Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
about a boy far from heaven o brother where art thou Die tarantino soundtracks zijn ook best geinig inderdaad. ja pi ook, en veel andere, ik heb nooit zin om de muziek te onthouden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soundtracks die ik regelmatig luister: - Apocalypse Now - Almost Famous - Pi |
![]() |
||
Citaat:
![]() on-topic: vroeger vond ik de soundtrack van Top Gun ook echt briljant. daar stond 1 liedje op wat ik echt uren achter elkaar draaide. iets met danger zone. ik ben te lui om op te zoeken wat het was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben zelf een behoorlijke fan van John Williams muziek. Die staat in het Guinness Book of Records van 2002 vanwege zijn 38 Oscar-nominaties (en inmiddels zijn het er alweer 42
![]() Maar ook componisten als Jerry Goldsmith, James Newton Howard, Howard Shore, Hans Zimmer (componist van o.a. The Last Samurai die jij noemde), enz. kunnen er wel wat van. Als je de Pirates of the Caribbean soundtrack leuk vindt, moet je echt eens naar de soundtracks van Gladiator en The Rock van Hans Zimmer luisteren. Dan zul je geheid een hele sterke gelijkenis qua thema's ontdekken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het overgrote deel van de Lord of the Rings soundtracks is van Howard Shore. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lost Highway natuurlijk Romeo en Juliet heeft ook een hele gave. De soundtrack van Emperor: Battle for Dune. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je eigen top 10 van........ tommiegun | 15 | 29-05-2004 12:20 | |
Muziek |
Beste soundtrack Verwijderd | 5 | 10-05-2004 00:47 | |