blowtje doorgegeven en met scooter na het parkje wat wiet verkocht en ze vroegen of ik niet wou meeroken omdat het mijn joint was ik stemde toe

toen was ik al apestoned belde een klasgenoot mij kom ff na mijn thuis heb nieuwe ps2 spelletjes voordat ik na die kerel zijn huis gind snel ff vodka fles gekocht en verder naar zijn huis

toen ik aankwam was ik echt lam na een paar slokken wodka zij die kerel gaan we ff waterpijpje smoken ik zeg ik heb al 2-3joints op en het is nog maar ochtend

hij prepareert pijp en ik smoke toch mee toen 1.5uur naar een lavalamp gestaard en naar huis gereden (zeer dom in mijn toestand ) moeder was niet thuis dus ik ga ff een bad nemen met blowtje heerlijk 1dag volledig in een roes geleefd voor herhaling vatbaar
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 08:59
Mir-idiotA
dat mijn lichaam de bank in werd gezogen en 'iets anders' als een raket wegstoof naar voren

(toen ik voor het eerst salvia nam (10x))
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 09:30
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
khad gedronken en geblowed, en mn vriend wou me de hele tijd op de grond gooien zodat hij 'de macht had'. en toen besloot k maar om een rondje om een stukje bos (gewoon wat struikjes) gaan te rennen. kvond t reuze grappig en kvoelde me net een takkenwijf achternagezeten door een bosjesman
Oud 26-04-2004, 12:59
O.B.
O.B. is offline
vorig jaar ofzo, voor het eerst chiva gerookt....met 2 andere vrienden, op een bankje ergens in de wijk...super was het!
eerst zat ik vastgeplakt aan de heuvel, en daarna kwam ik in muizenland(juist)...als ik mijn ogen dichtdeed zat ik in een grote boot, met alleen maar dansende muizen, Mijn jas was van hout, dus mega-zwaar en heel klote...die avond nog hondekoekjes gegeten, en naar het wijkcentrum waar net een dart-avondje van dikke sjakies aan de gang was...Ik heb toen echt mijn ogen uitgekeken!!!PRACHTIG

oftopic: Dit is een topic over je beste wiet ervaringen....kan ik een topic openen, waarin mensen gewoon een verslag of ervaring kunnen neerzetten, wat ze die dag daarvoor ofzo hebben meegemaakt?

Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:09
Verwijderd
^nee (vinden fb's dan)

Jezus elk weekend is wel bruut, mot nog ff denken over een echt boeiende ervaring...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:44
Verwijderd
ik vind ze eigenlijk niet de moeite waard om te delen, omdat het meestal dingen zijn waar ik alleen een gevoel bij heb
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 26-04-2004 @ 14:09 :

Jezus elk weekend is wel bruut, mot nog ff denken over een echt boeiende ervaring...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 14:05
Verwijderd
GAST! wat dachtje van de hond-story, maar die hadden we hier al een keer gepost dus ja beetje zinloos, zoek maar op hond en je vind em wel ergens
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 16:37
Verwijderd
Ja dat was idd wel een vette ervaring ja.
Ik weet er ook nog 1, 2 jaar geleden in frankrijk.
Dat ik daar met BN'ers zat te tjillen, te blowen en te zuipen. Dat ik BN'ers dronken in het zwembad heb zien pleuren, dat ik blowtjes voor ze moest draaien ( als 15 jarig pikkie ), kewle gesprekken gehad met ze etc. etc.
Zal alleen geen namen noemen van de BN'ers.

Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 16:41.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:29
Verwijderd
^nah he, zeg us ff, wie zijn het?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:50
Verwijderd
Ghehehehehe, nee dat doe ik niet . Ut zijn niet de allerbekendste BN'ers hoor, en al wat oudere, dus niet van die Costa types ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:06
Verwijderd
ja toch zeggen dus
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:15
Verwijderd
ik ken ze dan wel, maarreh, robo kommop, geen ene hond komt hier man
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2004, 18:16
Verwijderd
en iedereen heeft wel zo zijn dingen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:24
Verwijderd
en dan nog...het zijn je vrienden niet.
Áls ze hier al checken dan is het van..."heuh vaag die robo lult, kennen we niet eens" of van "he das die dude van paar jaar geleden, ohoh laten we hem aanklagen!!! "

uh nee toch niet
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 26-04-2004 @ 19:24 :
Áls ze hier al checken dan is het van..."heuh vaag die robo lult, kennen we niet eens" of van "he das die dude van paar jaar geleden, ohoh laten we hem aanklagen!!! "

uh nee toch niet
haha your right, maar ben je niet heel erg nieuwsgierig

(dat ben ik ook hoor )
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:38
Verwijderd
jawel jawel...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 26-04-2004 @ 19:24 :

uh nee toch niet
Euh het zijn wel vrienden van me. Althans, een ervan zie ik met regelmaat, is de pa van een vriendin van me. En met hem ga ik dit jaar weer op vakantie en grote kans dat die BN'ers er weer zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:39
Verwijderd
aaaagh dus een BN'er die een dochter heeft van een jaartje of 17

hehe nee ok...dan ist wat anders.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:02
Verwijderd
Een half jaar geleden ging ik met John (paco de taco) de stad in op zaterdagavond. Op weg naar de stad gingen we blowen, het begon bij mij al een beetje te draaien. We gingen naar de McDonalds voor we naar het cafe gingen waar ik met een bananenshake aan een tafeltje ging zitten. Ineens begon alles nog erger te draaien en heb ik vervolgens een uur lang met m'n ogen dicht aan het tafeltje in de McDonalds gezeten met een bananenshake in m'n handen.
Op een gegeven moment besloot John dat het tijd was om naar het café te gaan en begeleide me mee naar buiten.
Ineens begon m'n maag te draaien wat resulteerde in het onder kotsen van de marmeren buitenmuur van de McDonalds.
Ik besefte dat de smaak in mijn mond niet echt aangenaam was en zag dat ik nog steeds de milkshake vast had.
Na het opdrinken van de, inmiddels vrij warme, milkshake was de ranzige smaak spoorloos verdwenen en beleefde ik nog een redelijk gezellige avond.
Ik bedank den Heere Jezus voor het schenken van de bananen Milkshake die me gesteund heeft tijdens dit zware uur.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 26-04-2004 @ 20:39 :
aaaagh dus een BN'er die een dochter heeft van een jaartje of 17

hehe nee ok...dan ist wat anders.
Ut zijn ook neit de allerbekendtse BN'ers hoor. Maar ik kan je wel vertellen, dat waarschijnlijk 90% van de Nederlandse artiesten blowen en drinken ( en sommige meer ) en ook veel van tv enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:54
Verwijderd
^maar dat geloof ik best hehe
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 22:28
Type
Type is offline
Citaat:
O.B. schreef op 26-04-2004 @ 13:59 :
oftopic: Dit is een topic over je beste wiet ervaringen....kan ik een topic openen, waarin mensen gewoon een verslag of ervaring kunnen neerzetten, wat ze die dag daarvoor ofzo hebben meegemaakt?
Dat kan hier toch ook? Lijkt me...

Of in het IZSADC-topic als je net terugkomt van een leuke wampie middag ofzo...
Oud 26-04-2004, 22:46
Verwijderd
ja precies, had ik daarnet ook
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 26-04-2004 @ 22:54 :
^maar dat geloof ik best hehe
Cker artiesten, artiesten zijn echt fijne mensen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 23:19
Verwijderd
Vetste ervaring.. mwah ik denk buiten rondlopen in het bos met paddo's op, was wel een beetje 'n jungle avontuur achtig iets
Maar m'n salvia tripje was ook wel enorm intens, vastgeplakt aan de stoel en vast diep in mezelf
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 08:06
Bleater
Bleater is offline
Na een vreselijk kut dag besloot ik te gaan blowen. We hadden samen met een andere gast een hele zooi wiet..Een paar pure joints van gedraaid. In eerste instantie voelde ik helemaal niks. En net toen ik na een kwartier begon te denken..wtf?. Knalde het er in.. Super dikke lachkick. Daarna naar boven gegaan. het voelde steeds alsof ik werd opgetild en gedropt.. Toen ben ik maar in een stoel gaan zitten, muziek aangezet. Toen ik daar eenmaal zat kreeg ik echt vette visuals te zien als ik me ogen dichtdeed, na een tijdje kwamen er allemaal stripfiguurtjes uit het motief van m'n broek lopen.. Daarna is dit nooit meer voorgekomen met wiet helaas.. Toch maar eens aan de paddo's
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 09:19
Mir-idiotA
aah BN! Mathilde Santing heeft me een aantal biertjes aangeboden terwijl ik haar niet wou spreken maar wachte op Loes Luca (die ik daarna trouwens nog wel gesproken heb HA!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 11:06
ExVaal
ExVaal is offline
Jongens en meisjes, dit is geen topic over met welke BN'er wel en niet doet

Niet verder offtopic gaan, want dit kan nog wel erg leuk worden
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 12:13
Mir-idiotA
dat was een leuke ervaring van die gast, dat de BNérs dronken/stoned werden, en zal dus een vetste ervaring zijn? zie niet in waarom dat offtopic is?!
sjonge...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 12:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Vaal schreef op 27-04-2004 @ 12:06 :
Jongens en meisjes, dit is geen topic over met welke BN'er wel en niet doet

Niet verder offtopic gaan, want dit kan nog wel erg leuk worden
hauw gauw ouwe bakkes
Oud 27-04-2004, 15:53
Type
Type is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-04-2004 @ 13:31 :
hauw gauw ouwe bakkes
Ik ben het er op zich wel mee eens. Vertel maar weer een paar leuke verhaaltjes, dat over die BN'ers werd weer old...
Oud 27-04-2004, 16:22
Verwijderd
Juist Type .
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 18:04
apekop123
apekop123 is offline
Na veel wiet, en toen een paar goede hijsen Salvia en Wiet mix had ik echt vet mooie hallucinaties (ogen dicht) bij Lucy In The Sky With Diamonds (Beatles)

Heb het hier ook wel is gepost, weet niet meer echt veel ervan helaas.

Zag iig blauwe kleine mannentjes met 2 voeten zonder armen

een beetje als dit (ja ik kan niet tekenen )

Oud 28-04-2004, 18:08
Verwijderd
bruut
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:45
netram
netram is offline
softenon smurfen!
Oud 29-04-2004, 14:48
Mir-idiotA
er zijn dus meer mensen die zulke poppetjes zien tijdens het hallucineren. Precies dezelfde beschrijvingen..
weird hm
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:04
cup a soup
cup a soup is offline
best suf verhaal:

We hadden spacecake op en zaten bij mij thuis. We gingen film kijken (Senseless, aanrader!) en ik doe die videorecorder aan. Een vriend zit op de bank en heeft een kussen in z'n hand. De videorecorder maakt een raar geluid ,rrrrr.,..r. Een andere vriend komt binnen en die wordt serieus boos omdat ie denkt dat vriend1 met mn kat wil gaan gooien

achja... genoeg andere verhalen.. het poolcentrum dat we gingen belegeren..
Reageren

Regels voor berichten